قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

خاطراتی برای انحراف

این روزها هاشمی رفسنجانی برای پوشاندن افتضاح ماجرای عربستان و بیانیه ی لوزان و رای نیاوردن در مجلس خبرگان،  فراموش کردن اثبات فساد اقتصادی و اتهامات سنگین امنیتی فرزند نور چشمیش مهدی، برای پوشاندن عدم تحقق وعده های اقتصادی دولت و ... باید به هر دری بزند تا افکار عمومی را منحرف کند. خاطره سازی های عجیب و غریب چند سالی است یکی از بهترین شیوه های ایشان برای انحراف افکار عمومی شده است!

خاطرات نقل شده توسط تکیه گاه فتنه ی شکست خورده ی ۸۸ انقدر بی پایه است و برخلاف سخنان و سیره ی ده ساله ی امام بزرگوار است که اصلا نیازی به اثبات دروغ بودن آنها نیست. اما بد نیست این سخن امام را بازخوانی کنیم:
صفحه ی آخر وصیت نامه امام خمینی(ره): "اکنون که من حاضرم بعض نسبت‌های بی‌واقعیت به من داده می‌شود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود؛ لهذا عرض می‌کنم آنچه به من نسبت داده شده یا می‌شود، مورد تصدیق نیست مگر آن‌که صدای من یا خط و امضای من باشد، با تصدیق کارشناسان؛ یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم. اشخاصی در حال حیات من ادعا نموده‌اند که اعلامیه‌های اینجانب را می‌نوشته‌اند. این مطلب را شدیدا تکذیب می‌کنم. تاکنون هیچ اعلامیه‌ای را غیر شخص خودم تهیه کسی نکرده است... من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه‌ی سالوسی و اسلام‌نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده‌ام که بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند و نباید از آن مسائل سوء‌ استفاده شود؛ و میزان در هر کس حال فعلی او است"

۱ نظر
ایمان ایرانی

پیغام حاج احمد

بسم الله الرحمن الرحیم


مکالمه ی حاج احمدمتوسلیان به نمایندگی از همه ی انقلابی های منطقه و بچه بسیجی ها با رییس جمهور: 



حسن حسن، احمد /

جانم حاج احمد /

حاج حسن برای بچه هایی که رفتن مذاکره با شیطان بزرگ یه پیام دارم، بهشون بگو /

بفرما حاجی /

"ما با اسراییل وارد جنگ خواهیم شد و عملیاتمان را بزودی علیه آنها آغاز خواهیم کرد، هرکس با ماست بسم الله، هرکس با ما نیست خداحافظ!..."

.

.

.

.

.

امام خامنه ای: چه توافق هسته ای بشود چه نشود، این را بدانید، امنیت اسراییل تامین نخواهد شد...

۰ نظر
ایمان ایرانی

بدترین نوع تنبلی!

بسم الله الرحمن الرحیم


سخنی از حضرت آقا دیده ام که ایشان میفرمایند تنبلی در کتاب خواندن از بدترین نوع تنبلی هاست! حقیقتا هم به نظر میرسه این حرف بدون اغراق زده شده و کاملا درسته.

قبل از شروع سال که نگاهی به تعداد کتابهای خوانده شده ام در سال ۹۳ میانداختم، واقعا ناراحت شدم که چرا انقدر کم. شاید دلیلش رو برای خودم توجیه کنم که آره به دلیل مشغله های فراوان اجرایی بوده. اما این فقط بهانه است و توجیه.آغاز سال ۹۴ بهانه ای شد تا با خودم عهد ببندم برای خواندن کتاب. اگر تا قبل ازین برنامه ام این بود که هفته ای یک کتاب بخوانم، حالا خودم رو تنبیه فرهنگی کردم که امسال باید هفته ای دو کتاب بخوانم!

الحمدالله با وجود مسافرت و عید دیدنی و ... در این یک هفته ای که گذشت دو کتاب "سقیفه - علامه عسگری" و "شرح خطبه فدک - آیت الله مجتبی تهرانی" را خواندم. الان هم نیمی از کتاب سوم رو تموم کرده ام.بنظرم خوبه هرکدام از ما برنامه ی جدی ای داشته باشیم برای مطالعه و کتاب خواندن.لیست و برنامه مطالعه داشته باشیم. حالا میتونه موضوعات مختلفی هم  باشه این کتابها. از مذهبی و تاریخی و سیاسی و اجتماعی گرفته تا شعر و داستان و ادبیات. فقط توجه بشود که کتابهای درسی قبول نیست! حتی اگر تا امروز زیاد اهل مطالعه نبودیم میتونیم از کتابهای حجم کمتر( مثلا پالتویی) شروع کنیم. ولی دیگه هفته ای یک کتاب حداقلش باشه.

یادمان نرود این سخن حکیم و پدر بزرگوارمان را: از بدترین نوع تنبلی ها، تنبلی در خواندن کتابه.
اگر دوستان عزیز کسی کتاب برای مطالعه خواست، کتابخانه بنده در خدمت شماست!

۰ نظر
ایمان ایرانی

آغاز فعالیت در اینستاگرام و لاین

بسم الله الرحمن الرحیم


به امید خدا چند روزی است فعالیت خود را در دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و لاین شروع کرده ام.

اگر حضورم را در این شبکه ها مفید بدانم، بصورت دائم ادامه میدهم.

آدرس صفحه در اینستاگرام:

https://instagram.com/imanirani15/

۰ نظر
ایمان ایرانی

دور هزارم مذاکرات!

بسم الله الرحمن الرحیم




در آستانه دور هزارم(!) مذاکرات هسته ای جریان فکری هاشمی رفسنجانی و شیطان بزرگ، همه بدانند ما دیدگاه و نگاهمان با این آقایان جداست. البته به فرموده ی اماممان حمایت میکنیم. در دفاع از حقوق هسته ای با آنها همدل و هم زبانیم. ان شاالله مسئولین دولتی هم به توصیه رهبری گوش کنند و با ملت در دشمنی با آمریکا، در عدم اعتماد به آمریکا و هم پیمانانش، در دل نبستن به خارج، در اهتمام به استفاده از ظرفیت داخلی، در گره نزدن معیشت مردم به مذاکرات، هم دل و هم زبان شوند.

ما مانند امام خامنه ای عزیز به این مذاکرات خوشبین نیستیم. کاملا دلواپسیم. دلواپس آرمانهای اسلامی و انقلابی مان، دلواپس منافع ملی مان. دلواپس فریب خوردن تیم مذاکره کننده...

عکس مربوط به راهپیمایی ۲۲بهمن ۹۳، خیابان آزادی. همراه برادرعزیزم سیدحمید بطحایی.

متن دستنوشته:
من محمدجواد ظریف نیستم،
من مصطفی احمدی روشن هستم،
من قاسم سلیمانی هستم،
من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام



۰ نظر
ایمان ایرانی

عزاداری روز شهادت حضرت زهرا(س)

هرسال دوست دارم روز شهادت حضرت زهرا(س) در تجمع میدان هفت تیر شرکت کنم. میدان هفت تیر در طول سال مسیر حرکتمه و خیلی وقتها از وجود فضای غیر اخلاقی این میدان ناراحت و غمگین میشوم. 

مغازه ها و افرادی که با پوشش غیراسلامی و بعضا ضداسلامی شون برای خرید و کارهای دیگه به این میدان می آیند، واقعا باعث اندوهم هستند. برای همین هرسال دوست دارم روز شهادت حضرت زهرا بیام به این میدان و گریه کنم. بیام به این میدان به درو دیوارش بگویم شاهد باشید درین روزگار علاوه بر آن بی دینی ها، این روضه ها و دین داری ها هم هست. بیایم به این میدان تا به برکت روضه و عزاداری مان گناه رو از فضای این خیابان و میدان پاک کنیم.

امسال اما، توفیق بود روز شهادت مهمان کریمه اهل بیت بودم. در شهر مقدس قم، روز شهادت حضرت زهرا سالهاست دو تن از مراجع بزرگوار راهپیمایی به سوی حرم دارند. توفیق بود امسال از بیت آیت الله صافی گلپایگانی در خیابان انقلاب اسلامی(چهارمردان) در دسته ی عزا حرکت کرده و به جلوی درب حرم رسیدم. از طرفی به سمت خیابان صفاییه رفتم و در روضه ی دسته ی عزای آیت الله وحیدخراسانی هم شرکت کرده و باز به سمت حرم برگشته و نماز ظهر را در حرم خواندم. 

جایتان خالی، نائب الزیاره مومنین و مومنات بودم.

عزاداری هاتون قبول باشه.

یازهرا

۰ نظر
ایمان ایرانی