بسم الرب الشهدا والصدیقین

علامه مصباح یزدی:
رعایت مبانی دینی و اصول انقلاب اسلامی و ملاک قرار دادن حجت شرعی در انتخاب و تهیه لیست نامزدهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی ستودنی است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر آقاتهرانی:
 به عقیده ما مجلس مثل جبهه جنگ است و نباید در این جبهه اجازه خیانت به کسی را داد،عقیده ما این است که مسئولیت مشکلات اقتصادی و احیانا تخلف و اختلاس به گردن مسئولان و خواص ماست نه امام، شهدا، ولایت فقیه و مردم کوچه و بازار، برای همین باید در انتخاب مسئولان بسیار دقت و سخت‏گیری کرد.

لیست این جبهه را من می‏شناسم و با عده‏ای از دوستان خیلی تحقیق کردیم و نگفتیم که فلانی چون از لیست ماست، حتما باید انتخاب کنیم، بلکه دقت کردیم که یک کاندیدا چه‌قدر ولایت‏مدار است و به چه میزان پای کار مردم می‏ایستد و اگر هم بفهمیم که انتخاب ما درست نبود، موظف هستیم که به مردم اعلام کنیم.

ما لیست تهران را به آیت الله مصباح نشان دادیم و تک تک آنها را دیدند، بعد گفتند که برخی را نمی‏شناسند و دستور دادند که درباره آنها مجددا تحقیق کنید که ما دوباره تحقیق کردیم و بعد از اصلاح، دوباره لیست را خدمت آیت الله مصباح بردیم.




تایج نظرسنجی یک هفته ای وبلاگ دویاور:
پیروز نظرسنجی ،جبهه پایداری!

75 درصد رای میدهند- 25درصد رای نمیدهند

از میان رای دهنده ها:
53درصد:   جبهه پایداری انقلاب اسلامی
27 درصد:  50-50 پایداری ومتحد
13درصد:   ایستادگی
7درصد:     هنوز تصمیمی نگرفتم
0 درصد:    جبهه متحداصولگرایان(!)
0 درصد:    اصلاح طلبان


حجت الاسلام پناهیان در جمع جوانان حامی جبهه پایداری در شهرری؛
مصلحتی برای رأی ندادن به انقلابی‎ها وجود ندارد/ نماینده ای انتخاب کنید که دشمن از او بترسد/ پاسخ به ادعای مطهری

سال‌ها رقابت‌های انتخاباتی بین گروه‎هایی بوده است که در طول هم با نظام در ارتباط بوده اند و یکی به اصل نظام نزدیک و دیگری از آن دور بوده است. این صف بندی انتخابات را نه پرشور که پرتنش می کرده است و موجب می شده تا انتخابات به مرز انقلابی و ضد انقلابی بودن برسد.باید این سنت را شکست چرا که در این فضا خیلی مصلحت ها به ما تحمیل می شود. تا کی باید رقابت بین کسانی باشد که یکی به انقلاب نزدیک و دیگری به ضد انقلاب نزدیک است؟ تا کی باید انتخابات طوری باشد که اگر به فلان گروه رأی ندهیم کار دست ضد انقلاب بیفتد؟ تا کی باید برای اینکه امور در دست ضد انقلاب قرار نگیرد، به کسانی رای بدهیم که خیلی هم انقلابی نیستند؟ بعضی ها دوست دارند که در نظام جمهوری اسلامی که یکی از ابرقدرت‎های جهان شده است، همیشه رقابت بین انقلابی و ضد انقلاب باشد اما امروز شرایطی پیش آمده است که می توان فضای رقابت را تغییر داد.

 باید به اینجا برسیم که در انتخابات چند گروه انقلابی داشته باشیم که تفاوت‌شان نه در انقلابی گری که در راه حل‎هایی باشد که برای مشکلات کشور دارند. برای رسیدن به این وضع مطلوب باید الان به نمایندگان انقلابی تر رای بدهیم. اگر سراغ نمایندگان انقلابی تر رفتیم، آینده بهتری پیش رو خواهیم داشت. در این صورت دیگر اختلاف معنا ندارد بلکه مسابقه معنا پیدا می‎کند؛ مسابقه بین گروه‎هایی که می خواهند نظام را به آرمان‎هایش برسانند.

برخی از نمایندگان اصول‎گرای مجلس(علی مطهری و...) که از حداقل درایت سیاسی برخوردار نیستند، می گویند که مجلس نباید تابع اشارات رهبری باشد بلکه فقط باید تابع فرامین و حکم حکومتی باشد! در حالی‌که مجلسی که چنین باشد، به نقطه امید دشمن تبدیل خواهد شد و امنیت و اقتدار کشور را کاهش خواهد داد. به نماینده اصول‌گرا می گوییم چرا رسانه بیگانه سخنان تو را پخش می‎کند، می گوید من نمی‎دانم چرا این‎کار را می کند!

بعضی ها در فتنه 88 هوس سعه صدر و به اصطلاح "بزرگوارانه برخورد کردن" پیدا کردند. آنها آن‌قدر سعه صدر پیدا کردند که خواستند بین رهبری و فتنه گران پادرمیانی کنند! مجلس هشتم درباره فتنه 88 آن‌طور که باید انقلابی عمل نکرد. این در کلیت مجلس احساس شد. اگر در مشکلات بعدی هم بخواهند این‌طور برخورد کنند چه مسائلی پیش خواهد آمد؟ نمایندگان باید انقلابی باشند و معیارهایی مانند تخصص بعد از انقلابی بودن اهمیت دارد.

آیا اکنون دلیلی وجود دارد که مصلحت اندیشی کنیم و به انقلابی ها رای ندهیم؟ آیا امروز مصلحتی وجود دارد که یک عنصر غیر انقلابی را به مجلس بفرستیم؟ هرجا ما ضرر کردیم به‎خاطر این بوده است که از انقلاب‎مان کوتاه آمده ایم.

*متن کامل خبر سخنان مهم حجت الاسلام پناهیان را در اینجا بخوانید.
*دبیرکل جبهه پایداری در نشست طلاب جبهه پایداری در محضر آیت‌الله خوشوقت؛
اگر گردن ما نردبان یک فرد بی‌صلاحیت برای ورود به مجلس شد، در جهنم او شریک هستیم.اینجا