قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

در راه کربلا

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدالله امسال توفیق شد، بعد از طی کیلومترها راه، روز اربعین و شب جمعه در بین الحرمین کربلای معلی به همراه همسرم، زائر آقااباعبدالله حسین(ع) باشم... دعاکنید خدا از ما قبول کند و نورانیت این زیارت در دنیا و آخرت همراهمان بماند. و من الله توفیق.

#لبیک_یاحسین
#لبیک_یامهدی
#تمام_قدم_هایم_نذر_ظهورت

عکس: مسیرعشق - نجف به کربلا، اندکی مانده به کربلا...

۰ نظر
ایمان ایرانی

زیباترین نیمه پاییزم

بسم الله الرحمن الرحیم


خدارا صدهزار مرتبه شکر که امروز #نیمه_پاییز متفاوت ترین روز تولدم با توفیق زیارت حرم مولا امیرالمومنین (ع) رقم خورد...
ممنونم، مولا و سرورم

۱ نظر
ایمان ایرانی

عاشورای امروز

بسم الله الرحمن الرحیم

"کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا... این سخنی که پشت شیطان را میلرزاند و یاران حق را فیضان دائم رحمت او امیدوار می سازد.
و تو ای آنکه در سال شصت و یکم هجری هنوز در ذخایر تقدیر نهفته بوده ای و اکنون، در این دوران جاهلیت ثانی و عصر توبه ی بشریت، پای به سیاره ی زمین نهاده ای، نومید مشو که تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه خون توست و انتظار می کشد تا زنجیرخاک از پای اراده ات بگشایی و از خود و دل بستگی هایش هجرت کنی و به کهف حصین لازمان و لامکان ولایت ملحق شوی و فراتر از زمان و مکان، خود را به قافله سال شصت و یکم هجری برسانی و در رکاب امام عشق به شهادت رسی... " (شهیدمرتضی آوینی - کتاب فتح خون - ص۵۱)

روزگار خاصی است. در آستانه ی ظهور منتقم حسین(ع)، بدها خیلی بد شده اند و خیلی خون به دل میکنند، اما به همین نسبت و در همین روزگار خوب هایی هم که ان شاء الله سربازان آخرالزمانی قافله ی عاشورا هستند، خیلی خوب تر شده اند. روح سلمان ها و مقدادها و عمارها، روح مالک اشترها و عباس ها و علی اکبرها جوانان شیعه را تربیت میکنند برای آمادگی نبردآخرزمانی. بعضی ها هم به قول امام عزیزمان حجت میشوند تا تلنگری باشند برای ما. محسن حججی های دهه هفتادی بسیارند و نهضت تا انقلاب مهدی(عج) ادامه دارد...

۰ نظر
ایمان ایرانی