قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران

بسم الله الرحمن الرحیم


به گزارش خبرنگار دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"، اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران پس از برگزاری انتخابات، معرفی شدند.


ایمان ایرانی از دانشگاه پیام‌نور تهران جنوب، محمد نوری از دانشگاه آزاد قیامدشت،رضا هاشمی از دانشگاه پیام نور شهریار، ابوالقاسم هوشمند از دانشگاه آزاد ورامین، فردین میرمحمدی از دانشگاه پیام نور پرند،آمنه جهان‌تیغ از قران و حدیث ری، یاسر جنگی از دانشگاه فرهنگیان، مسعود اعتمادی از دانشگاه پیام‌نور ورامین، ، هادی حفیظی از دانشگاه آزاد شهرقدس به عنوان اعضای جدید شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران انتخاب شدند.


ایمان ایرانی نیز به عنوان نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشوری معرفی شد.


۰ نظر
ایمان ایرانی

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا...

بسم رب الشهدا و الصدیقین


در یک ماه گذشته سه تن از شهدای گمنام بر اثر آزمایش DNA ای که از خانواده های آنها گرفته شده بود شناسایی شدند. شهید اول در دانشگاه امیرکبیر. شهید دوم در دانشکده صدا و سیما و شهید سوم در دانشگاه پیام نور تهران. آیا به نظر شما شهدا نمیدانند در چه زمانی و در چه مکانی برگردند؟ آیا پیامی برای من و تو ندارن با برگشتنشون...؟

این افتخار بزرگ برای پیام نوری ها مسئولیت بسیار سنگینی را هم دارد.. عباسعلی مختاری مددی...


راستی پدر و مادر عباسعلی مختاری فوت کرده بودند...و برادران و خواهرانش بدون پدر و مادر به استقبال او آمدند.آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا...

فیلم/ استقبال از پسر در غیاب پدر و مادر/ آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا!

۰ نظر
ایمان ایرانی

قدردانی از مواضع‌ رئیس‌جمهور آرژانتین

بسمه تعالی


با صدور نامه‌ای صورت گرفت
قدردانی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران از مواضع‌ رئیس‌جمهور آرژانتین

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با صدور نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور آرژانتین از سخنان آزاداندیشانه وی در برملا کردن سیاست مزوّرانه آمریکا قدردانی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با صدور نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور آرژانتین از سخنان آزاد اندیشانه وی در بر ملا کردن سیاست مزوّرانه آمریکا قدردانی کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

«رئیس جمهور محترم کشور آرژانتین

سرکار خانم کریستینا فرناندتر کرچنر

با سلام و ادای احترام

سخنان آزاد اندیشانه سرکار در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مقابل زر و زور و تزویر کشورهای قلدرمابی چون آمریکا و تغییر سیاست‌های منافقانه آن در برخورد با تروریست‌ها و حمایت شما از مردم مظلوم فلسطین مبنی بر تشکیل دولت مستقل فلسطین و بر ملا کردن سیاست مزوّرانه آمریکا در مسلح کردن گروههای تروریستی چون القاعده و داعش جای تشکر و خرسندی برای ما دانشجویان کشور ایران که همواره خود قربانی سیاست‌های زورگویانه این کشورها در طول تاریخ بوده‌ایم داشت.

ما اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران به نمایندگی از 30 هزار دانشجوی عضو این تشکل ضمن آرزوی موفقیت برای شما امیدواریم همواره به دور از تاثیر پذیری رسانه‌ای این کشورها بر مواضع مستقلانه خود باقی مانده تا رضایت خداوند و شادی حضرت مسیح را به دنبال داشته باشد.»


۳ نظر
ایمان ایرانی

پاسخ قاطع به گزافه‌گویی دولت انگلستان بدهید

بسمه تعالی


آقای روحانی! تا بیش از این دیر نشده، پاسخ قاطع و در خور شأن انقلاب به گزافه‌گویی دولت انگلستان بدهید

به گزارش  گروه دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"، شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران، در خصوص سخنان سخیف نخست وزیر انگلستان، خطاب به روحانی نامه‌ای سرگشاده نوشتند.

  متن این نامه به شرح زیر است:


جناب آقای رئیس جمهور

سلام علیکم
همانطور که واقفید یکی از مولفه‌های اصولی انقلاب اسلامی حفظ استقلال و ایستادگی در مقابل زورگویی و استکبار است؛ آن هم ایستادگی عملی و بیانی. ماجرای احضار سفیر شوروی سابق و برخورد با وی نمونه‌ای از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر مبنای سه اصل عزت، حکمت و مصلحت بود. امروز متاسفانه شاهد جسور‌تر شدن دشمن نسبت به ایران اسلامی هستیم. جناب آقای روحانی چند روز پیش شاهد اظهارات سخیف نخست وزیر انگلیس خبیث بودیم، کشوری که هر جا خون بشریت از چنگالی می‌چکد ریشه و اساسش سیاستمداران این روباه پیر هستند. هر چند از دشمنان انتظاری جز دشمنی نیست اما از جنابعالی به عنوان منتخب مردمی که در راه آرمان‌هایشان به ویژه آرمان استقلال و ایستادگی در مقابل زورگویی‌ها صد‌ها هزار شهید تقدیم این راه نموده‌اند، انتظار می‌رفت و می‌رود که مقابل این یاوه گویی‌ها موضعی قاطع اتخاذ نمائید.

امروز مع الاسف دستگاه سیاست خارجی دولت حضرتعالی سه اصل عزت، حکمت و مصلحت را با اشتباه راهبردی هم عرض تعریف می‌نماید و این یعنی هر جا مصلحت آن هم به تشخیص همین دستگاه حکم نماید عزت از اولویت خارج می‌شود در حالی که طبق دستور اسلام عزت رأس این مثلث است و حکمت و مصلحت باید در جهت و خدمت حفظ عزت حرکت نمایند و همانطور که خداوند در آیه ۱۳۹ سوره نساء می‌فرماید: «آنان که کافران را به جای مومنان به دوستی بر می‌گزینند آیا به نزد آنان عزت می‌جویند؟ پس بدانند که عزت همه از آن خداست» سیره ائمه معصومین علیهم السلام نیز حاکی از حفظ همین اصل یعنی حفظ عزت به جای پذیرش ذلت و گذشتن از جان مبارکشان در این راه است.

اتهام حمایت ایران از گروه‌های تروریستی، رفتار نادرست با مردمش و تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای آن هم توسط نخست وزیر دولت جنایتکاری چون انگلیس که هنوز خشونت، سرکوب و کشتار دانشجویانش که در اعتراض به افزایش شهریه اقدام به برگزاری تجمع نموده بودند از ذهن‌ها پاک نشده است، گزافه‌ای است که نباید با سکوت آن هم پس از دیدار با جنابعالی همراه شود.

جناب آقای رئیس جمهور

همانطور که بار‌ها و بار‌ها رهبر انقلاب فرمودند تاکید می‌کنیم که به جای چشم داشتن به امریکا و غرب که طبق اعترافات کارشناسانشان قدرت آن‌ها رو به افول است تکیه به ظرفیت درون زای کشور راهگشای حل مشکلات است و این امر خداوند است که فرموده: «بر کافران تکیه نکنید بلکه، خداوند یاور و مولای شماست و او بهترین یاری دهندگان است»

جناب آقای روحانی

امید است تا بیش از این دیر نشده پاسخی قاطع و در خور شأن و طراز انقلاب اسلامی به فحاشی و گزافه گویی دولت مستکبر انگلستان بدهید.

شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان تهران

۰ نظر
ایمان ایرانی

کمتر از 30 روز تا محرم

بسمه تعالی


امروز ظهر که داشتم بر میگشتم خونه در کوچه مان بودم که دیدم از سمت چپم صدای گریه میاد. نگاه کردم دیدم دختر بچه ای که معلوم بود از مدرسه برگشته کنار در خونشون داره گریه میکنه. شدید! گفتم چی شده؟ گریه میکرد. گفتم کسی خونتون نیست؟ با همون حالت گریه گفت درو باز نمی کنن. رفتم جلو. یه ذره باهاش حرف زدم و کمی آرام شد. آیفون خونشون ازین هایی بود که باید عدد وارد میکردی تا زنگ خونه بخوره. عدد آیفون خونشون را اشتباه میزد و بخاطر همین زنگ خونشون نمی خورد. الناز کوچولو کلاس اول ابتدایی بود! کمی صحبت که باهاش کردم گفت سوپر مارکتی داخل کوچه عدد آیفونشون را بلده. اما چون می ترسیده نرفته به اون بگه. هرچی هم منتظر شده کسی از خونشون بیرون نیامده. رفتم از سوپر مارکت عدد آیفونشون را پرسیدم و براش زدم. مادرش هم از پشت آیفون براش در رو باز کرد. و این دختر کوچولو بسیار خوشحال رفت به خانه! خدا را شکر. سبب خیر شدم.


به خونه که آمدم داشتم به چهره معصوم و گریه های این هم کوچه ای کوچولومون و به اینکه چقدر دلم براش سوخت وقتی دیدم اونجوری داره گریه میکنه فکر میکردم که سوالی به ذهن رسید... سوالی که... راستی دختر اباعبدالله چند سال داشت در واقعه کربلا؟... گریه این دختر 7 ساله برای چند دقیقه دوری از خانه شون دل من رو کباب کرد. چه بر سر دختران کاروان امام حسین (ع) آمده در واقعه کربلا...

بیمیرم برای سه ساله حسین که ...


کمتر از 30 روز مانده به محرم ...

السلام علیک یا اولاد حسین

۰ نظر
ایمان ایرانی

کاش کمی دیپلمات بودید!

بسمه تعالی


رئیس جمهور یازدهم در اقدامی ننگین با نخست وزیر کشور روباه پیر خبیث دیدار کرد.بعد از 36 سال عزت این اولین بار است که در این سطح مقامات ایران و انگلیس با هم دیدار میکنند. حتی بنی صدر هم چنین حماقتی نکرد. چه قدر بعضی از جریانات و اشخاص سیاسی کشور ما میتوانند بدبخت باشند که برای وجهه پیدا کردن به دیدار دشمنان درجه یک کشور و ملت و اسلام می روند و با انها لبخند میزنند؟ آقای روحانی انقلابی بودن پیشکش کاش حداقل دیپلمات بودید! برای دیپلمات نبودن شما همین بس که نخست وزیر خبیث انگلیس بعد از این دیدار در سخنانی توهین آمیز وراجی کرده است که :

ایران از تروریست ها حمایت میکند.ایران باید برنامه هسته ای و رفتار با مردمش را تغییر دهد (!)

نتیجه لبخند های دولت یازدهم در مواجهه با دشمنان چیزی جز سخنان توهین آمیز آنها نیست. خدا شر آنهایی که مایه ذلت ملت هستند را از سر ملت هرچه زودتر پاک کند.


۰ نظر
ایمان ایرانی

اردوی جهادی شهریور 93

بسمه تعالی


به لطف خدا چهارمین اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه همان به خوبی برگزار شد. تصاویر فعالیت های برادران در اینجا . فعالیت های خواهران در اینجا.


یا علی مدد

۰ نظر
ایمان ایرانی