قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

همسفره آقا - حاشیه ای از دیدار با رهبر عزیز انقلاب

بسم الله الرحمن الرحیم


1
یادش بخیر از قبل از اینکه دانشجو بشوم  هم همیشه در حسرت شرکت در دیدار رمضانی حضرت آقا با دانشجویان بودم! و به جد میتوانم بگم در این یکسالی که به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاهمون شب و روز بی مزد و منت درگیر مسائل بسیج بوده ام -که این موضوع از بزرگترین افتخارات عمرم هست - انتظاری از سازمان بسیج دانشجویی نداشته ام جز اینکه کارت حضور در این دیدار رمضانی حضرت آقا را بهم بدهند! و خدا را صد هزار مرتبه شکر که این توفیق نصیبم شد.

ساعت 16 وارد خیابان فلسطین شدم و به سمت بیت رهبری حرکت کردم. کمی جلوتر دو نفر از دوستان را دیدم. سید طه سید عسگری (مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دماوند) و آقای حشمتی. من کارت دیدار را صبح از ناحیه گرفته بودم. اما آنها منتظر بودند تا یکی دیگه از مسئولین حوزه ها بیاد و کارت را ازشون بگیره. جالبه بدونید که به کل ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران فقط 10 تا کارت دیدار داده بودند! ناحیه ای که  43 تا دانشگاه و 43 تا بسیج دانشجویی دارد.
در این نیم ساعتی که معطل شدیم تا اون بنده خدا هم بیاد، توی پیاده رو خیابان فلسطین ایستاده بودیم. فضای خیابان فضای جالی بود. دانشجوهای برادر یا خواهر یکی یکی یا چندتا چندتا به سمت حسینیه امام خمینی بیت رهبری در حرکت بودند. شنیده بودم که هزار نفر دعوت هستند. از چهره ها معلوم بود خیلی خوشحالند که در این قحطی کارت و از بین خیل عظیم و میلیونی دانشجویان مشتاق سراسر کشور برای حضور در  این دیدار این توفیق نصیب آنها شده! چهره ها خیلی خوشحال بود. ما هم همین طور.

در این میان دانشجویان دیگری هم بودند که انصافا دل ما کارت به دست ها را کباب کردند. جماعتی که کارت نداشتند اما با زبان روزه آمده بودند جلوی درب حسینیه ایستاده بودند به هرکسی که رد میشد میگفتند آقا (یا خانم) کارت اضافه ندارید؟! بنده خداها کارت گیرشان نیامده بوده اما باز ناامید نشده بودند و آمده بودند بلکه کسی آمدنش را کنسل کرده باشه و از این راه بتونن وارد حسینیه بشوند.
یک خواهر چادری وقتی دیده بود من و سیدطه و آقای حشمتی یک کناری ایستاده ایم آمد و  گفت  کارت اضافه ندارید؟ گفتیم نه، اما  یکی از بچه ها قراره بیاد و کارت بگیره اگر دیر کرد و  نیامد میدیم به شما.بنده خدا چقدر امیدوار شد.
 نیم ساعت منتظر بود. و دیگه بهتره نگم وقتی آن رفیق ما آمد و امیدش ناامید شد، چه حالی داشت... امیدوارم به حق خانم فاطمه زهرا (س) همه دلهای مشتاقی که پشت درب حسینیه ایستاده بودن کارت گیرشان آمده باشد.



دشمنان و دگر اندیشان چه می فهمند حکایت عشق ما را به امام عزیزمان ؟

2
بار اولی نبود که به بیت رهبری میرفتم. بار اول عید فطر سال 87 با دوست عزیزم علی کرانی این توفیق نصیبم شده بود. بعد ها در یکی از دیدارهای 13 آبانی دانش آموزان و یک بار هم در دیدار رهبری با اقشار مختلف مردم قبل انتخابات مجلس نهم  توفیق حضور در حسینیه امام  خمینی و دیدار رهبری را داشتم. البته چند سال هم هست که در بعضی روزهای مراسم های فاطمیه و محرم بیت و نمازهای ظهر وعصر ماه رمضان شرکت میکنم. اما قطعا همه آن دیدارها با دیدار رمضانی آقا با دانشجوبیان فرق میکند! این دیدار یه چیز دیگه است.

برای ورود به حسینه سه بار آدم رو میگردن! سه خوان بچه های حفاظت بیت! و من همیشه از درب  ورودی بیت در خیابان فلسطین تا درب اصلی خود حسینیه امام خمینی را با ذکر صلوات برای تعجیل در فرج امام عصر(عج) و کسب توفیق ایستادن در صف بازرسی های تیم حفاظت امام زمانمان طی میکنم... انشاالله روزی توفیق آن هم نصیبمان بشود.

همراه سیدطه وارد حسینیه میشویم . دو سوم حسینیه پر شده است. نیمی از فضا هم پارتیشن زده اند و در پشت پارتیشن ها سفره های افطار در حال پهن شدن هستند! ساعت 4 و نیم است. تعداد دیگری از دوستان دبیرستانی و دوستان بسیجی را در حسینیه می بینم. با سید دنبال جایی میگردیم که بهترین زاویه دید را نسبت به صندلی خالی حضرت آقا داشته باشد.ساعت 5 حضرت آقا تشریف میاورند...
جمعیت به یکبار منفجر میشود! همه به سمت جلو حرکت میکنند و فریاد میزنند؛ "صلی علی محمد نائب مهدی آمد"
جمعیت شعری را هم از قبل آمده کرده است که بعد از شعار های اولیه خوانده میشود.شعر زیبایی است.



خدا را شکرکه  بار دیگر آن چهره زیبا و خندان امامم را دیدم.
3
بعد از شعر ، نوبت مجری است. مجری پشت تریبون متن خوبی را میخواند.بعد از آن ، یکی یکی 12 نفر از دانشجویان برای صحبت پشت تریبون می آیند. از نماینده تشکل های دانشجویی گرفته تا نماینده فعالان قرآنی و اردوهای جهادی و نخبگان علمی و انجمن های علمی. هر کدام بیش از 15 دقیقه صحبت کردند. صحبت های خوبی هم مطرح شد.
 صحبت های تشکل های دانشجویی سیاسی سیاسی بود. بخصوص که نفر دوم نماینده انجمن اسلامی پشت تریبون رفت. تشکلی با سابقه حرکات براندازنه و فتنه گرانه و تندروی های عجیب و غریبشان! دوستانی که پیگیر مسائل تشکل های دانشجویی هستند تندروی ها و فتنه گری های این تشکل را به خوبی در یاد دارند. بگذریم که خودشون اسم همه این کارهایشان را انتقاد میگذارند و جالبتر اینکه آخرشم از عدم وجود آزادی و فضای امنیتی می نالند! نماینده انجمن صحبت هایی را در مورد فتنه 88 مطرح کرد که البته بعد از او نماینده بسیج دانشجویی و نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل به خوبی جوابش را دادند . جوابی که با تکبیر دانشجویان همراه شد. خود حضرت آقا هم در صحبت هایشان به مسائل سال 88 اشاره کردند.


این صحبت های سیاسی تشکل هایی که نظراتشان 180 درجه ضد همدیگر هست؛ آنهم در محضر رهبر انقلاب یکی از شیرینی های این دیدار است. کجای دنیا چنین چیزی را سراغ داریم؟ کجای دنیا شخص اول کشور چنین گوش شنوایی برای حرفهای دانشجویان دارد. اونم دانشجویانی با هرنوع سلیقه و دیدگاه.
یکی دیگر از نکات جالب این بخش موضوعی است به نام چفیه آقا! چفیه ای که آرزوی هر مومن انقلابی است آن را از حضرت آقا هدیه بگیرد. سه نفر از دانشجویان زرنگی کردند و وقتی بعد از صحبت شان خدمت آقا رسیدند،چفیه را گرفتند! تا جایی که مجری مجبور شد بگویددوستان لطفا چفیه درخواست نکنند!



خدایا ما چگونه شکرگزار نعمت ولایت فقیه باشیم؟
4
بعد از سخنان دانشجویان نوبت به سخنان امام عزیز امت رسید. حدود یک ساعت به اذان مانده بود. دانشجویان و تشکل های دانشجویی یکسال منتظر چنین لحظاتی هستند. حضرت آقا سخنان مهمی را مطرح کردند. سخنانی که من اسم آنها را میگذارم " نقشه راه " .
مخاطب این سخنان هم دانشجویان بودند هم دیگران . بخصوص قسمتی که ایشان به فتنه 88 اشاره کردند که بازتاب گسترده ایم داشت.

"
* نباید در هیچ شرایطی از آرمانگرایی دست برداشت،نه هنگام پیروزی های شیرین نه هنگام هزیمتهای سخت.

*  اگر نیروى قدرت فکرى و بدنى و جسارت خطشکنى‌ جوانها، نباشد ما به آرمانها دست پیدا نخواهیم کرد.
* درفتنه88 اگر خدا کمک نمیکرد و گروه‌هاى مردم به جان هم مى‌افتادند، میدانید چه اتفاقى مى‌افتاد؟کشورهای منطقه را ببینید...
* در جلسات خصوصی میگویند تقلبی رخ نداده بود،پس چرا کشور را دچار آن ضایعات کردند؟ چرا عذرخواهی نمیکنند؟
* ما آرمانگرایی را صددرصد تأیید میکنیم، دیدن واقعیتها را هم صددرصد تأیید میکنیم
*
جدا کردن مسائل اصلى از فرعى، مسائل درجهى یک از مسائل درجهى دو، سرگرم نشدن به مسائلى که از اولویت برخوردار نیستند و شناختن این مسائل، از عرصههاى شور و شوق دانشجوئى و دانشگاهى است.
*مطالعات عمیق اسلامی از توصیه های همیشگی بنده به دانشجویان است.

"

5
بعد از سخنان آقا نماز را به امامت ایشان اقامه کردیم. آقا ماه رمضانی نه تنها نماز را اول وقت خواندند بلکه نافله بین مغرب و عشا هم ترک نشد! از دوستم علی که پارسال در این دیدار شرکت کرده بود شنیده بودم که اگر میخواهی همسفره آقا بشوی وقت نماز در صف های آخر بایست ( اینجا تنها جایی است که همه برای حضور در صف های آخر نماز با هم رقابت دارند نه صف اول!!)  . بعد که نماز تمام شد سریع به سمت سفره های افطار برو و بشین سر سفره ای که اولش میز وصندلی دارد(جایی که برای آقاست). ما هم دقیقا این توصیه ها را مو به مو عمل کردیم و توفیق شد افطار همسفره آقا باشیم! این افطاری بهترین افطاری عمرم بود. چای ، خرما ، نان ، پنیر و سبزی . فقط همین! شام هم پلوقیمه.
فکر میکنم دیگه جای توضیح نداره که ما هم سفره ای های آقا در تمام حین افطار کردن نگاهمون به سمت آقا بود!



به رغم مدعیانی که منع عشق کنند
جمال چهره  تو حجت  موجه  ماست


۰ نظر
ایمان ایرانی

ضیافت اندیشه در مشهدمقدس

بسم الله

برادر بزرگتر ودوست عزیزم حاج آقای آقاسی دیشب ساعت دو نیمه شب پیامک داد که : " سلام در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا ، نایب الزیارتون هستم انشاالله"

یاد سفر مشهد سال گذشته امان افتادم. ده روز پایانی ماه مبارک را به همراه ایشان وجمع دیگری از دوستان مهمان آقا علی ابن موسی الرضا بودیم...
چقدر روز های زیبا و  خوبی بود.


بچه های اتاق 110 ، رمضان 91 مشهد مقدس :

۰ نظر
ایمان ایرانی

کشتار در مصر و سوریه، سکوت مدعیان حقوق بشر

بسم الله

روز گذشته و صبح امروز بیش از 100 نفر از طرفداران مرسی در خیابانهای مصر کشته شدند و هزاران نفر هم زخمی شده اند. (اصلا کاری به این ندارم که مرسی و جریان اخوان المسلمین (بخوانید اخوان الاسرائیل) چه خیانت هایی به دنیای اسلام کرده است.)

در طول یک ماه گذشته در مصر همین وضعیت است.

در سوریه اوضاع خیلی وخیم تر است. جنایت هایی به پا میشود که نمونه های آن  فقط در زمان  بنی امیه دیده شده است. علویون و طرفداران مقاومت را به بدترین شکل ها به شهادت می رسانند.

در عراق هنوز بعد ده سال انفجارهای وحشتناک هر روز باعث کشتار شیعیان میشود.

در افغانستان و پاکستان تفریح روزانه هواپیماهای آمریکا کشتار مردم بی گناه و بی دفاع است....
در میانمار ...

در فلسطین 70 سال است که ...

تا حالا دقت کرده ایم چهار سال پیش که با سناریو و نقشه و توسط عوامل انگلیس خبیث یک خانم (ندا آقاسلطان) در خیابانهای تهران به زمین افتاد چه قشقری در سطح جهان اتفاق افتاد؟؟ 700 میلیون نفر در عرض 24 ساعت فیلم صحنه به زمین افتادن این خانم را دیدند!! اما حالا که در عرض 24 ساعت 100 نفر در مصر توسط ارتش کودتای مصر قتل عام شدن هیچ حرف خاصی از طرف جریان استکبار و نهاد های وابسته صهیونیستی که نام خود را نهاد های حامی حقوق بشر(!) گذاشته اند شنیده نمی شود.

این تفاوت کاملا طبیعی است. از نظر این نهاد های خبیپث فقط کسانی که نوچه و برده سیاست های حیوانی غرب باشند انسان و دارای حقوق بشر هستند و قطعا هرکسی که آزاده باشد ، هرکسی که برده سیاست های آنها نباشد هر کسی که با سیاستهای استعماری انها مبارزه کند نه تنها انسان به حساب نمی اید که حقوقی داشته باشد بلکه باید به بدترین شکل کشته شود.


و ما فرزندان بسیجی خمینی و خامنه ای کبیر این سیر کثیف را برهم میزنیم؛ همان طوری که در حال حاضر بدجوری به خیمه های آخر آنها نزدیک شده ایم.

امام روح الله :
تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

۰ نظر
ایمان ایرانی

خط نفاق

یادتونه طی یکی دو سال گذشته حضرت آقا چقدر تاکید داشتن ( و دارن) خواص به مردم امید بدهند و با بیان واقعیت های کشور و افق بسیار خوبی که وجود دارد را به مردم معرفی کنند و امید بدهند؟!

یادتونه در همان زمان سرکرده جریان جام زهر تمام تلاشش و تمام حرفش در سخنرانی هاش ایجاد یاس و ناامیدی و بود و  هر روز میگفت مردم دیگه به نظام اعتماد ندارن ؛ هر روز میگفت به روحانیت (منظورش خودش بود! خود بزرگ بینیه دیگه!) توهین میشه هر روز میگفت وضع اقتصادی فلاکت باره ؛ هر روز میگفت انقلاب داره از دست میره و هر روز میگفت دنیا فردا به ما حمله میکنه، دیگه شرایط خیلی بد شده و ....

یادتونه؟!

اون آقاهه حالا میگه:

همه موظفیم روح امید و نشاط ایجاد شده در کشور را حفظ کنیم !!!

به نظر شما فرق پارسال با الان چیه که اون زمان همش یاس و ناامیدی را القا میکرد حالا میگه همه امید بدهند؟! جز اینکه اون زمان بدنه اجرایی کشور دست مخالف عالیجناب بود حالا بدنه اجرایی قراره دست یک شخصیت همسو با عالیجناب بیفته؟

البته از آدم و خاندان تابلویی که وقتی کاندیدای مورد حمایتشون با 11 میلیون اختلاف شکست میخوره میگن تقلب شده و آشوب به پا میکنند؛ ولی چهار سال بعد که مجری وناظر انتخابات دقیقا همان های چهار سال قبل هستند؛ کاندیدای مورد حمایت خودشون با اختلاف 250 هزار رای و 0/7%  رئیس جمهور میشه نه تنها هیچ جای تردیدی در نتایج نیست بلکه دموکراتیک ترین انتخابات دنیا برگزار شده !! ؛ انتظاری جز این نیست.

خدایا... ما را حفظ بفرما.خدایا به حق شهدای مظلوم ما؛ شر جریان جام زهر و فتنه را به خو.دشان باز بگردان.

۰ نظر
ایمان ایرانی