قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

آغاز اکران جادوی سال سینمای ایران

اکران فیلم سینمایی ایستاده در غبار به کارگردانی محمدحسین مهدیان و تهیه کنندگی حبیب ا.. والی نژاد از تاریخ ۱۶ خرداد ماه و تقریبا همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در سینماهای کشور آغاز شد.

 

ایستاده در غبار فیلمی متفاوت است. و این تفاوت هم بخاطر موضوع خاص و متفاوت فیلم است هم بخاطر نوع ساخت اثر و هم بخاطر بازخوردهایی که در میان تمام اقشار جامعه داشت.

 

ایستاده در غبار دومین فیلم محمدحسین مهدیان است. او پیش از این هم اثری فاخر با نام “آخرین روزهای زمستان” در مورد زندگی شهید حسن باقری ساخته بود که مورد استقبال مخاطبان شیکه اول سیما قرار گرفت. مهدیان بعد از موفقیت اثر خود در مورد زندگی شهید باقری به روایت زندگی یکی دیگر از سرداران بزرگ دفاع مقدس ورود پیدا کرد. ورودی که البته سبکی مانند سبک همان اثر اول داشت.


۰ نظر
ایمان ایرانی

در حسرت نمازجمعه امام(حفظه الله)

بسم الله الرحمن الرحیم


آقاجانمان 5سال است که نمازجمعه نخوانده اند. آخرین بار بهمن ماه سال 90 بود که توفیق داشتیم نمازجمعه را به امامت ولی امر مسلمین جهان بخوانیم. و بعد از آن این آرزو تاکنون به دلمان مانده است.

امروز پیامی برای واحد ارتباطات مردمی دفتر حضرت آقا ارسال کردم و همین موضوع را اشاره کردم. گقتم فقط به آقا بگویید 5سال است آرزو به دلیم. امسال چقدر خوشحال بودیم و امید داشتیم با توجه به همزمانی 14خرداد و روزجمعه مانند چندسال قبل نمازجمعه به امامت رهبرعزیزمان در حرم امام راحل(ره) برگزار شود. اما...


اما امسال هم این توفیق نصیبمان نشد. اللهم الرزقنا.

اللهم احفظ و اید امامنا الخامنه ای.

۰ نظر
ایمان ایرانی

دروغ و توهمی که بار دیگر رسوا شد!

بسم الله الرحمن الرحیم


گزارش تحلیلی - ایمان ایرانی:


دکتر علی لاریجانی امروز نهم خرداد ماه نود و پنج با رای اکثریت نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی به عنوان رییس انتخاب شد.

رویدادی که بعد از انتخاب معنا دار رییس مجلس پنجم خبرگان رهبری، دارای پیام ها و مفاهیم فراوانی است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ۷ام اسفند ماه با حضور ۶۰ درصدی مردم برگزار شد تا دولت یازدهم اولین انتخابات کشوری اش را برگزار کرده باشد. بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ و پیروزی میلیمتری حسن روحاتی، جریان اعتدال و اصلاحات همواره سعی داشتند با تیترهای جذاب و بزرگ رسانه هایشان و حتی با تعابیر خاص شخصیت هایشان اینجور القا کنند که تنها جریان اجتماعی کشور هستند و هرکسی غیر از تفکر آنها را داشته باشد یا بی شناسنامه است یا پول گرفته یا بی سواد است و باید برود به جهنم! 

 

انتخابات ۷اسفند فرصتی بود برای وزن کشی ادعاهای جریان مدعی اعتدال و سنگ محکی برای واقعی بودن ادعاهای مقبولیت در میان مردم سراسر کشور.

 

۰ نظر
ایمان ایرانی

تکرار کنید، آیت الله جنتی

بسم الله الرحمن الرحیم


انتخاب حضرت آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری بسیار خوشحالمان کرد. اقدامی که هم باعث خوشحالی دوستاران انقلاب اسلامی بود هم بدخواهان، فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی را بسیار عصبانی و ناراحت کرد.


باید از تمامی نمایندگان بصیر و عزیزی که با این اقدام معنا دار خود تو دهنی محکمی به هاشمی و دار و دسته اش و به انگلیس خبیث و شیطان بزرگ زدند تشکر کنیم. تکثیر مصباح ها و یزدی های جوان در این دوره کار خود را کرد. خبرگان منتخب ملت با این اقدام در عمل توهم پیروزی اطلاح طلبان را لگدمال کردند. توهمی که بر اهل بصیرت کاملا مشخص بود اما شاید نیاز به اقدامی عملی داشت تا همه متوجه آن شوند.


بدخواهانی که تمام سعی خود را برای تخریب عمارانقلاب به کار برده بودند و اراجیفی در مورد شورای نگهبان، شورایی شدن رهبری، نظارت بر رهبری و تغییر آیین نامه خبرگان مطرح می کردند حالا می توانند آرزوهای خود را به گورستان برده و قبل از آن به نظارت بر صفحه تویتر خود و هم به تربیت و ادب فرزندان فاسد و مجرم شان بپردازند!


یادم می آید سر انتخاب آیت الله مهدوی کنی(ره) به ریاست خبرگان و عزل هاشمی هم، بحث شیرینی دادن مطرح بود برام. هم اکنون هم خبر ریاست آیت الله جنتی الحق شیرینی و شاد باش دارد!


۰ نظر
ایمان ایرانی