بسم الحق

سخن اول

اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس هشتم(اعضای کنونی جبهه پایداری) دی ماه 88 با رهبر فرزانه انقلاب دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار سخنان مهمی درمورد خط فکری وجهت گیری های افراد حاضر درجلسه (آقاتهرانی، حسینیان، زارعی،رسایی،کوچک زاده،آلیا،کوثری و...) بیان کردند.


"من اول یک جمله در باب مجلس عرض بکنم. این مَنشی که شما دارید- یعنی احساس تکلیف، شناخت تکلیف، و بعد پای فشردن برآنچه که احساس شده لازم است و وظیفه شماست و ملاحظه چیزی را نکردن- جوهر نمایندگی است؛ این خیلی چیز باارزشی است...مواضعی که امروز شما ابراز می‌کنید- که همین پافشاری بر مبانی انقلاب و اصول انقلاب و ارزش‌های انقلاب و اینهاست- اکثریت عظیمی از مردم طرفدار این هستند"

بعضی ها در همان دوران وهمین الان مواضع این بزرگواران که مفتخر به شنیدن چنین تعزیف هایی از زبان امام امت شدند را مواضع افراطی و وکیل الدوله ای و غلط و... ازاین تهمت ها می نامند.علی مطهری  مواضع وخط فکری این افراد را باعث نابودی انقلاب می داند!! بعضی دوستان جبهه متحد در سایتها ونشریان انتخاباتی اینها را محکوم به مواضع افراطی میکردند و میکنند.

"البته گاهی چرا، به قول شما ممکن است به شما وکیل‌الدوله و چه و چه هم بگویند و از این حرف‌ها بزنند؛ اینها خیلی چیزهای مهمی نیست و هزینه زیادی ندارد. یک وقت همین موضع، هزینه‌های زیادی را بر انسان تحمیل می‌کند؛ باید برای آن شرایط هم آماده بود. من آینده‌نگری نمی‌کنم، نمی‌خواهم هم بکنم، نمیتوانم هم آینده‌نگری بکنم؛ اما شما برای همه شرایط آماده باشید و بیمناک از این نباشید که حالا اگر ما احساس تکلیفی کردیم و عملی انجام دادیم، یا حریفی زدیم، این موجب می‌شود که فلان هزینه بر ما تحمیل شود؛ خیلی خوب، بشود؛ دیگر زندگی همین است؛ زندگی مجاهدانه همین است."

خودتان قضاوت کنید امام امت در مودر این جماعت چه فرمودند بعضی ها چه تهمت ها زدند. ودقت کنید این دیدار 21 دی 88 انجام شده. یعنی دقیاق زمانی که فتنه 88  گذشته بود ومواضع اصولی اعضای پایداری ومواضع ورفتار های خواص بی بصیرت ومردود جلوی چشمان امام وامت بود.

سخن دوم

در این دیدار امام خامنه ای (مدظله العالی) خطاب به اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس(اعضای کنونی جبهه پایداری) می فرمایند:
"خوب، در مجلس آدم‌های جورواجوری هستند؛ هر دوره‌ای هم که پیش می‌آید، وضع خاصی پیدا می‌کند؛ لیکن وقتی یک هسته‌ای مثل شماها، یک مجموعه‌ای مثل شماها در مجلس وجود دارد، این پایداری، این ایستادگی، این پافشاری بر مبانی، خیلی چیز خوبی است؛ اینها به عنوان یک سنت‌هایی در مجلس‌ها می‌ماند و به پیشرفت مجلس کمک می‌کند."

آیا وقتی رهبری معظم از این خط فکری در مجلس اینقدر ابراز رضایت میکنند. وقتی این خط فکری مورد حمایت کامل علامه محمد تقی مصباح یزدی،بصیر ترین عالم دینی ما(با حفظ حرمت برای همه علمای انقلابی عزیز)،مطهری زمان وعقبه تئوریک نظام وکسی که شخص رهبری فرموده اند من سخنرانی های اخلاقی آقای مصباح را مستمر گوش میدهم وبسیار استفاده میکنم،  هست من وتو چه باید بکنیم؟! اون حجت شرعی که میگن وجود ندارد؟!
آیا ما نباید به پیشرفت مجلس وخط فکری پایداری بر مبانی کمک کنیم؟قطعا  مسئولیم.



به سخنان رهبری این سخن علامه مصباح هم اضافه کنید:/نقل قول از استاد نبویان کانیدای جبهه پایداری/من خصوصی خدمت آقای مصباح رسیدم و چون ایشان هیچ وقت در این موارد حرف نمی‏زند، آن طرف را گرفتم و پرسیدم که آیا مقام معظم رهبری مخالف جبهه پایداری است؟ ایشان فرمودند که آقا نه تنها مخالف نیستند بلکه  اگر " المجلس بالامانه " نبود، می‏گفتم که آقا درباره جبهه پایداری چه فرمودند.

سخن سوم

بعضی آقایان وقتی رهبری گفتند  "این عمار؟..."  گفتند همه روشن گری کنند وقتی گفتند خواص مواضع دوپهلو نگیرند وقتی گفتند خواص با مواضع شفاف بیان وسط میدان سکوت کردند دوپهلو موضع گرفتند و در یک کلام -خواسته یا ناخواسته- به فتنه ای که هدفش براندازی بود کمک کردند.

اما

اما در مورد  جریان انحرافی وقتی رهبری گفتند مسایل مربوط به دولت را "اصلی وفرعی" کنید. چه قیامتی به پا نکرnند! یکهو انقلابی ترین ها شدند! درد دین و ولایت وانقلاب گرفتند!

رهبری گفت فریاد،سکوت کردند.رهبری گفت سکوت ونقد عالمانه  بدون جنجال(دقیقا کاری که علامه مصباح انجام دادند)فریاد زدند.اونم چه فریادهایی...
در این میان اما عده ای هم بودند که سپر بلای انقلاب ورهبر شدند. خیلی از فحش ها وتیرها بجای خوردن به رهبری توسط دشمنان متوجه امثال رسایی ها وحسینیان ها شد.به قول استاد آقا تهرانی : ما در جبهه پایداری میخواهیم سپر بلای رهبر باشیم.

"خوب، در مجلس آدم‌های جورواجوری هستند؛ هر دوره‌ای هم که پیش می‌آید، وضع خاصی پیدا می‌کند؛ لیکن وقتی یک هسته‌ای مثل شماها، یک مجموعه‌ای مثل شماها در مجلس وجود دارد، این پایداری، این ایستادگی، این پافشاری بر مبانی، خیلی چیز خوبی است؛ اینها به عنوان یک سنت‌هایی در مجلس‌ها می‌ماند و به پیشرفت مجلس کمک می‌کند.بنابراین از اصرار بر امر صحیح و حق، ولو با هزینه‌هایی هم همراه باشد، شما هرگز نبایستی پشیمان باشید؛ که البته می‌دانم که پشیمان نیستید."

سخن چهارم

در مورد حلقه انحرافی کنار دولت-که خیلی از اعضای پایداری قربانیان این حلقه هستند- اعضای پایداری شدید ترین انتقادها را داشتند اما "انتقاد سازنده" با "انتقام" خیلی فرق دارد. اعضای پایداری در همین دیدار که هنوز خیلی از اتفاقات نیافتاده بود از اقدامات بعضی اطرافیان رئیس جمهور به رهبری گله کردند(بدون اینکه صرفا با رسانه ای کردن و جنجالی کردن انتقادات نسبت به دولت بخواهند انتقام گرفته باشند وباعث تنش میان قوا شده و چوب لای چرخ خدمت گذاری دولت بگذارند)
 امام امت فرمودند:
"در مورد دولت، خوب، این اشکالاتی که شما گفتید، ممکن است بعضی‌اش وارد باشد؛ منتها باید جمع‌بندی کرد. من این را بارها گفته‌ام؛ اثبات و نفی ما نسبت به اشخاص، ناشی است از جمع‌بندی‌ای که ما نسبت به این آدم یا نسبت به این دولت یا نسبت به این جریان داریم. این به معنای این نیست که هیچ نقطه منفی‌ای در این جایی که ما داریم تأییدش می‌کنیم، نیست؛ خوب، چرا، نقطه منفی هم هست؛ منتها من وقتی مقایسه می‌کنم بین آن نقطه منفی و آن نقاط مثبت، می‌بینم که آن نقاط مثبت ترجیح پیدا می‌کند. خوب، نتیجه جمع‌بندی می‌شود این.

به نظر من باید این‌جوری عمل کرد. شما هم تذکرات‌تان را بدهید. اگر منکری می‌بینید، نهی از منکر کنید؛ اگر چنانچه معروفی هست که زمین مانده، امر به معروف کنید؛ اما این موجب نشود که آدم این منکر را یا این نقطه منفی را بهانه قرار بدهد و راهش را جدا کند، یا فرض کنید که فاصله ایجاد شود، یا تعارض کند، یا تخریب کند؛ کمااینکه بعضی‌ها هم همین‌جورند.

از همه جا به بنده مراجعات گوناگون هست؛ بعضی می‌آیند یک نقطه منفی را در یک شخصی، در یک دولتی می‌گیرند، آن را مستمسک و دلیل قرار می‌دهند برای اینکه باید با او معارضه کرد، باید با او مخالفت کرد، باید با او دشمنی کرد، باید چه کرد. این درست نیست؛ باید جمع‌بندی کرد؛ بله، این اشکالات، برخی هست؛ برخی کوچک هم نیست، ممکن است بزرگ هم باشد؛ منتها در عین حال باید در جمع‌بندی ملاحظه کرد، دید که این جمع‌بندی نتیجه‌اش چه می‌شود. به نظر ما در این جمع بندی، آن نقاط مثبت غلبه دارد بر نقاط منفی"

خوب یادمان باشد، من وتو باید یار رهبری به عنوان نماینده انتخاب کنیم. باید نمایندگانی انتخاب کنیم که فرامین ولایت را اجرایی و عملی  کنند که آقایمان بیاید... نه اینکه برخلاف خط رهبری هرجا خودشان مصلحت ومعیار ساختگی ای به ذهنشون رسید بر اساس آن اقدام کنند.

سخن پنجم

فکر کنم دوستان خوب میدانند اگر اقدامات شجاعانه اعضای مجلسی خط پایداری نبود الان طرح وقف دانشگاه آزاد (با لابی باهنر مطهری عباسپور و...) اجرا شده بود...اگر پایداری ها نبودند حقوق مادام العمر اجرایی شده بود اگر پایداری نبود...

سخن آخر

انشالله با انتخابهایمان موجب خشنودی رهبر عزیز انقلاب را فراهم کرده باشیم که قطعا خشنودی امام عصر (ع) هم فراهم میشود. وعده ما فردا!

سخن بعد از آخر!

پایداری همیشه جواب میدهد!