قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

نمایندگان با ایفای نقش تاریخی خود راه نفوذ دشمن از طریق برجام را ببندند

ایرانی در گفت‌وگو با فارس:
نمایندگان با ایفای نقش تاریخی خود راه نفوذ دشمن از طریق برجام را ببندند

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با تأکید بر اینکه مطالبه اصلی جنبش دانشجویی بررسی دقیق توافق هسته‌ای در کمیسیون برجام مجلس است، گفت: نمایندگان با ایفای نقش تاریخی خود با بررسی دقیق برجام راه نفوذ دشمن را ببندند.

ایمان ایرانی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به نقش مهم و تاریخی مجلس در بررسی برجام، گفت: در چند ماه اخیر دولت برخلاف قانون اساسی حاضر به پذیرش حق نمایندگان ملت در بررسی توافقات هسته ای نیست. در حالی که طبق اصل 77 قانون اساسی نمایندگان مجلس باید هرگونه تعهد بین‌المللی را بررسی و تصویب کنند. متاسفانه مسئولین دولتی با بهانه های مختلف از ارایه لایحه برجام به مجلس خودداری کرده و در این زمینه با کلمات بازی می‌کنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: متأسفانه در اکثر مواقع سیاست خارجی دولت بر پایه پنهان کاری جلو رفته و بنظر می‌رسد دلیلی اصلی مخالفت دولت با بررسی برجام در مجلس افشا شدن جنبه های منفی فراوان سند تنظیم شده باشد. اگر این ایرادات بصورت عمومی در جامعه مطرح شود قطعا دولت جوابی برای افکار عمومی ندارد.

ایرانی با تأکید بر اینکه مطالبه اصلی جنبش دانشجویی در حال حاضر بررسی دقیق سند برجام در مجلس شورای اسلامی است، گفت: بر اساس نظر کارشناسان خبره مسایل هسته ای و حقوقی سند وین ایرادات هسته‌ای و امنیتی فراوانی دارد و خطوط قرمز نظام در آن رعایت نشده است. انتظار ما از نمایندگان مجلس این است که تا زمانی که ایرادات سند وین برطرف نشده و خطوط قرمز نظام در آن رعایت نشده است، آن را تأیید نکنند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به بعضی کارشکنی‌ها در روند بررسی توافق برجام در کمیسیون ویژه مجلس، ضمن تشکر از اعضای این کمیسیون و تشکر از صدا و سیما برای پخش جلسات آن، بیان کرد: متاسفانه به نظر می‌رسد عده ای در داخل مجلس هم علاقه‌ای به بررسی برجام ندارند و بخاطر مسائل سیاسی و احتمالا مسائل انتخاباتی در روند بررسی های دقیق کمیسیون برجام مجلس کارشکنی می‌کنند. 

این فعال دانشجویی در پایان تاکید کرد: از همه نمایندگان مجلس می‌خواهیم بدون در نظر گرفتن مسائل انتخاباتی فقط به فکر مصالح اسلام و انقلاب باشند و با جدیت و با توجه به تاکیدات و خطوط قرمز بیان شده توسط رهبر معظم انقلاب به وظیفه تاریخی خود عمل کنند و راه نفوذ دشمنان با اجرای این توافق پر از ایراد را ببندند. که در این صورت مطمئن باشند همه دوستداران انقلاب اسلامی حامی و پشتیبان آنها خواهند بود.


متن مصاحبه با خبرگزاری فارس

انتشار در سایت سازمان بسیج دانشجویی

انتشار در دانشجوخبر

۰ نظر
ایمان ایرانی

آشپزی جهادی

بسم الله الرحمن الرحیم


همیشه یکی از دغدغه ها و نگرانی هایم در مدیریت اردوی جهادی بحث غذای بچه ها بود. کار هرکسی نیست ده روز بتونه برای چندده نفر ناهار و شام درست کنه. اونم با امکانات کم و با وجود همه سختی های تهیه اقلام مورد نیاز پخت و پز.

اما این سری انصافا سرکار خانم ملکی که جای مادربچه ها بودن و با همه دغدغه های زندگی خودشان همراه دو نفر از فرزندان جهادگرشان آمده بودند منطقه، برایمان سنگ تمام گذاشتن. خدا میدونه با اون وضع گاز وشعله ها و با اون گرمای آشپزخانه ای که درست کرده بودیم و حتی یک پنکه هم نداشتیم، با وجود کمبود آب و با وجود دیر رسیدن اقلام آشپزی چقدر سختی کشیدن، ولی ذره ای ازکیفیت غذاهایشان کم نشد. غذاهایشان عالی بود. عالی!

اجر ایشون و همه کمک آشپزهای گمنام گروه، با حضرت زهرا(س). با جهاد مخلصانشون حقیقتا بچه ها را شرمنده کردند. جهاد ادامه دارد...


۱ نظر
ایمان ایرانی