قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادا

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

حمایت از استیضاح وزیر علوم دولت یازدهم

بسمه تعالی


چون این وبلاگ مورد دید خیلی از غیر خودی ها هم هست نمیتونم شفاف بگم چه نقشی در تنظیم نامه حمایت از استیضاح 40 بسیج دانشجویی استان تهران داشتم! این نامه در 35 خبرگزاری منتشر شد و بعد از آن هم مجموعه های بسیج بقیه استان ها شروع به بیانیه زدن کردند.

چون این وبلاگ مورد دید خیلی از غیر خودی ها هم هست نمیتونم شفاف بگم چه فشار های عجیب و غریبی توسط مسئولین دانشگاه پیام نور به ما آمد! که چرا شما بر ضد وزیر علوم بیانیه دادید! یکی از مسئولین حتی به روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی گفته بود اگر تکذیبه نزنید ما خودمون این کارو میکنیم!! که ما جواب دادیم شما غلط میکنید از طرف بسیج دانشجویی چنین کارهایی بکنید.

بگذریم.

متن نامه را در اینجا بخوانید.

هم اکنون دارم استیضاح را از رادیو گوش میدهم. امیدوارم مجلس به وظیفه قانونی و انقلابی خود عمل کند...

۰ نظر
ایمان ایرانی

پیش به سوی جهاد سازندگی

بسمه تعالی


گزارشی که از برای سایت بسیج دانشگاه همان نوشتم:


یکی از حساس ترین و سخت ترین مراحل برگزاری اردو های جهاد سازندگی مرحله شناسایی و هماهنگی های قبل از اردو است که معمولا توسط تعدادی از جهادگران باسابقه در روزهای قبل از اردو در منطقه هدف انجام میشود.

برای برگزاری چهارمین اردوی جهاد سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لواسانات نیز تاکنون دو دوره شناسایی انجام شده است. در شناسایی اول با بررسی ها و ضرورت سنجی های انجام شده روستاهای هدف برای کار عمرانی و کار فرهنگی انتخاب شده و در شناسایی دوم ضمن تکمیل شناسایی ها و برآورد دقیق اقدامات عمرانی و فرهنگی در حین اردوی جهادی با مسئولین منطقه هم هماهنگی های لازم انجام شد.

فرمانداری . ناحیه سپاه . امام جمعه . اداره آموزش و پرورش . ادراه اوقاف و امور خیریه و ... شهرستان چگنی لرستان از جمله نهادها و اداره هایی بودند که با آنها هماهنگی های لازم انجام شد و مسئولین مربوطه ضمن استقبال از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی در منطقه قول هایی خوبی برای تامین شرایط و امکانات مورد نیاز اردو را دادند. همچنین صحبت ها و هماهنگی های مفصلی با جمعی از معتدمین روستا و هیئت امناء مسجد تنگ موسی و ... انجام شده است.

پروژه اصلی گروه برادران تکمیل مسجد نیمه کاره روستای تنگ موسی و برنامه اصلی
گروه خواهران برگزاری کلاس های فرهنگی در روستاهای تنگ موسی. دلبر سادات علیا. دلبر سادات وسطی و ... می باشد. روستای تنگ موسی در حال حاضر 191 نفر جمعیت دارد که این روستای کوچک در زمان دفاع مقدس 5 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و هم اکنون 11 ایثارگر دارد. 

آنچه مشاهده میکنید  تصاویر مربوط به دومین اعزام گروه شناسایی و هماهنگی با مسئولین منطقه جهت برگزاری اردو می باشد. در این دوره برادران ایرانی (مسئول سابق حوزه). جعفری (مسئول جهاد سازندگی حوزه) . حکمی (مسئول نیرو انسانی حوزه) و برادر کیاشمشکی (همراه گروه) حضور داشتند.

۰ نظر
ایمان ایرانی

به جهنم!

بسمه تعالی


از آقای روحانی (بخوانید هاشمی رفسنجانی) و جریانش چنین برخورد ها و ادبیاتی اصلا بعید نیست! من که تعجبی نکردم.

شعر طنز در مورد آخرین توهین رئیس جمهور معتدل کشور به منتقدان داخلی:

شعر از علی میرزایی - منبع خبرگزاری دانشجو


گر منتقدی باش، ولیکن به جهنم

اشک تو چکیده‌ست به دامن؟ به جهنم!

 

دلواپس فردای وطن گشت برادر؟

زخم است به جان وی و بر تن؟ به جهنم!

 

۱ نظر
ایمان ایرانی

ترویج سبک زندگی اسلامی باید در راس اولویت های بسیج دانشجویی باشد

بسمه تعالی


ما دانشجویان بسیجی به عنوان افسران جوان جنگ نرم بر خود وظیفه می دانیم که توصیه های امام و مقتدای خود را بصورت جدی پیگیری کنیم و در حال حاضر هم مسائل فرهنگی در راس توصیه های ایشان می باشد.

متن خبر در سایت سازمان بسیج دانشجویی. اینجا
۰ نظر
ایمان ایرانی

جهاد سازندگی

بسمه تعالی


یکی از کارهای بسیار با برکتی که در مجموعه های بسیج دانشجویی انجام میشود اردوهای جهاد سازندگی است. بسیار هم خوش میگذره و پرخاطره اس. بسیار هم باعث رشدمان میشود.


توفیقی بود از از شهریور 91 اردوی جهادی را در مجموعه بسیج دانشگاه مان پایه گذاری کردیم. و تا الان هم سه اردو در مناطق روستایی شهرستان کوهدشت استان لرستان برگزار کرده ایم.

در مورد اردو های جهادی حرف هایی زیادی دارم که در این وبلاگ بنویسم. اما فعلا وقت نیست! فقط همین اش را میگویم که حضرت آقا سال 89 در دیدار با شرکت کنندگان اردو های جهاد سازندگی فرمودند" "به این جور جوانی کردن شما باید غبطه خورد.‌" امیدوارم بنده حقیر هم بتونم به خلوص بچه های اردو های جهادی برسم که مصداق چنین عبارتی بشوم.

لینک تصاویر اردوی سوم مان را در اینجا ببینید. گروه برادران. گروه خواهران.

دو سه روز گذشته هم برای شناسایی و بررسی منطقه جدید برای اردوی تابستان امسال دانشگاه همان رفته بودم لرستان. از فردا هم انشاالله یک هفته برای پابوسی آقا علی ابن موسی الرضا (ع) و شرکت در دوره خط امام (ره) کشوری راهی مشهد مقدس هستم.

راستی در مورد دیدار دانشجویی با امام خامنه ای هم نکاتی داشتم که متاسفانه هنوز وقت نشده بنویسم. انشالله وقتش جور بشه.


۰ نظر
ایمان ایرانی

مرهمی بر دردهای بی‌پایان کودکان غزه


بسمه تعالی

مصاحبه با خبرگزاری فارس:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، مرهمی بر دردهای بی‌پایان کودکان غزه است

ایمان ایرانی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران ضمن انتقاد از سکوت سران عرب دربرابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مرهمی بر دردهای بی‌پایان زنان و کودکان غزه و انگیزه‌ای برای مجاهدان آنها است.

امسال علاوه بر حضور گسترده‌تر، انگیزه و شور مردم نیز کم نظیر بود. مردم نشان دادند مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی جهان اسلام است و آمادگی دارند از هر راه ممکن به مردم مظلوم غزه کمک کنند. اگر مقام معظم رهبری نیاز بدانند و اجازه دهند ما فرزندان معنوی خمینی کبیر مانند احمد متوسلیان ها هستیم و آمادگی داریم در کنار مجهادان فلسطینی با اسرائیل جنایتکار و گرگ صفت رو در رو بجنگیم.

متن خبر در اینجا.

۰ نظر
ایمان ایرانی

سفره افطار کنار شهدا

بسمه تعالی


شب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان 93 با جمعی از دوستان و همسنگرانم در بسیج دانشجویی دانشگاهمان راهی بهشت زهرا (س) تهران شدیم و سفره افطارمان را پهن کردیم کنار مزار شهدای قطعه 24 ... سفره ای ساده اما با صفا.

سفره را دقیقا پهن کردیم کنار مزار شهید علی خلیلی و شهید قربانعلی رهکوی.

جای دوستانی که نبودند خالی!

تصاویر در ادامه مطلب

۰ نظر
ایمان ایرانی