قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

تشکیل گروه جهادی انصارالزهرا(س)

ایمان ایرانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، از تشکیل گروه جهادی انصارالزهرا(س) به همت جمعی از دانشجویان استان تهران خبر داد.


وی تصریح کرد: گروه جهادی انصارالزهرا(س) به منظور خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم کشور در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، اقتصاد مقاومتی و … به همت جمعی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان فعال و باتجربه اردوهای جهادی دانشجویی تشکیل شد.

 

مسئول گروه جهادی انصارالزهرا(س) با بیان اینکه گروه جهادی انصارالزهرا(س) به منظور خدمت رسانی به مردم در خرداد ماه ۹۴ به همت جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال و باتجربه اردوهای جهادی دانشجویی تشکیل شد،اظهار داشت: برادران و خواهران حلقه‌ی اولیه این گروه در سه‌سال گذشته در مناطق روستایی کمتر برخوردار شهرستان‌های کوهدشت و چگنی استان لرستان فعالیت می‌کردند که در تابستان ۹۲ به عنوان گروه جهادی نمونه دانشجویی استان تهران انتخاب شده و از طرف ریاست سازمان بسیج دانشجویی مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

 

وی افزود: پروژه تکمیل دو مسجد در روستاهای این مناطق، بهسازی مدارس، برگزاری جشن و مراسمات مذهبی، و کلاس‌های مختلف فرهنگی و آموزشی برای اهالی در رده‌های سنی مختلف از فعالیت‌های افراد حلقه‌ی اولیه‌ی گروه بوده است.

 

ایرانی با بیان اینکه هم اکنون هم به همت جمعی از فعالان اردوی‌های قبلی و جمع دیگری از فعالان حرکت‌های جهادی استان تهران گروهی به نام گروه جهادی انصارالزهرا(س) با توان بیشتر و ورود به عرصه‌های فعالیت گسترده تر تشکیل شده است،تاکید کرد: کلیه برادران و خواهرانی که علاقه‌مند به حرکت‌های جهادی هستند می‌توانند عضو گروه شده و در اردوهای آن شرکت کنند. این گروه در حال حاضر با توجه به ساختار جدید خود در حال برنامه‌ریزی و شناسایی مناطق محروم می‌باشد، امیدواریم ان شاالله اولین اردوی گروه جهادی انصارالزهرا(س) در تابستان ۹۴ ویژه برادران و خواهران برگزار خواهد شد.


وی در پایان خاطر نشان کرد: کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به این گروه جهادی از طریق وبلاگ اطلاع رسانی گروه به آدرس jahadi-ansar.blog.ir قابل مشاهد می‌باشد.


انتشار خبر خبرگزاری دانشجو

انتشار خبر در دانشجوخبر

انتشار خبر در سایت سازمان بسیج دانشجویی

 

۰ نظر
ایمان ایرانی

پیام حضور حماسی مردم را درک کنید

افرادی که میگویند تحریم ها پدر مردم را درآورده و آب خوردن هم به تحریم ها مربوط کردند، پیام حضور بی سابقه و پرمضمون اقشار مختلف مردم را درک کنند.

به گزارش دانشجوخبر؛ 

ایمان ایرانی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در مصاحبه با دانشجوخبر بیان کرد: روزگذشته یکی از به یادماندنی ترین روزهای تاریخ انقلاب بود و مردم و بخصوص نسل جوان با حضور انقلابی و پرشور خود حماسه بازگشت 270 شهید خط شکن دفاع مقدس را تکمیل کردند و حال و هوای متفاوتی به خیابان های شهر تهران دادند. روزگذشته فضای شهر تهران مانند فضای روز نهم دی ماه 88 فضای متفاوت و سرشار از شور و خشم انقلابی مردمی بود که شعار ایستادگی و نبرد با آمریکا سر میدادند.

این فعال دانشجویی اشاره کرد: ما دانشجویان نسل سومی از بزرگترها و پیشکسوتان جهاد و شهادت شنیده بودیم که همیشه در طول تاریخ انقلاب هر زمان که مشکلی پیش می آمد و افرادی میخواستند بعضی از ارزشهای انقلاب به فراموشی سپرده شود شهدا از زیرخروارها خاک خود را نمایان میکردند و با حضور خود در شهرها اجازه نمیدادند آرمانهای انقلاب فراموش شود. ما جوانان روز گذشته این موضوع را به خوبی لمس کردیم و همان طوری که رهبری عزیز در پیام خود اشاره کردند در "لحظه های نیاز این ملت" با چشمان خود دیدیم که شهدای خط شکن و غواص بعد از 29 سال چطوری با حضور خود پیام ایستادگی و استقامت و تسلیم نشدن در برابر زیاده خواهی ها و فشارهای دشمنان، بخصوص آمریکای جنایتکار را به جامعه منتقل کردند.

ایرانی با اشاره به نقش مستقیم آمریکا در دادن اطلاعات عملیات کربلای 4 به رژیم بعث اشاره کرد که مشخص نیست چرا عده ای با وجود این همه جنایات شرم آور آمریکایی ها بر ضد ملت ایران هنوز به این رژیم استکباری خوشبین هستند و چشم به سراب وعده های آنها دوخته اند. کاش این افراد بجای شرکت در کنسرت موسیقی روز گذشته خود را به دریای خروشان ملت میرسانند و میدیدند که ملت چگونه با چشمان اشکبار و قلب های سرشار از احترام و عشق به استقبال رزمندگانی آمده بودند که حتی با دست های بسته حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نشدند و لحظه ای به دشمن لبخند نزدند.

ایرانی بیان کرد: ملت انقلابی ایران روزگذشته با یادآوری پیام ولایتمداری و ایستادگی شهدای مظلوم غواص کربلای4  در برابر دشمنان، درخواست قاطع خود را به گوش تمامی مسئولین و مذاکره کنندگان رساندند که هیچ کس حق کوتاه آمدن در برابر آمریکا و رد شدن از خطوط قرمز نظام در مسئله ی هسته ای و دیگر مسائل را ندارد. و این مسئله به خوبی در شعارهای مردم و دستنوشته های آنها مشخص بود.

این عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در پایان ضمن ادای احترام  مجدد به شهدای تازه تفحص شده و بخصوص شهدای مظلوم غواص و تشکر از مردم برای حضور بی سابقه خود بیان کرد امیدواریم عده ای خستگی و عافیت طلبی خود را به حساب مردم نگذارند و از طرف ملت مقاوم و تسلیم نشدنی ایران شعار ندهند و افرای که میگویند تحریم ها پدر مردم را درآورده و افرادی که آب خوردن هم به تحریم ها مربوط کردند، پیام حضور بی سابقه و پرمضمون ملت را درک کنند تا خدای نکرده هیچوقت شرمنده شهدا و مردم نشوند.


متن خبر در سایت سازمان بسیج دانشجویی

متن خبر در دانشجوخبر

۱ نظر
ایمان ایرانی

از روی تو شرمسارم ای شهید

شعر زیبایی که میلاد عرفان پور در مراسم بزرگداشت 175 غواص شهید خواند:

 

گفتند و شنیدند به تدبیر و امیدی
در سایه ی تهدید, چرا گفت و شنیدی؟
 
رفتند شبانگاه به مهمانی دزدان
آنانکه در این خانه نجستند کلیدی
 
با گردن کج, تا به کی اینگونه نشستن؟
تا پول سیاهی بدهد کاخ سفیدی
 
افسوس بر این سال که سازش شده سینش
قران به میان نیست!عجب سفره ی عیدی
 
باران فراوانی از این ابر,نبارد
جز آنکه دل خلق بسوزد به اسیدی 
 
در کرب و بلا, بی طرفان, بی شرفان اند
تاریخ همان است ,حسینی و یزیدی
 
هرگز ندهد تن به نظربازی دشمن
خاکی که درآمیخته با خون شهیدی
 
ما آینه هاییم, شکستن هنر ماست
با ماست هرآیینه شهیدان جدیدی
۱ نظر
ایمان ایرانی

دولت در آزمون همدلی با ملت مردود شده است

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور:
دولت در آزمون همدلی با ملت مردود شده است / دانشجویان چاره ای جز تحصن ندارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،ایمان ایرانی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با توجه به آغاز تحصن صدها نفر از دانشجویان دانشگاه شیراز در مسجد این دانشگاه بیان کرد: این حرکت در مرحله اول نشان دهنده جدیت و پیگیری جامعه دانشگاهی در مواجه با مسائل مهم کشور و انقلاب اسلامی است و همان طوری که مقام معظم رهبری از دانشجویان انتظار دارند، دانشجویان نسبت به مسائل کشور بی تفاوت و بدون موضع نیستند و حتی حاضراند برای پیگیری مطالبات بر حق خود در آستانه زمان امتحانات دانشگاه چنین حرکت های عظیمی را آغاز کنند.

این فعال دانشجویی اشاره کرد: همان طوری که متحصنین اعلام کرده اند این تحصن به منظور دفاع از حقوق و دستاورد های هسته ای و ملی است و برای تاکید بر خطوط قرمز مذاکرات صورت گرفته است و به هیچوجه قصد تخریب تیم هسته ای وجود ندارد اما انتقادهای جدی ای هم وارد است که وظیفه دانشجویان بیان صریح آنها و پیگیری نگرانی هاست. متاسفانه در ماه های گذشته خبرهای بدی از زیاده خواهی های طرف های مقابل شنیده ایم که با واکنش مناسبی از طرف مسئولین دولت مان مواجه نشده است. این سکوت و انفعال دستگاه دیپلماسی نگرانی ها و دغدغه دانشجویان و اساتید دانشگاه ها را بسیار زیاد کرده است به طوری که در مواردی که مسئولین دانشگاه ها مانع ایجاد نکرده اند برنامه های متعددی برای بررسی مذاکرات و توافقات انجام شده برگزار شده است.

ایرانی با انتقاد از بی توجهی دستگاه دیپلماسی به دغدغه های مردم و دانشجویان بیان کرد: انتظار از مسئولین ما این بود که حرف دانشجویان را بشوند و در برنامه های آنها شرکت کنند. نه اینکه بارها و بارها تجمعات و برنامه های آنها را لغو کنند. مگر مقام معظم رهبری دو ماه پیش صریحا نفرمودند مذاکره کنندگان با منتقدین شاخص جلسه برگزار کنند و حرف آنها را بشنوند؟ مگر نفرمودند که جزئیات مذاکرات را به اطلاع مردم برسانید و ما چیز محرمانه ای نداریم؟ چرا بعد از گذشت دوماه هنوز هیچ اتفاقی در زمینه رخ نداده است؟

ایرانی در ادامه اضافه کرد: مقام معظم رهبری عمل به این دستورات را مصداق همدلی دولت با ملت نامیدند و متاسفانه باید بگوییم تاکنون  دولت در آزمون همدلی با ملت مردود شده است و در این صورت دانشجویان کشور برای رساندن حرف ها و سوالات خود چاره ای جز تحصن نداشته اند.

این عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در پایان ضمن حمایت از تحصن دانشجویان شیرازی بیان کرد: از تیم مذاکره کننده هسته ای که فرزندان این ملت هستند درخواست داریم در جمع دانشجویان شیرازی و دیگر دانشجویان حاضر شده و به سوالات و نگرانی های جدی ما پاسخ صریح و روشن بدهند تا ان شاالله با حفظ دستاورد ها و خطوط قرمز هسته ای نیازی به تداوم تحصن در دیگر دانشگاه ها و شهرهای کشور نباشد و تیم هسته ای بصورت کامل در برابر زیاده خواهی های دشمنان مقاومت کنند. همه میدانند مردم ما هرگز اجازه نمیدهند توافقی غیر خوب و بدون رعایت همه خطوط قرمز مورد نظر مقام معظم رهبری صورت بگیرد و ان شاالله با هوشیاری جامعه دانشگاهی و مردم قطعا چنین توافقی صورت نخواهد گرفت.

انتشار در سایت سازمان بسیج دانشجویی
انتشار در خبرگزاری دانشجو
انتشار در دانشجو خبر
۰ نظر
ایمان ایرانی

بر سر دشمنان فریاد بزنید، نه نمایندگان ملت

بسم الله الرحمن الرحیم

یادداشت دانشجویی:
بر سر دشمنان فریاد بزنید، نه نمایندگان ملت

ازابتدای آغاز به کار دولت یازدهم متاسفانه شاهد اتخاذ سیاست های انفعالی در مجموعه دستگاه دیپلماسی کشور بوده ایم که تاکنون هم این سیاست غلط هزینه های سنگینی برای کشورمان داشته است. همان طوری که پیش از این در زمان دولت به اصلاحات  هم این سیاست خارجی مدنظر مسئولین وقت بود و هزینه های سنگینی از جمله تهدیدات نظامی هرروزه ی آمریکایی ها، محور شرارت نامیدن کشور، تعطیلی کامل دوساله صنعت هسته ای و .... را برای مردممان به همراه داشت.

یکی از بارزترین شاخصه های این مدل سیاست خارجی انفعال و سکوت در برابر زورگویی و زیاده خواهی دشمنان خارجی است، در حالی که برخلاف آموزه های قرآنی ما که میفرماید اشداء علی الکفار و رحمابینهم، همه مسلمانان و بخصوص افرادی که در راس جامعه اسلامی هستند باید در برابر کفار و دشمنان سرسخت و قاطع باشند و در برابر افراد مسلمان و خودی موضع نرم داشته باشند. اما هم اکنون هرچند روز یکبار شاهد موضع گیری های سخت و تند مسئولین در برابر منتقدان و جریانات غیرهمسو با دولت به بهانه های مختلف و سکوت آنها در برابر زیاده خواهی ها و تهدیدات دشمنان و بخصوص آمریکایی ها هستیم.

نمونه های فروانی از این گونه رفتارهای دولتی ها در دوسال گذشته در ذهن داریم که یادآوری آنها هم برایمان تلخ است، از تماس تلفنی با رییس جمهور جنایتکار آمریکا و با ادب و باهوش خواندن آن توسط آقای روحانی و لبخندهای دیپلماتیک و پیاده روی های وزیر خارجه با وزیرخارجه آمریکا گرفته تا همین سکوت در برابر تهدیدات شرم آور اخیر آمریکایی ها و پیام تبریک به وزیرخارجه دولت آل سعود در هنگامه قتل عام مردم مظلوم یمن.

حتی در این میان احساسات و باورهای دینی مان هم مورد غلفت واقع شده و به یاد داریم در زمانی که تمامی مسلمانان جهان در برابر حمایت های دولت فرانسه از توهین نشریه ای به پیامبر اعظم(ص) تجمعات گسترده ی اعتراضی برگزار میکردند، وزیرخارجه کشورمان در اشتباهی استراتژیک به فرانسه رفته و با مسئولین دولت فرانسه عکس یادگاری انداختند.

متاسفانه با وجود همه این مطالب شاهد مواضع سخت مسئولین در برابر نمایندگان قانونی مردم در مجلس شورای اسلامی و در برابر منتقدین و تشکل های دانشجویی هستیم. اخیرا هم شاهد بودیم که آقای ظریف در برابر انتقاد یکی از نمایندگاه مجلس از روش فعلی مذاکرات هسته ای بسیار عصبانی شده و بر سر آن نماینده فریاد کشیدند. بطوری که اگر فیلم این اتفاق را مشاهد کنید تعجب میکنید که آیا ایشان آقای ظریف هستند که برخلاف لبخندهای دیپلماتیکی که در برابر دشمنان کشور بر لب دارند، این چنین در برابر نماینده مردم موضع گیری میکنند؟

در روزهای گذشته آقای روحانی هم در صورتی که انتظار میرفت در سخنان خود جواب زیاده خواهی های اخیر مقامات آمریکایی در جریان مذاکرات هسته ای را بدهند و از حقوق ملت دفاع کنند، در عباراتی که به نظر میرسد احتمالا بخاطر عصبانیت از اعتراض های میدانی و دستنوشته های مردم غرب تهران به روند فعلی سیاست های هسته ای در طول مسیر استقبال از ایشان مطرح شده بود، منتقدین را مورد حمله قراردادند.اما کاش دولتمردان کشور به جای آنکه صدای خود را برای نمایندگان مردم و منتقدین بلند کنند، بر سر دشمنان زیاده خواه خارجی فریاد میزدن.

ایمان ایرانی، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور


انتشار در سایت سازمان بسیج دانشجویی

انتشار در خبرگزاری دانشجو

انتشار در دانشجو خبر

انتشار در خبرنامه دانشجویان ایران

۰ نظر
ایمان ایرانی

تجمع اعتراض به سیاست هسته ای دولت

بسم الله الرحمن الرحیم


شنبه 2 خرداد. میدان فلسطین. تجمع دانشجویان در حمایت از خطوط قرمز رهبری و انتقاد از سیاست های انفعالی هسته ای تیم مذاکره کننده.

برای ثبت در تاریخ:





اگر هم اکنون فاتحان خرمشهر،یعنی کسانی مانند احمدمتوسلیان ها بودند، در برابر این دیپلماسی ذلت، چه عکس العملی نشان میدادند؟

سردار باقرزاده میگفتند توی کشور هروقت اتفاقی می افتاد و رهبری ناراحت بودند شهدا خودشون رو به ما نشون میدادند. بنظر شما ... چه اتفاقی افتاده که شهدا با دستان بسته توی دل آب خودشونو به ما نشون دادند؟؟!! هوشیار باشیم که در خواب نمانیم و بقول مولای متقیان علیه السلام در خواب با لگد دشمن بیدار نشویم


۰ نظر
ایمان ایرانی

نامه ای خطاب به مقتدایمان

بسم الله الرحمن الرحیم


آنچه نوشته ایم اعتقاد صد در صد ماست:

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور در نامه ای خطاب به امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی:

به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند: آمادگی خود را در صورت صلاحدید حضرتعالی برای حضور در همه عرصه‌های جهاد، از پیکار تن به تن با سفاکان عالم تا جهاد سازندگی برای برادران عزیز مسلمانمان در اقصی نقاط جهان همچون یمن، سوریه، عراق و... اعلامی می‌داریم.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله العظمی امام سید علی خامنه‌ای

 سلام علیکم

 آشفتگی‌های عالم بشریت و حجم بی‌عدالتی‌ها در اقصی نقاط جهان، خود گواه ناکارآمدی الگوهای غربی است که در تحلیل و تبیین سرشت جامعه بشری به تنگنا آمده و در لجنزار خویش دست و پا می‌زنند و به درستی که تمام راه حل‌های مفروض غرب گرایان و غرب زدگان به بن بست رسیده و با جنگ و خونریزی به دنبال فریب بشریت هستند تا در لوای القابی دروغین همچون حقوق بشر، این مرده متحرک را چند صباحی بیشتر به تحرک وا دارند.

 اما امروز برای اهل تحقیق مبرهن بلکه واضح و آشکار است که با موج بیداری جهانی، دوران استعمار نو به زودی به پایان می‌رسد و آینده از آن اسلام و در خط و راه انبیا عظام علیهم صلوات الله اجمعین است. و چه کسی است که نداند پروژه‌های اسلام هراسی و اسلام ستیزی با تمام تلاش‌های انجام شده و بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها، به بن بست رسیده و دیگر بیش از این نمی‌تواند افکار عمومی و به ویژه اذهان جستجوگر جوانان را منحرف نماید.

 

رهبر معظم انقلاب

 ما جوانان بسیجی این سرزمین که عاشقانه مسیر پیر خمین را می‌جوییم، به فرمان امام و مقتدایمان در سنگر دانشگاه حاضر شدیم و به امر شما قلم بر دست گرفتیم تا مسیر تعالی این کشور را از درگاه علم بپیماییم، اما هرگز فراموش نکرده و نمی‌کنیم که راه‌مان در ‌‌نهایت به مقاتله اسلام و کفر خواهد رسید و باید در میدان نبرد با کفر و شرک به جنگ بپردازیم و چه سعادتی بالا‌تر از اینکه دشمن نادان ما را بین دو امر نیک، مخیر کرده است که یا کشته می‌شویم و به درجه رفیع شهادت نائل می‌گردیم و یا زمین را از لوث وجود اشرار پاک می‌نماییم (قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلاَّ إِحْدَى الْحُسْنَیَیْنِ وَنَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَن یُصِیبَکُمُ اللّهُ بِعَذَابٍ مِّنْ عِندِهِ أَوْ بِأَیْدِینَا فَتَرَبَّصُواْ إِنَّا مَعَکُم مُّتَرَبِّصُونَ)

 

امام عزیز امت

این روز‌ها بر جوانان این ملت بسی سخت و تلخ می‌گذرد که شیطان بزرگ با ایادی نادان خویش در منطقه، برادران عزیزمان را در عراق و فلسطین و سوریه و یمن، به ناحق زیر آتش کینه توزانه خود گرفته و از بدیهی‌ترین حق هر انسان در تعیین سرنوشت کشور خویش محروم می‌سازند و مع الاسف هزاران کودک بی‌گناه و هزاران زن و مردم مسلمان بی‌گناه در این جنگ ظالمانه از حق حیات محروم می‌شوند.

 

رهبر عزیز

نسل جوانان امروز، توفیق درک روزهای جهاد و شهادت را نداشته است اما اگر دشمن راستین حق و حقیقت آمریکا و اسرائیل و ایادیش در منطقه همچون گروه‌های تکفیری بر حماقت خویش برای ادامه جنگ‌های ظالمانه چه در کشورهای اسلامی پافشاری و چه در تصور رساندن ناامنی به مرزهای ایران اسلامی باشند، آماده‌ایم تا بجای قلم‌های خویش سلاح بر دست بگیریم تا ضرب شصت جوانان امروز ایران اسلامی که به فرموده خودتان بسی سهمگین‌تر از جوانان دفاع مقدس می‌باشد را به دشمن سفاک و پست نشان دهیم تا کربلایی دیگر بسازیم با این تفاوت که اینبار تمامی کفر و باطل به قتلگاه برود.

در پایان خدای را بر نعمت ولای و زعامت حضرتعالی سپاس می‌گوییم و به نمایندگی از دانشجویان بسیجی سراسر کشور، بار دیگر آمادگی خود را در صورت صلاحدید حضرتعالی برای حضور در همه عرصه‌های جهاد، از پیکار تن به تن با سفاکان عالم تا جهاد سازندگی برای برادران عزیز مسلمانمان در اقصی نقاط جهان همچون یمن، سوریه، عراق و... اعلامی می‌داریم. از خدای سبحان عاجزانه سلامتی حضرتعالی را مساًلت می‌نماییم.

 

والسلام علیکم


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور

۱ نظر
ایمان ایرانی