قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

میگویند پیدا شده ای ولی...

بسم رب الشهدا و الصدیقین


دانشگاه امیرکبیر امروز همزمان با روز اول هفته دفاع مقدس حالو هوای دیگری داشت... شهید رضا سلمانی میگویند پیدا شده ای ولی من ایمان دارم تو هنوز گمنامی.


پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند. اما حقیقت ان است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند...


دلم برای غروب شلمچه ...

دلم برای ...



روضه‌خوان مرثیه می‌سرود ولی همه از لرزش دستان پدر اشک می‌ریختند +تصاویر


۰ نظر
ایمان ایرانی

تا مبارزه هست ما هستیم

بسمه تعالی


پریروز رفتم به معاونت مربوطه مان در ناحیه گفتم که ما باید در مورد سخنان رئیس جمهور و خودشیرینی روزنامه های ضد انقلاب داخلی در مورد احتمال و شوق دیدار روحانی و رئیس جمهور شیطان بزرگ موضع بگیریم و اعتراض کنیم. از طرف شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران

مسئولین مربوطه الکی استدلال های سیاسی آوردن که شاید این تکنیک باشه و فلان و ... خلاصه گویارغبتی به این کار نداشتند! منم گفتم ایرادی نداره  اگر قرار نیست بیانیه دست جمعی بزنیم خب خودم موضع گیری میکنم! اما امروز دیدم که شورای تبیین مواضع کشور این بیانیه را صادر کرده . فردا میرم دفتر اون بنده خدا برا دعوا که بیا. دیدی بچه های سازمان مشکلی با این بیانیه نداشتند و شورای تبیین کشور این کار و انجام دادن حالا شما هی برا من افسانه بخون!‌


هرگونه تماس تلفنی و یا دیدار اتفاقی! با رئیس جمهور آمریکا از نظر ملت ایران غیر قابل قبول است

به گزارش گروه دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور در آستانه سفر ریاست جمهوری به نیویورک جهت شرکت در اجلاس سالانه سازمان ملل نامه ای  به شرح ذیل،خطاب به روحانی صادر نمود:


بسمه تعالی


جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری

سلام علیکم

قطعی شدن حضور جنابعالی در نشست سالانه ی سازمان ملل متحد، فرصت مناسبی است برای تبیین مجدد مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص مسایل جهانی و منطق حاکم برآن و آشنا ساختن بیشتر مردم جهان با اندیشه های منادیان احیای اسلام ناب و حقیقی. این نشست سالانه روزنه ای را می گشاید تا از ورای غوغاسالاری امپراطوری رسانه ای جهان خواران، مستضعفان بی خبر از اسارت خود، با الگوی مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی از سویی و ماهیت تجاوزکارانه و نیرنگ باز مستکبران جهانی این برده داران مدرن قرن بیست و یکم از سوی دیگر؛ بیشتر آشنا شوند.


ما دانشجویان ایرانی و فرزندان معنوی حضرت امام روح الله برآن شدیم تا در راستای استفاده ی هرچه بهتر از این فرصت مهم که تنها سالی یکبار نصیب ملت انقلابی ایران می شود، نکاتی را یادآور شویم:


1.همانگونه که حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مسئله ی فلسطین را مهمترین مسئله ی جهان اسلام و فلسطین را پاره ی تن اسلام می دانند، این مسئله هنوز هم مهمترین مسئله ی جهان اسلام و ریشه ی بسیاری از بحران های منطقه ای و جهانی است. راهکار نظام مقدس اسلامی برای حل این بحران تاریخی و به تبع آن حل بسیاری از بحران های جهانی یعنی برگزاری رفراندوم از فلسطینیان برای تعیین آینده ی کشورشان، راهکاری کاملا منطقی و منطبق بر اصول مورد قبول عقلای جهان و منشور سازمان ملل است و حتی مستکبران جهانی نیز در ظاهر سعی دارند خود را حامی آن اصول نشان دهند. ملت رشید ایران از رییس جمهوری خود انتظار دارند تا بار دیگر تبیین کننده ی این منطق و راهکار مترقی جمهوری اسلامی ایران در نشست سازمان ملل باشد.


2.ماجرای رفراندوم برای جدایی اسکاتلند از انگلستان، شمارش معکوس برای فروپاشی امپراطوری تضعیف شده ی روباه پیر را آغاز کرده و ناقوس مرگ این امپراطوری را به صدا درآورده است. شاید به همین دلیل باشد که دولت انگلیس در روزهای منتهی به برگزاری رفراندوم تمام تلاش خود را به کار بست تا از به نتیجه رسیدن این استقلال ممانعت کند. در روزهای اخیر اخباری مبنی بر دستکاری در نتایج این انتخابات برای به شکست کشاندن استقلال خواهی مردم این کشور به گوش می رسد. ریاست محترم جمهوری باید در راستای سیاست خارجی تهاجمی که جزو ماهیت انقلاب اسلامی است نسبت به این مهندسی آرا، در کشوری که جزو حامیان و مدیران اصلی فتنه ی سال 88 در ایران بود، واکنش مناسب نشان داده و خواهان پاسخگویی دولت انگلستان شود.


3.در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص برنامه ریزی برخی جریانات برای دیدار جنابعالی با سران مستکبر ایالات متحده به گوش می رسد. این خط خبری چند روزی است که از سوی رسانه های وابسته به مستکبران و دنباله های داخلی آنها که زنجیروار به هم وابسته اند دنبال شده و موضع گیری های مسئولان آمریکایی موجب قوت گرفتن این شایعات و ایجاد نگرانی مبنی بر برنامه ریزی رژیم آمریکا برای انجام این دیدار حتی اگر شده به صورت اتفاقی! شده است. ما دانشجویان ایرانی مراتب نگرانی عمیق خود را از قوت گرفتن این شایعات ابراز کرده و تاکید می کنیم که ملت ایران همچنان آمریکا را «شیطان بزرگ» و «دشمن اصلی» خود می داند و از آنجایی که تجربه نشان داده امتیازدهی به شیطان بزرگ حتی در حد انجام مذاکره باعث جری تر شدن آن برای گرفتن امتیازات بیشتر می شود، که نمونه ی آشکار آن در جریان مذاکرات هسته ای یکسال اخیر به خوبی قابل مشاهده است، لذا هرگونه تماس تلفنی، دیدار اتفاقی!، نشست چند جانبه و دلسوزی برای مسئولان رژیم آمریکا! از نظر ملت ایران محکوم و غیر قابل قبول است. عدم رابطه ی ایران با آمریکا تا تشکیل حکومت جهانی اسلام و از بین رفتن نظام سلطه و ماهیت سلطه گری ادامه خواهد داشت.


در پایان توفیق روز افزون جنابعالی و دولت محترم را برای نمایندگی شایسته از ملت انقلابی ایران از خداوند منان خواستاریم.


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور


 نامه دانشجویان به رئیس جمهور را امضا کنید : نه به اوباما.نه به جنایت. نه به ظلم


۰ نظر
ایمان ایرانی

یاحسین . یازینب

 بسمه تعالی


سرانجام جمعی از گروههای حزب اللهی وارد فاز عمل به توصیه های فراوان امام خامنه ای در مورد امر به معروف و نهی از منکر شدند. خدا خیرشان بدهد. در مورد این قضیه صحبت های فراوانی هست. اما فعلا همین مطلب بس :


بازخوانی فرامین رهبری در مورد امر به معروف و نهی از منکر
- اینجا

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،برادران داوطلب شعار «یاحسین» و خواهران متقاضی شعار «یا زینب» را به شماره ۳۰۰۰۵۶۹۲ پیامک نمایند.

هراس در دل و دستپاچه!

۱- جهت اطلاع «طیف مشخص» وجریانهای برانداز:گروههای سیار امربه معروف و نهی از منکر انصار حزب الله از روز یکم تیر ماه کار خود را نه تنها در تهران بلکه در کل کشور آغاز کرده اند که برای خنثی سازی توطئه منافقان گزارش آن رسانه ای نمی شود- لذا پروپاگاندای رسانه ای فعلی در حالی است که رسانه های ذینفع هنوز حتی بخش کوچکی از گستردگی کار را هم ندیده اند و انشاالله به زودی متحیر خواهند شد.

کجای قانون؟!

۲- به دور از هرگونه پیچیدگی و فلسفه بافی به سبک مغلطه گران بی‌منطق یاد شده این سوال مطرح است که کجای قانون امربه معروف و نهی از منکر نیاز به اخذ مجوز داشته است؟! حال با عطف به این سوال معلوم الجواب ، سوال دومی به این شرح مطرح است که کجای قانون آمده که اگر این فریضه الهی به صورت دستجمعی و سواره انجام شود غیر قانونی است؟

نه ضابط؛ نه مامور

۳- گروههای امر به معروف وناهی از منکر سیار نه ضابط قضائی هستند و نه مامور به بگیر و ببند که نیاز به کسب اجازه از کسی داشته باشند.آنان جمعی دغدغه مند هستند که در این وانفسای لجام گسیختگی فساد و فحشا در معابر برای اقامه فریضه واجب الهی قیام کرده اند و هزینه آن را نیز به جان خریده اند که تاریخ همین چند ساله شاهد محکمی بر مظلومیت و صلابت آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

حزب‌الله همیشه در میدان

۴- حزب الله مأمور معذور نیست که برپا شدن گرد و خاک مغلطه احیاناً او را منفعل و یا از صحنه به در کند. در راستای بند ۷ به اطلاع مغلطه گران خیالباف می رساند که روز ۲۱ تیر ماه که خار تجمع حزب الله در اعتراض به عملکرد رسانه ملی به چشم دشمنان فرو رفت ، تنها به شعار دادن نگذشت.مطلع باشید که یکی از کارویژه های انصار از آن روز تا کنون جذب داوطلب برای فعالیت در گروههای سیار امر به معروف و نهی از منکر بود تا به اذن و فضل الهی عمل به این فریضه را وسعت بخشیده و معابر را از لوث وجود مظاهر فسق پیراسته کنیم.

«یاحسین» و «یا زینب»

۶- بدینوسیله مجددا به اطلاع خواهران و برادران می رساند: از آنجا کار سازماندهی افراد ثبت نامی در مرحله اول به پایان رسیده است ، ستاد اجرایی انصار حزب الله مجددا به منظور تکمیل و گسترش گروههای سیار امر به معروف و نهی از منکر زبانی که زیر نظر این موسسه سازماندهی می شوند عضو می پذیرد. براین اساس برادران داوطلب شعار «یاحسین» و خواهران متقاضی شعار «یا زینب» را به شماره ۳۰۰۰۵۶۹۲ پیامک نمایند.
خداوند تعالی مددکار همه باشد

ستاد اجرائی انصار حزب‌الله
۱ نظر
ایمان ایرانی

بس که عادت کرده‌ام بر قامت استاده‌ات...

بسمه تعالی


جان ما را بگیرد آنکه خودش ... حفظ کرده همیشه جانت را ... خبر رفتن اتاق عمل ... کشته از صبح عاشقانت را ... تو مسیحی و این دل شیدا ... به هوایت همیشه مصلوب است ... جان عالم فدای نامت! ما ... نگرانیم، حالتان خوب است؟

بس که عادت کرده‌ام بر قامت استاده‌ات... روی تختی و همین عکس تو ما را می‌کشد...

۰ نظر
ایمان ایرانی

برنامه حرف حساب

بسمه تعالی


امروز صبح  بنده به همراه برادر عزیزم آقای محمدرضا اسماعیلی در برنامه زنده حرف حساب شبکه اول سیما حضور یافتیم و در مورد اردوی جهادی مان صحبت کردیم.

لینک برنامه . اینجا

۰ نظر
ایمان ایرانی

ننگ ما ننگ ما ...

بسمه تعالی


دوستانی که من را از نزدیک میشناسند بهتر میدانند چقدر به سازمان صدا و سیما انتقاد دارم و چقدر از خیلی از برنامه ها و سیاست های آن شاکی هستم. همیشه به بچه ها به شوخی میگفتم به نظر من باید سازمان صدا و سیما را با چند موشک شهاب سه کلا تخریب کرد.

امروز برای اولین بار رفتم جام جم. فردا صبح قراره در برنامه حرف حساب شبکه یک حضور پیدا کنم و در مورد حرکت های جهادی مان صحبت بشود.

امروز رفته بودم که یکسری از فیلم های اردوی اخیرمان را بهشون بدهم که در برنامه فردا از آنها استفاده کنند. در همین چند دقیقه ای که در ساختمان گروه اجتماعی شبکه اول بودم نکاتی دیدم که بد نیست با شما هم در میان بذارم.


1- خانم مجری چادری که در برنامه های صداو سیما دیده بودمش چه آرایشی که نداشت. البته به قول آقای ضرغامی اسمش گریمه.

2- این خانم چادری چقدر راحت با مرد های آنجا راحت حرف میزد!  مدل حرف زندنشان با هم برای من آزار دهنده بود. همیشه یکی از بیشترین انتقادهایم به صدا و سیما این بود که در آن حجاب رعایت میشود اما عفاف و حیا هرگز...

3- یه بنده خدایی به آقایی که پشت کامپیوتر نشسته بود و داشتن با هم صحبت میکردن گفت تصویر مرگ بر آمریکا را از تیتراژ برنامه (نمیدانم کدام برنامه) بردارد و بجاش تصاویر رزمنده های خودمون را بذار! حکما براش مسئولیت داره بر خلاف فرموده های راس فتنه چیزی در برنامه هایشان پخش شود.




در حین اردو جهادی اخیرمان یک گروه سه نفره از شبکه سه همراهمان بودند و از اردو مستند تهیه میکردند. یک روز باهاشون حرفم شد. سر چی؟ سر اینکه سیاست های صدا و سیما اسلامی نیست. بعد از کلی بحث آقامرتضی (تصویر بردار گروه) گفت ایمان من کلیت حرفاتو قبول دارم و در برابر انتقاد هات جوابی ندارم...! حالا اینکه انتقادهام چی بود باشه برای یک فرصت مناسب تر.

مدت هاست از دست خرابکاری های صدا و سیما خواب از چشمانم ربوده شده است...


۰ نظر
ایمان ایرانی

مقاومت تنها راه پیروزی

بسمه تعالی


پیروزی تاریخی جریان مقاومت در فلسطین را تبریک میگویم! خدا را شکر. سرانجام مقاومت جانانه مردم مظلوم و بی دفاع غزه جواب داد و موشک های اهدایی جمهوری اسلامی  سگ هار و نگهبان شیطان بزرگ در منطقه را تسلیم کرد.


مقاومت مسلحانه تا زمان نابودی رژیم جعلی صهیونیستی تنها راه پیروزی است. و دیدم که این پیروزی نزدیک تر از آنی بود که گمانش را می بردیم.

مردم مظلوم غزه با دست خالی مقاوت کردند تحریم و محاصره 8 ساله شکسته شد. کاش رئیس جمهور و دیگر مسئولین دولت یازدهم و دستگاه دیپلماسی آن اندکی و فقط اندکی چشم داشتند تا صحنه واقعی جهان را به نظاره بنشیند و عبرت بگیرند.


بعد از نوشت 1: اگر کاندیدای اول (سعید جلیلی) یا شاید حتی کاندیدای دوم (محمدباقر قالیباف) جریانی که به مقاومت اعتقاد داشتند سال گذشته رای می آورد الان تحریم های آمریکا هم برداشته شده بود و لازم نبود آقایان با خفت به ازای اندکی از پول خودمان مقدار زیادی از صنعت و تاسیسات هسته ای را ...

بعد از نوشت 2: امروز روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) است. تبریک! از امروز تا روز میلاد امام هشتم (دنیا و آخرتم به فدایش) عازم مناطق کمتر برخوردار استان لرستان برای خدمت رسانی بسیج سازندگی هستیم.... یا علی مدد

۰ نظر
ایمان ایرانی