قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

«زد و بند سیاسی با دولت» اساس طرح لاریجانی است

ایمان ایرانی، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،با اشاره به طرح ارائه شده لاریجانی به نمایندگان مجلس پیرامون برجام،گفت: این روزها شاهد اتفاقات عجیبی در مجلس شورای اسلامی هستیم که البته باعث شناخت هرچه بیشتر مردم از بعضی نمایندگان می‌شود و قطعا در رای آنها تاثیر خواهد داشت. از این جمله این اقدامات رفتارهای آقای لاریجانی و همراهان ایشان برای دور زدن مجلس از بررسی دقیق برجام است.

۰ نظر
ایمان ایرانی

کاروان عزای دانشجویان

سخنان رهبری رژیم آل سعود را سرجایش نشاند/ انتقاد از عملکرد دستگاه دیپلماسی


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به همت بسیج دانشجویی جمعی از دانشجویان و مردم انقلابی برای همدردی با بازماندگان فاجعه منا، در قالب دسته‌های عزاداری از دانشگاه تهران به سمت بیت رهبری حرکت کردند.


۰ نظر
ایمان ایرانی

مجلس ظریف را استیضاح کند/وزیر خارجه دایره رفتارهای غیراصولی و خلاف خود را وسیع تر می کند

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

وزیری که بر خلاف سیاست استکبارستیزی نظام عمل می‌کند باید استیضاح شود

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در دو سال اخیر و به صورت ویژه در خطبه های نماز جمعه عید سعید فطر فرمودند "توافق هسته ای چه تصویب بشود چه نشود سیاست ما در قبال دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد" اما آقای ظریف برخلاف این سیاست نظام و رهبری دست به چنین اقدام بسیار غلط زده که معنایی جز تغییر سیاست ایران اسلامی در برابر دولت جنایتکار و مستکبر آمریکا ندارد. 

۰ نظر
ایمان ایرانی

آقای وزیر! وظیفه دانشجویان تنها درس خواندن نیست

بسم الله الرحمن الرحیم
یادداشت دانشجویی:

جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت دولت یازدهم اخیرا در همایشی که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مشهد مقدس برگزارشد سخنانی را خطاب به دانشجویان مطرح کرده اند که باعث نگرانی عمیق بدنه دانشجویی کشور شده است. ایشان در آن سخنرانی که خبر آن در خبرگزاری ها هم بازتاب داشت می فرمایند: "درس خواندن تنها وظیفه‌ای است که امروز دانشجویان بر عهده دارند که باید فقط به آن بپردازند و امور مملکتی را به صاحبان آن  واگذار کنند. نیازی نیست که شما در همه حوزه‌ها وارد شده و اظهارنظر کنید."
۰ نظر
ایمان ایرانی

بازدید آمانو و همراهان وی از مرکز نظامی پارچین خلاف خطوط قرمز نظام بود

ایمان ایرانی در مصاحبه با خبرگزاری دانشجو:

بازدید آمانو و همراهان وی از مرکز نظامی پارچین خلاف خطوط قرمز نظام بود

ایرانی با بیان اینکه بازدید از مراکز نظامی خلاف خطوط قرمز کشورمان می‌باشد تاکید کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب در دیدار با پاسداران فرمودند که اجازه بازدید از هیچ گونه مراکز نظامی را به غرب نمی‌دهیم اما امروز عملا حتی قبل از تایید برجام در مجلس آمانو به ایران آمده و نمونه برداری از منطقه پارچین داشته اند.

متن مصاحبه در خبرگزاری دانشجو
۱ نظر
ایمان ایرانی