بسم الله

*ما همه سرلشگر قاسم سلیمانی هستیم!


مراسم 13 آبان امسال هم جلوی لانه جاسوسی امریکا برگزارشد. تجمع امسال با توجه به سخنان حضرت امام دو روز پیش از این درجمع دانش اموزان ودانشجویان واز طرفی به دلیل بیداری اسلامی ،بحران های غرب وجنیش ضدسرمایه داری از اهمیت بیشتری برخورداربود. امسال دکتر جلیلی دبیر شورای امنیت ملی سخنران مراسم بودن.

دبیر شورای عالی امنیت ملی:
بر اساس اسناد متقن مدعی هستیم که آمریکا تروریست اصلی است. جوانان کشورمان 32 سال پیش در لانه جاسوسی اسناد متقنی را به جهانیان عرضه کردند که نشان داد آمریکا به دنبال فروپاشی نظام نوپای اسلام بود.

ایران اسلامی همانگونه که 32 سال پیش اجازه نداد آمریکا اقدامات نامشروع خود را در این کشور را دنبال کند و اسناد خلاف رفتارهای این کشور را به جامعه بین المللی ارائه داد امروز نیز با اشراف اطلاعاتی به جامعه جهانی نشان می‌دهد که آمریکا متهم و مجرم اصلی تروریسم دولتی است.

آمریکا رسما نیروهای خود را برای ترور و خرابکاری علیه ایران و سایر کشورها به کار گرفته اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با ارائه اسنادی که داریم آبروی آمریکا را می‌بریم و با تمام توان از 99 درصد مخالفان سیاست‌های آمریکا در داخل و خارج این کشور حمایت می‌کنیم و دولتمردان این کشور را تحت تعقیب قرار خواهیم داد.

دکترجلیلی به مسئله برنامه وقیحانه آمریکا برای ترور فرماندهان سپاه پاسداران هم اشاره کرد.میدونید که درعین حالی که امریکای ابله ایران را به یک ترور بسیارمسخره متهم کرده رسما اعلام کرده که به دنبال ترور سرلشگرسلیمانی فرمانده سپاه قدس است!!

دکتر جلیلی:اسکتبار جهانی با هدف قرار دادن سلیمانی‌ها نمی‌توانند مانع تثبیت خود در جهان شود. آمریکا چرا امروز نمی‌تواند با هزاران کلاهک هسته‌ای که در اختیار دارد از خود دفاع کند. چرا هر روز ناکامی بیشتر بر دولتمردان این کشور مستولی می‌شود؟ به دلیل اینکه نتوانستند قدرت نرم اندیشه ناب اسلام را درک کنند.آمریکا بداند طبق توصیه مقام معظم رهبری ملت ایران به چالش‌های آینده فائق خواهد آمد و بینی دشمن را به خاک خواهد مالید.

جواب دانشجویان امروز روبه روی لانه جاسوسی به این جسارت امریکا هم دیدنی بود: ما همه سردار سلیمانی هستیم!

درپایان مراسم دانشجویانی از عراق،بحرین،مصر و ترکیه که از دعوت شدگان خاص مراسم امسال بودند، امدند واز بلندگو شعار مرگ بر آمریکا واسرائیل سردادند که حرکت قشنگی بود.

@تلاش آمریکا برای ترور فرمانده سپاه قدس

@کلیپ صوتی/استاد رحیم پور ازغدی، بازخوانی اسناد لانه جاسوسی
@عکس/تهران 32 سال بعد از تسخیر لانه شیطان



* سرنوشت قذافی پیش روی آل سعود وآل خلیفه جنایتکار


بعد از پایان تجمع عده ی زیادی از مردم همین طور پیاده به سمت دانشگاه تهران برای نمازجمعه حرکت کردن. نماز جمعه این هفته خیلی شلوغ بود.
در طول مسیر سه نفر از انقلابیون لیبیایی هم دیدم که با پرچم جدید لیبی وپرچم ایران رو به جمعیت ایستاده بودند و دست تکان میدادند. دو تا از انها جانباز انقلاب اسلامیشان بودند.
http://1.lped.comule.com/images/a8ce53cf0240.jpg

خبر خطبه های امروز تهران نقل از خبرگزاری فارس:
آیت‌الله خاتمی به ارائه یک تحلیل قرآنی در زمینه شناخت استکبار پرداخت و یادآور شد: آیات فراوانی به شناخت استکبار پرداخته شده اما دو کلید واژه در آن وجود دارد که اولین کلید واژه شیطان و دومین آن واژه فرعون است.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه هر موجود طغیانگر موذی شیطان نام دارد، اظهار داشت: کسی که آیات قرآن در این زمینه را بررسی می‌کند، تمام ویژگی‌های یک نظام استکباری را پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه به ۳ ویژگی مشترک شیطان و فرعون اشاره کرد و گفت: اولین ویژگی خودبرتربینی است؛ این ویژگی‌ را به وضوح در دولت‌های استکباری بویژه آمریکا می‌توان دید آنها بدون هیچ مدرکی ادعا می‌کنند که مدیر جهان هستند و باید در همه عرصه‌ها حضور داشته باشند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه طی ۵۰ سال اخیر آمریکا در ده‌ها کشور دخالت مستقیم نظامی و غیرنظامی داشته است، افزود: آمریکا در حال حاضر نیز این ادعا را می‌کند اما واقعیت این است که کشتی آمریکا به شدت به گل نشسته است و به جدّ صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب به گوش می‌رسد و این را خود تحلیل‌گران آمریکایی بیان می‌کنند.

وی در ادامه به ویژگی دوم مشترک بین شیطان و فرعون پرداخت و افزود: سران استکبار تمام قوای خود را برای مقابله با یکدیگر بسیج می‌کنند، فرعون از جلسه مشاورانش بیرون آمد و تمام توطئه‌های خود را برای مقابله با موسی چید.

آیت‌الله خاتمی بر همین اساس به تمامی کارشکنی‌ها، جنگ تحمیلی، کودتاها و فتنه سبز سال ۸۸ که یک کودتای مخملی بود و از سوی آمریکا علیه ملت ایران شکل گرفت، اشاره و تصریح کرد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا تمام تلاش خود را علیه این ملت بکار گرفته اما در تمامی این تلاش‌ها شکست خورده و ملت ایران با معنویت خود توطئه‌های آنها را خنثی کرده است.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه مسئولان آمریکایی با کمال وقاحت و رسوایی در پشت تریبون ترور فرماندهان سپاه ایران را بیان می‌کنند، افزود: آنها بی‌شرمانه می‌گویند که فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران باید ترور شود؛ آنهایی که عراق و افغانستان را اشغال کردند، امروز ما را به ترور متهم می‌کنند؛ اما این اوج ننگ آمریکایی‌ها و در واقع اوج اقتدار ایران اسلامی است که اشک آنها را در آورده است.

وی در ادامه سومین ویژگی‌ را خیانت علیه بشریت دانست و اظهار داشت: تاریخ جنایات اتمی آمریکا در ناکازاکی و هیروشیما را از یاد نبرده و این موارد تا ابد به عنوان لکه ننگ آمریکا به جا خواهد ماند.

آیت‌الله خاتمی همچنین به زندان گوآنتانامو و زندان ابوغریب، حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و جنایاتی که با چراغ سبز آمریکا در بحرین صورت می‌گیرد، اشاره کرد و اظهار داشت: مباشر جنایتکاران آل سعود و آل خلیفه هستند؛ که پزشکان، پرستاران و زن‌ها را با فجیع‌ترین شکل شکنجه می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران خطاب به آل سعود و آل خلیفه گفت: با این جنایات سرنوشت قذافی و صدام خیانکار را در پیش رویتان خواهید دید؛ دوران ابرقدرتی آمریکا در حال افول است، شاید دولت آمریکا تا کنون روزهای ذلت‌بار اینچنینی را به خود ندیده است.
@جنایات آل سعود هرگز از یادمان نرود/عکس کشتار حجاج ایرانی و...