قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

نامه 44 گروه جهادی به هاشمی رفسنجانی

بسم الله الرحمن الرحیم


در روزهای اخیر مصاحبه ای از آقای هاشمی رفسنجانی با هفته نامه طلوع منتشر شده است که واکنش هایی را به همراه داشته است. در قسمتی از این مصاحبه به نقل از ایشان آمده است که: «بعضی‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهایشان می‌گشتند، ولی الآن آمده‌اند و انقلابی شده‌اند.»

در همین راستا گروه های جهادی با انتشار نامه ای به این صحبت آقای رفسنجانی واکنش نشان داده و از آن انتقاد نمودند، متن نامه به شرح ذیل می باشد:

۰ نظر
ایمان ایرانی

شهدا، چراغ راه ما

بسم الله الرحمن الرحیم

به امید خدا درنظر گرفتیم از این به بعد، هرکدام از اردو هایمان را به نام یکی از شهدای عزیزمان مزین کنیم. و در قبل و حین اردو بصورت ویژه در مورد آن شهید بزرگوار کار فرهنگی کنیم. هم برای خودمان هم برای اهالی منطقه. و ان شاالله یاد و سیره آن شهید بصورت ویژه برایمان زنده شود. همچنین در فضای معنوی هم از روح مطهر آن شهید مدد بگیریم و ان شاالله کمکمان کنند. پس ان شاالله از این به بعد نام اردو های یمان هم به نام شهدا خواهیم گذاشت. مثلا بجای اینکه بگوییم اردوی جهادی تابستان 94، میگوییم اردوی جهادی شهید فلانی. یا دوره ی جهادی شهید فلانی.


رزق اولین شهیدمان، به نام سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج محمد ابراهیم همت، شد. ان شاالله این شهید بزرگوار یاور اقدامات جهادی مان باشند. اولین اردوی گروه جهادی انصارالزهراا(س)، اردوی جهادی شهید حاج ابراهیم همت، نام گرفت.


"من هرگز اجازه نمیدهم صدای حاج همت در درونم گم شود. این سردارخیبر، قلعه قلب ما را نیز فتح کرده است" شهید سیدمرتضی آوینی


ایمان ایرانی

مسئول گروه جهادی انصارالزهرا(س)

زمان و برنامه ی اردوی جهادی گروه جهادی انصارالزهرا(س) اعلام شد. ثبت نام اولیه در اینجا.

۰ نظر
ایمان ایرانی

نکاتی در مورد جلسه ی سه ساعته با عراقچی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه عصر، با جمعی از اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور و جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران، بیش از سه ساعت در وزارت خارجه با سیدعباس عراقچی جلسه داشتیم. جلسه ی چالشی پیرامون مذاکرات هسته ای و سند وین.

جلسه ۱۷و۲۰ دقیقه شروع و تا ۲۰و۳۰ دقیقه شب ادامه داشت. ما سوال میکردیم و عراقچی جواب میداد.

محتوای جلسه زیاد جایی برای بازگو کردن در فضای مجازی و بطور عمومی نداره اما در کل میتونم بگم که بنده اعتقادم صد در صد شد که خط قرمزهای نظام و رهبری در سند تنظیم شده رعایت نشده است، متاسفانه. و همین کافی است که این توافق را توافق بدی بدانیم. 

عملا خود عراقچی هم تایید کرد که بعضی از خطوط قرمز رعایت نشده. اما میگفت اگر فلان جور قبول نمیکردیم خب توافق نمیشد! که جواب ما هم این بود که خب نشود، شما از طرف نظام ملزم به رعایت خطوط قرمز صریحا بیان شده بودید نه ملزم به انجام هر توافقی. البته ایشان میخواست تلویحا بگه که رهبری هم با توجه به واقعیت های مذاکرات( بخوانید زورگویی آمریکا)، رد شدن از بعضی خطوط قرمز را پذیرفته اند که روشنه چنین ادعایی را نمیشود پذیرفت. بخصوص که حضرت آقا رسما و علنی در بعد از بیانیه لوزان بیان کردند اینکه میگویند بعضی از خطوط قرمز تغییر کرده صحت ندارد.

ایرادهای دیگری هم به توافق گرفتیم که حتی در بخشی از صحبتها عراقچی تشکر کرد از این همه دقت نظر بچه ها بر سر جزئیات و راه هایی دررویی که برای دشمن وجود دارد. درموردی حتی گفت شما فلان ایراد را برای من مکتوب کنید تا بررسیش کنیم!

در بخشی از صحبتها در مورد جریان تحمیل گری توافق بد به رهبری هم بحثمون بالا گرفت.

در آخر میتونم بگم "سند بد جمعبندی شده در وین" سندی برخلاف منافع ملی و برخلاف خواسته ی امام امت است که متاسفانه تیم هسته ای در اثر فشار دولت و برای اغراض سیاسی آن را پذیرفته است و ...

بعد از این دیدار حجت صددر صد برای بنده و دیگر رفقا تمام شد که هرکاری از دستمان برمی آید انجام دهیم تا این توافق بد و توافقی که خطوط قرمز رهبری در آن رعایت نشده تصویب نشود.

و من الله التوفیق.

(البته جا داره از سعه صدر و نقدپذیری عراقچی تشکر کنم. اگر روحانی بود که همان ۵دقیقه اول با دمپایی پرتمان میکرد بیرون، اگر ظریف بودم حداکثر ۳۰دقیقه تحمل میکرد سوالات بچه ها را!)

۰ نظر
ایمان ایرانی

آغاز انتشار نشریه معجزه

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، ایمان ایرانی، مسئول دبیرخانه امربه معروف و نهی از منکر دانشگاه های استان تهران بیان کرد: اولین شماره نشریه دانشجویی اختصاصی امر به معروف و نهی از منکر با نام نشریه «معجزه» منتشر شد.

 وی گفت: این نشریه از این پس دو هفته یکبار منتشر میشود و در آن بصورت اختصاصی به مطالب مربوط به فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر پرداخته خواهد شد. مطالبی از قبیل بازخوانی سخنان امام خامنه ای (مدظله العالی) در مورد این فریضه، بررسی موانع و مشکلات مربوط به اجرای آن، راهها و روش های صحیح امر به معروف، بررسی احکام مربوطه، خاطرات دانشجویی کسانی که این فریضه را اجرا میکنند، مصاحبه و گفتگو با صاحب نظران و کلیه مطالب مربوط به این واجب دینی و انقلابی. این نشریه به همت فعالان دانشجویی دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران در دوصفحه تهیه میشود و توزیع آن به صورت مجازی و کاغذی خواهد بود.

ایرانی در ادامه با توجه به اهداف انتشار این نشریه گفت: رویکرد و هدف نشریه معجزه احیای فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر در میان دانشجویان ارزشی و در مرحله ی بعد کلیه دانشجویان دانشگاه ها می باشد. فریضه ای که یکی از پایه های اصلی دین مبین اسلام است اما متاسفانه مورد غفلت واقع شده و کمتر به آن توجه میشود. تا حدی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان "واجب فراموش شده" یاد میکنند.

وی با توجه به تبلیغات دشمنان اشاره کرد: در سالهای گذشته دشمنان خارجی و دنباله رو های آنها با برنامه ریزی و به هر بهانه ای سعی کرده اند امر به معروف و نهی از منکر را اذهان مردم ما تخریب کنند تا دیگر کسی به این واحب دینی عمل نکند و آنها بتوانند به راحتی نقشه های شوم خود برای زمین زدن اسلام و انقلاب را اجرایی کنند. لذا مدتی است افراد دغدغه مند برای خنثی کردن این توطئه ها فعال شده و در مجموعه ی بسیج دانشجویی استان تهران هم دبیرخانه ای برای احیای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است که امیدواریم در حد توان خود به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

مسئول دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه های استان تهران در پایان بیان کرد: از تمامی دانشجویان و اساتید و صاحب نظران دانشگاهی و حوزوی دعوت میکنیم تا با ارسال انتقادات و پیشنهادات خود در مورد محتوای این نشریه ما را در هرچه غنی تر شدن آن یاری کنند. همچنین منتظر مقالات و خاطرات دانشجویان گرامی در مورد امر به معروف و نهی از منکر هستیم و ان شاالله آنها را در این نشریه منتشر خواهیم کرد.


انتشار خبر در دانشجو خبر

انتشار خبر در خبرگزاری دانشجو

انتشار خبر در سایت سازمان بسیج دانشجویی

انتشار خبر در سایت جنبش حیا




۰ نظر
ایمان ایرانی

ولی نعمتان انقلاب

بسم الله الرحمن الرحیم

به زور برای ناهار بردنمان داخل خانه. کلی اصرار کردیم که چون نمیخواهیم مزاهم شویم و چندتا روستای بالاتر هم باید ببینیم در حد چند تخم مرغ باشد ناهار ... بگذریم که ناهار برایمان چی اوردن اما چیزی که بسیار من را خوشحال کرد، عکسی قدیمی از حضرت آقا - برای آغاز رهبری ایشان - بر دیوار خانه ساده روستایی بود. باوجود این همه محرومیت اعتقادشان همچنان باقی است. و به معنای حقیقی کلمه تا اخر ایستاده اند. راستی تحریم به پورشه سوارهای شمال تهران فشار آورده یا مستضعفین واقعی در مناطق محروم کشور؟!

منطقه ی محروم هلیلان ایلام. روستای پیامن. اولین سفر شناسایی اردوی جهادی گروه جهادی انصارالزهرا(س) برای تابستان ۹۴، چند روز قبل از امروز!

۰ نظر
ایمان ایرانی