قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

اقدام و عمل مردم برای اقتصادمقاومتی چیست؟/ معرفی محصولات ایرانی در کانال تلگرام “ساخت ایران”

بسم الله الرحمن الرحیم


رهبرمعظم انقلاب سال ۱۳۹۵ را سال “اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل” نامیدند و بر اقدام عملی در این زمینه تاکید کردند.

طی چند سال اخیر و به واسظه ی مشکلات ریشه ای اقتصادکشور و سوء استفاده ی دشمن از این مشکلات و ایجاد تحریم های گسترده، موضوع مشکلات اقتصادی به مسئله ی اول کشور تبدیل شده است.

 

از همین رو رهبرمعظم انقلاب از چندسال قبل و با پیشبینی نقشه ی دشمنان برای ضربه زدن به کشور از طریق اقتصاد، جهت دهی و شعارهای سال را به موضوعات ریشه ای اقتصاد اختصاص دادند. 

حضرت امام خامنه ای از سال ۸۸ تاکنون شعارهای سال را  ”اصلاح الگوى مصرف” ”همت مضاعف و کار مضاعف” ”جهادی اقتصادی””تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانى” ”حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” و ”اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی ” نامیدند و مسئولین و مردم را به سمت حل معضلات ریشه ای اقتصاد هدایت کردند.

 

متاسفانه طی این سالها مسئولین آن طور که باید به این شعارها توجه نکرده و نتیجه ی این عدم توجه کافی در ضربه هایی که دشمنان با استفاده از حربه ی تحریم زدند مشاهده کردیم. از طرفی فرهنگ سازی عمومی برای مشارکت حداکثری مردم هم انجام نشد و عموم مردم هم به خوبی نتوانستند به تحقق این شعارها و جهت گیری های کلان کمک کنند.

 

۰ نظر
ایمان ایرانی

گزارش اقدامات گروه جهادی + تصاویر

تجربه ی زندگی انقلابی از جهادسازندگی تا راهیان نور در اردوی گروه انصارالزهرا(س)

دومین اردوی سری جدید فعالیت های گروه جهادی انصارالزهرا(س) در مناطق روستایی استان خوزستان برگزار شد.

 

ایمان ایرانی مسئول گروه جهادی انصارالزهرا(س) در گفتگو با دانشجوخبر گفت: دومین اردوی سری جدید فعالیت های گروه جهادی انصارالزهرا(س) ۵ام تا ۱۱ام فروردین ماه در مناطق روستایی استان خوزستان برگزار شد. (ادامه ی گزارش در ادامه مطلب)

 

۰ نظر
ایمان ایرانی