از ابتدا هم هدفمان از راه اندازی این وبلاگ تنها صحبت در مورد مسائل سیاسی ومربوط به انقلاب اسلامی نبود.دوست داشتیم و داریم در مورد مسائل دینی و فرهنگی هم مطلب نوشته شود.این روایت که میشه جایی یادداستش کرد وهرشب انجامش داد -که خیلی هم برکت داره-شاید اولین مطلب مذهبی این وبلاگ باشه.دعا بفرماییدخداوند برای نوشتن همچین مطالبی توفیق بیشترعنایت کند.

حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند:
یک شب رختخوابم را پهن کرده بودم و می خواستم بخوابم ، حضرت رسول صلّی الله علیه و آله و سلّم بر من وارد شد و فرمودند:
ای فاطمه ! نخواب ، مگر چهار عمل را بجا آوری .
گفتم : آن چهار عمل چیست ؟! فرمود:
اوّل : ختم قرآن کن .
دوم : پیغبران را شفیع خود گردان .
سوم : مؤمنین را از خود خشنود گردان .
چهارم : حج و عمره را بجا آور.
سپس مشغول نماز شدند، من منتظر ماندم تا نماز حضرت تمام شد.
گفتم :یا رسول اللّه ، مرا امر فرمودید : به چهار چیز که قدرت انجام آن را در این وقت ندارم .
آن حضرت تبسّمی کردند و فرمودند:
1- هر وقت خواستی بخوابی ((قل هو اللّه احد)) را سه مرتبه خوان ، مثل این است که قرآن را ختم کردی ؛ یعنی ثواب ختم قرآن را برایت می نویسند.
2- وقتی که بر من و پیغمبران قبل از من صلوات بفرستی ، ما در روز قیامت شفیعان تو خواهیم بود. یعنی بگویی : سَلامٌ عَلَی جَمیعِ الا نْبیاء و المُرسَلین.
3- وقتی برای مؤمنین استغفار بگویی ، یعنى بگویی : اَللّهُمَّ اغْفِر المُؤمنینَ و المُؤمنات ، پس تمام آنها از تو خشنود می شوند.
4- و وقتی بگویی : سُبْحانَ اللّهِ وَ الْحَمْدُ لِلّهِ وَ لا اِلهَ اِلاّ اللّهُ وَ اللّهُ اَکْبَرُ، پس حج و عمره بجا آوردی .