بسم الله الرحمن الرحیم

پریروز توی مسجد پیامبر اعظم (ص) آقای احمد توکلی به مناسبت مرحله دوم انتخابات مجلس صحبت میکردند که در میان صحبت هایشان خاطره ای بسیار شنیدنی از حضرت آقا تعریف کردند:


در زمان ریاست جمهوری حضرت آقا یک روز من و آقای پرورش (یکی از وزرای اوایل انقلاب) رسیدیم خدمت ایشان و با هم صحبت میکردیم وقتی که خواستیم مرخص بشویم آقای پرورش رو کردند به حضرت آقا و عرض کردند: آقا یادتان هست آن خوابی را که پیش از انقلاب دیدید؟" ایشان فرمودند: "نه کدام خواب؟" آقای پرورش گفت:" همان که خواب دیده بودید امام را دارید تششیع میکنید!" حضرت آقا یادشان آمد و خودشان شروع به تعریف خواب کردند: پیش از انقلاب یک شب خواب دیدم که امام فوت کرده اند و ما در مشهد داریم ایشان را تشییع میکنیم یکی دو نفر از علمایی هم که با امام مشکل داشتند را دیدم که در تشییع حضور دارند ولی دارند میخندند، من خیلی حرصم گرفت از این کار این ها و رو کردم به آنها و گفتم شما در زمان حیات امام ایشان را راحت نمیگذاشتید الان هم دست از این کارهایتان بر نمیدارید؟ این را که گفتم دیدم امام از کفن بیرون آمدند و نیم خیز شدند بعد با انگشتشان سه بار به پیشانی من زدند و گفتند: تو یوسفی! تو یوسفی! تو یوسفی!" بعد حضرت آقا اضافه کردند که: "ما صبح این خواب را برای مادرمان تعریف کردیم ایشان گفتند از یوسفی که فقط چاهش نصیب تو شده! - منظورشان زندان ها و ... بود -" بعد آقای پرورش رو کرد به حضرت آقا و گفت: ان شا الله که نوبت عزیز مصریتان هم میرسد!" و ما رفتیم.


وقتی حضرت امام رحلت کردند آقای پرورش آمد گفت من آن شب منظورم این بود که این مشکلات ریاست جمهوریتان - ظاهرا همین قضایای آقای موسوی - حل میشود و.... نه این! ولی مثل اینکه منظور امام همین امر رهبری بوده!


* تصاویر منتشر نشده رهبر معظم انقلاب در کتاب شرح اسم.اینجا


به نقل از برادر عزیزم علی کرانی