قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۱ ثبت شده است

رهبری یک مجموعه نوری است

بسم نور



در جلسه آخری که مرحوم دولابی  با مقام معظم رهبری دیدار داشتند پیرامون مسائل زیادی صحبت کرده بودند منتهی حاج آقا نبوی به بنده می فرمودند کاری که تا به حال مرحوم دولابی نکرده بود و کسی هم ندیده بود، این بود که در جلسه آخر هنگامی که به رهبر نزدیک شدند دست آقا را گرفتند و بوسیدند و این خیلی عجیب بود چون ایشان نه مریدباز و مریددار بودند و نه کسی بودند که تواضع بی جایی انجام دهند.

 اما دست مقام معظم رهبری را بوسیدند و فرمودند ایشان خیلی نورانی هستند و حتی به خود بنده می فرمودند که سرعت ایشان ( مقام معظم رهبری) در نور گرفتن بسیار بالاست و خیلی سریع و لحظه به لحظه به نورانیت شان افزوده می شود و حتی در مسائل سیاسی نیز ایشان اینچنین هستند گفتند با این وصف بنده لایق و اصلح از ایشان سراغ ندارم.

 این تعبیر را مرحوم دولابی نیز در مسائل عرفانی برایاشان به کار می برند می فرمودند ایشان (رهبر معظم) یک مجموعه نوری است که با سرعت بر نورانیتشان افزوده میشود و خداوند متعال در این راه افاضات زیادی به ایشان دارند و حتی در جریانات نخست وزیری و پیش از رهبری آقا هنگامی که در مسایل سیاسی عده ای ایشان را اذیت می کردند مرحوم دولابی می فرمودند: اگر ایشان ( آیت الله خامنه ای) را دیدید بگویید نگران نباشید. اینها برای آن است که شما آبدیده تر شوید و تمام این برنامه ها فقط برای تعالی شخص شما است.

نقل از« استاد علی اکبر پرورش»

۰ نظر
ایمان ایرانی

عصر امام خمینی(ره)، عصر ظهور

بسم الرب المهدی


 حجت‌الاسلام میراحمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز و رئیس مرکز حوزه‌های علمیه خوزستان اسفند89 میهمان رجانیوز بود تا در یک گفت‌وگوی سه ساعته به سؤالات مهم کاربران در مورد ویژگی‌های عصر ظهور و ارتباط آن‌ها با تحولات امروز ایران و جهان پاسخ دهد.


مشروح این گفت‌وگوی خواندنی که پر از نکته، ناگفته و تحلیل‌های کمتر گفته شده است، در ادامه می‌آید حتما حتما مطالعه کنید:

۰ نظر
ایمان ایرانی

نا امید از ...

بسم الله الرحمن الرحیم

سه مطلب اماده کرده بودم در مورد تحلیل نتایج انتخابات بنویسم(بیشتر در مورد شهر تهران بود) وبه نظرم وقتش الان-یعنی زمانی که مجلس جدید شروع به فعالیت کند-بود. اما یک خبر ... من را از ادامه زندگی ناامید کرد... : "علی لاریجانی با 173 رای رئیس مجلس شد"...

چهارسال عزای عمومی هم کمه برای وقوع چنین فاجعه ای بگیریم...
دل ودماغ نوشتن را دیگه ندارم...والسلام


عکسخند/ آن بود مجلس هشتم، این است مجلس نهم! اینجا
۰ نظر
ایمان ایرانی

در عزای امام علی النقی الهادی(ع)

بسم نور


در عزای شهادت آقایمان، مولایمان، اربابمان... امام علی النقی الهادی(ع) عاشورایی گریستیم.

(تصاویر متعلق به عزاداری هیئات شمال تهران درسوگ امام هادی(ع) و محکومیت هتک حرمت آن امام عزیز در خیابان شهید باهنر(نیاوران)،میدان تجریش وامام زاده صالح میباشد.)







ای به فدای آقایی که در لحظه شهادت، غریبانه آرزویش را به فرزند عزیزش امام حسن عسکری(ع) بیان کرد وفرمود:
"سلام مرا به عزیز دلم مهدی برسان و بگو جدت در حالی شهید شد که خیلی آرزوی دیدار شما را داشت..."

۰ نظر
ایمان ایرانی