قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

سایت رهبر انقلاب بزک کننده های چهره آمریکا را معرفی کرد

'گزارش تحلیلی: هفته نامه خط حزب الله هفته نامه ای است که از چند ماه قبل و در زمان اوج مذاکرات هسته ای توسط سایت khamenei.ir آغاز به کار کرد و در شبکه های مجازی منتشر شد. این هفته هرهفته پنجشنبه ها با رویکرد انتشار، تحلیل و بازنشر سخنان رهبر انقلاب منتشر میشود.

 

خط حزب الله از همان ابتدا با مقالات و مطالب خود نشان داد که هفته نامه ای وزین و تاثیرگذار می باشد. بخصوص که مطالب آن به شخص اول کشور یعنی حضرت امام خامنه ای مربوط میشود. خط حزب الله در سخن هفته سخن شماره اخیر خود با صراحتی کم نظیر به یکی از کلید واژه های مهم سخنان رهبر انقلاب یعنی موضوع بزک چهره امریکا پرداخته است.

 

۰ نظر
ایمان ایرانی

ملت ایران هرگز اجازه نمیدهد به بهانه برجام، فریاد رسای آمریکاستیزی خاموش شود

به گزارش دانشجوخبر؛ ایمان ایرانی فعال دانشجویی و عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در مصاحبه ای با اشاره به حضور پرشور مردم و بخصوص دانشجویان و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳آبان امسال افزود: حضور مردم در این راهپیمایی کم سابقه بود و این موضوع قطعا برای آمریکایی ها و عوامل نفوذی داخلی آنها پیام های مهمی دارد. این راهپیمایی که در واقع اولین راهپیمایی و اولین اعلام موضع رسمی مردم بعد از تایید مشروط برجام بود، نشان داد مبارزه با استکبار تعطیل بردار نیست و ملت ایران هرگز اجازه نمیدهد به بهانه برجام، فریاد رسای استکبارستیزی و آمریکاستیزی خاموش شود.

 

۰ نظر
ایمان ایرانی

پخش مستند فعالیت های گروه جهادی

پخش مستند فعالیت های تابستان 93 گروه جهادی انصارالزهرا(س) از شبکه سه سیما. مستند 35 دقیقه ای اردوی جهادی گروه انصارالزهرا(س) در روستاهای کمتربرخوردار چگنی لرستان، یکشنبه 10 آبان ساعت12/40 از شبکه سه سیما پخش شد.

لینک مستند در اینجا
ان شاالله به زودی مستند فعالیت های تابستان 94 په گروه هم آمده شده و هماهنگی ها برای پخش آن انجام خواهد شد.

۱ نظر
ایمان ایرانی