قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

اوباما قانون تحریم جدید ایران را امضا کرد/ پایان زود هنگام عمر توافق برجام!

بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش تحلیلی: باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا با امضای لایحه بودجه سال آینده این کشور، محدودیت‌های تازه‌ برای ورود به این کشور را هم به عنوان بخشی از قانون بودجه تایید کرده است.

دوسال خوش بینی و اعتماد به اوبامای باهوش و مودب چقدر زود جواب داد. دولت یازدهم دوسال با تمام توان رسانه ای خود مدعی بود قدرت های بزرگ در برابر ایران تسلیم شده اند! روحانی و تیم مذاکره کننده او مدعی شدند که با دیپلماسی خود و مذاکره برد-برد با شیطان بزرگ توانسته اند مسئله 12 ساله هسته ای را حل کرده و تمامی تحریم ها را لغو کنند!

۰ نظر
ایمان ایرانی

مطالعه کتاب زندگی حاج آقای سیدعلی اکبر ابوترابی فرد

بسم الله الرحمن الرحیم


دو سه روز گذشته مشغول خواندن کتاب "زندگی و مبارزات حجت الاسلام سیدعلی اکبر ابوترابی فرد" بودم. روحانی بزرگواری که پیش از این بارها شرح حال زندگی مجاهدانه و مراتب معنوی ایشان را شنیده بودم.


کتاب مفید و جالبی بود و سیر زندگی این روحانی مبارز را از کودکی تا رحلت شهادت گونه اش نشان میدهد. حاج آقای ابوترابی از همرزمان نزدیک شهید اندرزگو و شهید چمران بوده اند و در طول ده سال اسارت در زندانهای بعثی مجاهدت های فراوانی را انجام دادند. ایشان همچنین نماینده امام خامنه ای در امور آزادگان و دو دوره در مجلس های چهارم و پنجم نماینده مردم تهران بودند تا سرانجام در خردادسال ۷۹ به همراه پدر بزرگوارشون که از علمای مبارز و برجسته قزوین بودند در مسیر زیارت مشهد مقدس تصادف کرده و فوت میکنند.


۰ نظر
ایمان ایرانی

تشرف به خانه امام زمانمان ...

بسم الله الرحمن الرحیم


توفیق شد در سفر زیارتی اربعین امسال به زیارت حرم غریب و مظلومانه امام هادی(ع)، امام حسن عسکری(ع) و نرگس خاتون - پدربزرگ، پدر و مادربزرگوار امام زمان(ع)- در شهر سامرا برویم. پارسال که شنیده بودم عده ای رفته بودند بدجوری حسرتش تو دلم مانده بودم. امسال نیت کردم و قبل از سفر از آقاعلی ابن موسی الرضا خواستم توفیقش شامل حالم شود که الحمدالله شد. عکسی که می بینید ورودی حرم است، من و برادران عزیزم حسین عظیمی و مهدی یادگاری. چند روز پیش.



۰ نظر
ایمان ایرانی