قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

سکوت امروز ما یعنی

مقاله ای از فرمانده ما، حرف های ما را ایشان با جدیت مطرح کردند: 

سکوت امروز ما یعنی خانه نشینی و غربت علی زمانه


یک نکته برای قشر دانشجو به عنوان یک قشر پیشرو، مطالبه گر و حسّاس قابل ملاحظه است و آن هم اینکه آیا وقت آن نرسیده است که نسبت به این مباحث یک واکنش جدّی و اساسی انجام شود؟ خوشبختانه برخی در گوشه کنار کشور مواضعی را گرفته اند امّا به نظر من این کافی نیست و نیاز به یک حضور جدّی و انقلابی در صحنه دارد.

دانشجویان انقلابی و دغدغه¬مند در این نظام بدانند که سکوت امروز ما به معنی خانه نشینی و غربت علی زمانه است. مسئولین باید بدانند که دانشجویان انقلابی با هیچ احدی عقد اخوّت نبسته اند و علی-رغم حمایت از مسئولین نظام و دلسوزان انقلاب، با کسانی که بر سر شرف و عزّت این مردم معامله می کنند هیچ مماشاتی نداشته و به تأسّی از پدران شهید خود تا پای جان به پای این نظام و انقلاب و رهبری معظّم خواهند ایستاد.

متن مقاله در خبرگزاری دانشجو


۰ نظر
ایمان ایرانی

توت آمریکایی

بسم الله الرحمن الرحیم


جایتان خالی امروز ظهر خوب جایی بودم! پاتوق بچه بسیجی های نسل سومی، پسر های انقلابی دوآتیشه ی بسیجی ومذهبی و خانم های چادری و فاطمی! یا اگر بخواهم دقیق تر بگم لانه جاسوسی سابق شیطان بزرگ!!


بله سفارت سابق امریکا در خیابان طالقانی. جایی که شده مجتمع بزرگ 13آبان که زیر نظر سازمان بسیج دانشجویی است.کمی تامل کنید،یک سری دانشجو پاشدن رفتن سفارت ابر قدرت(؟!) اول دنیا را گرفته اند و آنجا را کرده اند پاتوق فعالیت های انقلابی وضد آمریکایی خودشان! کمی تامل کنیم.


داخل سفارت-شاید خیلی از خوانندگان تا حالا نرفته باشند-باغ بزرگ و خوش آب وهوایی است. ساختمان اصلی سفارت امریکا الان موزه شده.چندین تا ساختمان دیگه اما بعد ها توسط همین سازمان بسیج دانشجویی انجا ساخته شده است.

وقتی درون محوطه پر از درخت سفارت راه می رفتم، به معنای واقعی کلمه احساس غرور وقدرت میکردم.احساس قدرت برای اینکه30 سال پیش جوانهای انقلابی ای امثال ما،و در همین سن وسال امروز ما وقتی خیانت ها وتوطئه های این سفارت خانه بر ضد انقلاب اسلامی شان را درک کردند اراده کردند ،به ایمانشان اتکا کردند و با توکل بر خداوند متعال نشان دادند قدرت واقعی کجاست! نشان دادن پوشالی بودن قدرت آمریکا را.آتش زند پرچم بدترکیبش را.

راه رفتن امروز ما نسل سومی ها یا چهارمی های انقلاب آقا روح الله ، بعد از 33 سال همه جور دشمنی بر ضدمان ، در این سفارت خیلی حرفها برای گفتن دارد .خیلی عبرت ها دارد...

۰ نظر
ایمان ایرانی

رییس جمهور تیم مذاکره کننده هسته ای را کم حافظه نامید!

روز پنجشنبه 10/2/94 جناب آقای روحانی رییس جمهور محترم در نشست خبری خود در شیراز بیاناتی داشتند که باعث تعجب همگان شد. ایشان در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو که پیرامون انتشار فکت‌شیت ایرانی سوال پرسیده بود بیان کردند: " نمیدانم چرا برخی حافظه شان ضعیف شده است، قبل از آمریکایی ها ما فکت شیت خود را اعلام کرده ایم! و همه خبرگزاری‌ها ما یک فکت شیت را اعلام کردند و همان را هم رسانه‌های خارجی اعلام کردند."

این سخنان در حالی مطرح شد که مقام معظم رهبری در سخنان مهم خود مطرح کردند دولت مردان باید مردم را از جزییات مذاکرات آگاه کنند و ما چیز محرمانه ای نداریم.همچنین ایشان در دیدار خصوصی با تیم مذاکره کننده هسته ای که از قول آقای صالحی در جلسه غیر علنی مجلس نقل شد فرموده بودند تیم هسته ای ما فکت شیت ایرانی را منتشر کنند و زمان این سخنان بعد از زمان ادعایی رییس جمهور در مورد انتشار فکت شیت ایرانی می باشد. آیا یعنی فکت شیت منتشر شده و حتی رهبری هم از آن اطلاع نداشتند؟!  بعد از این سخنان مهم رهبری بود که اقشار مختلف مردم و بخصوص جامعه دانشگاهی مطالبه خود را از وزارت خارجه و سازمان انرژی هسته ای مطرح کردند و خواستار بیان جزییات و انتشار فکت شیت شدند که متاسفانه مورد توجه دولت مردان قرار نگرفت.

همچنین دانشجویان چند مورد درخواست تجمع مقابل وزارت خارجه و استانداری ها در نقاط مختلف کشور را دادند اما با آنها موافقت نکرد. نمایندگان مجلس هم بخاطر این پنهان کاری دولت و عدم اجرای فرامین رهبری موضوع جمع آوری امضا برای سوال از رییس جمهور را مطرح کردند که هم اکنون هم این طرح در مرحله جمع آوری امضاست.

اما در این میان بد نیست این ادعای عجیب رییس جمهور مبنی بر انتشار فکت شیت ایرانی قبل از آمریکایی ها را با بازخوانی سخنان تیم مذاکره کننده هسته ای دولت در این مورد، بررسی کنیم:
۰ نظر
ایمان ایرانی

ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان شیرازی، در حافظه ی تاریخی جامعه ی دانشگاهی خواهد ماند

به گزارش دانشجو خبر؛ ایمان ایرانی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در واکنش به برخورد با دانشجویان در مراسم استقبال از آقای روحانی بیان کرد: متاسفانه در روزهای اخیر و درجریان سفر جناب آقای روحانی به شهر شیراز شاهد اتفاقات نادری در برخورد با دانشجویان بودیم که باعث ناراحتی و تعجب فراوان جامعه ی دانشگاهی و عموم مردم شده است.
درحالی که عده ای از دانشجویان در مسیر استقبال از رییس جمهور با بلندکردن مقوا نوشته هایی که حاوی سخنان مقام معظم رهبری و درخواست انتشار فکت شیت ایرانی بودن، عده ای از افراد لباس شخصی و عده ای از ماموران به سمت دانشجویان حمله کرده با پاره کردن دستنوشته ها، آنها را مجروح میکنند و تعدادی هم بازداشت میشوند.
ایرانی در ادامه افزود: باید از جناب آقای روحانی پرسید دلیل چنین رفتارهایی توسط اطرافیان ایشان چیست؟ مگر ایشان در تبلیغات انتخاباتی نگفتند سرهنگ نیستند و حقوقدان هستند؟ کدام سرهنگی چنین رفتارهایی انجام میدهد؟ آیا درخواست انتشار فکت شیت ایرانی که باعث توخالی شدن دست دشمنان برای مکر و حیله بیشتر میشود، جرم است؟ آیا از نظر دولت مردان بلندکردن دستنوشته های توصیه های مقام معظم رهبری جرم است؟

این فعال دانشجویی خطاب به رییس جمهور گفت: جناب آقای رییس جمهور در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بیان کردند به خدا پناه میبرن از بستن دهان منتقدین و استبداد رای. و با توجه به اتفاقات دو سال گذشته واقعا از ایشان درخواست داریم به خدا پناه ببرند زیرا نه تنها دهان منتقدین با هر روشی بسته میشود و به آنها توهین میشود بلکه اخیرا شاهد ضرب و شتم دانشجویان منتقد هم بودیم.

عضو شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی با بیان مطالبه ی دانشجویان از رییس جمهور گفت: از جناب آقای روحانی درخواست داریم هرچه سریعتر دستور برخورد قانونی با حمله کنندگان به دانشجویان را داده و چنین اقداماتی را محکوم کنند، در غیر این صورت ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان شیرازی به جرم مطالبه ی انتشار فکت شیت ایرانی، در حافظه ی تاریخی جامعه دانشگاهی به عنوان نماد برخورد دولت با مطالبات دانشجویان خواهد ماند.

متن خبر در خبرگزاری دانشجو
۰ نظر
ایمان ایرانی