بسم الله الرحمن الرحیم

مدیریت یک اردوی جهادی کلا کار سختیه. بخصوص اگر منطقه ای که انتخاب کرده اید منطقه سختی باشه. بخصوص اگر 70نفر را با خودت برده باشی. بخصوص اگر 25نفر از آنها خانم باشند. بخصوص اگر جانشین و مسئول عمرانی گروهت به دلایلی نتونن بیان و .. سخت بود.اما شیرین. بخصوص که در شب آخر از اهل دلی چیزهایی شنیدم.

قطعا اگر در این دوره موفقیتی کسب کردیم، مرهون خلوص نیت اعضا و زحمات شبانه روزی بچه ها بود. وگرنه مدیریت حقیر پر از ایراد و اشکال است. در این دوره جای مرتضی و عمران خالی بود. اما عزیزان دل دیگری بودند که زحمت کشیدند و خالصانه جهاد کردند. اگر نبود یاری آنها حقیر هم نمی توانستم کاری کنم. صدها بار سپاس از حاج آقای موسوی زاده، سیدابوالفضل، قلی، رضاکاظمی، حامد، محمدحیدری، مرتضی اسدزاده، علیرضا و .. سپاس ویژه از همسرم و همه خواهران جهادگرم بابت تلاش ها و صبر بی نظیرشان.

به لطف خدا، اردوی جهادی گروه انصارالزهرا(س) از تاریخ 17تا26 شهریورماه در مناطق روستایی هلیلان ایلام با حضور 70جهادگر برگزار شد و فعالیت های مختلفی در زمینه های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، پزشکی، اشتغال زایی و راهیان نور غرب انجام گرفت. گزارش و تصاویر فعالیت های اردو را در سایت گروه ببینید. j-ansarozahra.ir