بسم نور

جهاد اقتصادی
1
انجام  جهاد اقتصادی نیازمند  روحیه‌ی جهادی، استحکام معنویت و تدین در جامعه بویژه در میان جوانان، پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و حاشیه‌سازی‌ها در کشور، و حفظ اتحاد و انسجام  ملی در میان مردم، مردم و مسئولان و در میان مسئولان است.
رهبر انقلاب اسلامی با تذکر و هشدار جدی به مسئولان سه قوه در خصوص  طرح گله‌ها از یکدیگر در سطح افکار عمومی، خاطر نشان کردند گله‌مندی میان مسئولان از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته و طبیعت کار هم همین است اما این گله‌ها را نباید میان مردم کشاند و آنها را ناراحت و مایوس کرد بلکه مسئولان باید گله‌ها را میان خود شان حل کنند.





2
تا من هستم نخواهم گذاشت حرکت عظیم ملت ایران به سوی آرمانها ذره ای منحرف شود

تبلیغات رسانه ای را در مورد این قضایا(وزارت اطلاعات) که انچنان اهمیتی هم نداشت ببینید  که چه جنجالی به پا کردند/رهبری هیچگاه بنای دخالت در تصمیم ها وکارهای دولت ندارد،مگر آنجایی که احساس کند مصلحتی مورد غفلت قرار گرفته است.

دولت حقا وانصافا در حال خدمت است.ملت ورهبری همواره از خط کار وخدمت در کشور حمایت خواهد کرد.


3
رهبرانقلاب در دیدار بانوان نخبه کشور:
در مقابل منطق هوچیگرانه‌ى غربى بجد باید ایستاد

امروز در دنیا طبق گزارشى که داده شده است سریع‌الرشدترین تجارتهاى دنیا، تجارت زنان و قاچاق زنان است. بدترین کشورها هم در این زمینه، چند تا کشورند؛ از جمله رژیم صهیونیستى است. زنان و دختران را با عنوان پیدا کردن کار و عنوان ازدواج و این حرفها، از کشورهاى فقیر، از آمریکاى لاتین، از برخى کشورهاى آسیا، از برخى کشورهاى فقیر اروپا جمع میکنند و میبرند آنها را در شرائط بسیار سختى تحویل مراکزى میدهند که انسان از تصور آنها و نام آنها تنش میلرزد. همه‌ى اینها مبتنى است بر این نگاه غلط، این نامعادله‌ى ظالمانه در مورد جایگاه زن در جامعه. پدیده‌ى کودکان نامشروع - که بالاترین آمار کودکان نامشروع هم در آمریکاست - پدیده‌ى زندگى‌هاى مشترکى که بدون ازدواج انجام میگیرد؛ یعنى در حقیقت نابود کردن کانون خانواده و محیط گرم و صمیمى خانواده و برکات خانواده، محروم کردن بشر از این برکات، اینها همه ناشى از مشکل اول است؛ باید براى این، یک فکرى کرد. باید جایگاه زن را تعریف کرد و در مقابل منطق هوچیگرانه‌ى غربى بجد ایستاد.



4
آمریکا در مقابل  انقلاب اسلامی به زانو در آمده است

شکست سیاستهای شیطان بزرگ واحیای نوید بخش شعارهای اسلامی در میان ملت های به خروش امده منطقه تحقق بخشی از وعده های الهی به مات ایران است.



5
امام خامنه ای،سالگرد رحلت امام خمینی(ره):

ای امام! شهادت می دهم مردم راه تو را حفظ کرده اند

من در جوار  حرم امام شهادت میدهم ملت ایران راه امام را حفظ کرده است.


6
دیدار با متخصصان مرکز تخصصی مهدویت
از کارِ عالمانه و همراه با دقت در مسئله‌ى انتظار و مسئله‌ى دوران ظهور نباید غفلت کرد.

انتظار ایجاب میکند که انسان خود را به آن شکلى، به آن صورتى، به آن هیئت و خُلقى نزدیک کند که در دوران مورد انتظار، آن خُلق و آن شکل و آن هیئت متوقع است. این لازمه‌ى انتظار است. وقتى بناست در آن دوران منتظَر عدل باشد، حق باشد، توحید باشد، اخلاص باشد، عبودیت خدا باشد - یک چنین دورانى قرار است باشد - ما که منتظر هستیم، باید خودمان را به این امور نزدیک کنیم، خودمان را با عدل آشنا کنیم، آماده‌ى عدل کنیم، آماده‌ى پذیرش حق کنیم. انتظار یک چنین حالتى را به وجود مى‌آورد.

از جمله‌ى چیزهائى که میتواند یک خطر بزرگ باشد، کارهاى عامیانه و جاهلانه و دور از معرفت و غیر متکى به سند و مدرک در مسئله‌ى مربوط به امام زمان (عجّل‌اللَّه تعالى فرجه الشّریف) است، که همین زمینه را براى مدعیان دروغین فراهم میکند.


7
ایران  در اوج عزت و افتخار

قطعا روند کاهش محبوبیت آمریکا در اورپا هم بیشتر خواهد شد واین اتفاق در آینده نه چندان دور،خواهد افتاد

دشمنان قصد داشتند با تحریم ایران را فلج کنند ماام اکنون خداوند به گونهخ ای مقدرککرده است که بحران اقتصادی دامن خودشان را به شدت گرفته است.

انها فتنه 88 را برای زمین زدن نظام تقویت کردند یا تدارک کردند اما اکنون دولت های وابسته به خودشان یک به یک در حال زمین خوردن است!



8
رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور وهیئت دولت:

علت اقبال مردم به دولت و به رئیس جمهور،جهت گیری انقلابی ایشان بود

لازم میدانم از خدمات دولت تشکر کنم، که بخشى از آن خدمات امروز گفته شد.گزارشهاى شما هم گزارشهاى خوبى بود؛ مستند و منطقى و متکى به آمار، و در موارد متعدد، آمار مقایسه‌اى؛ که همه‌ى اینها لازم است و باید انجام میگرفت و باید انجام بگیرد.

درخواست ما این است که این جلسه با تفاصیلش منتشر شود؛ یعنى دانه دانه این گزارشهائى که دوستان، وزراى محترم یا معاونین محترم رئیس جمهور دادند، منعکس شود تا مردم اینها را بشنوند

علت اقبال مردم به دولت و به رئیس جمهور - چه در سال 84، چه در سال 88 - این شعارها بود. یعنى مردم به این شعارها دلبسته‌اند و نیاز به آنها و ضرورت آنها را احساس میکنند. از این شعارها دست برندارید. از جمله‌ى اساسى‌ترین شعارها، پایبندى به اصول و ارزشهائى بود

آنچه که من لازم میدانم به دوستان دولت توصیه کنم، این است که مسئله‌ى فرهنگ را خیلى جدى بگیرید. اگر چنانچه ما کارهاى اقتصادى را - همچنان که در برنامه هست و آرزوهاى ما متوجه به آن است - انجام بدهیم، اما در زمینه‌ى کار فرهنگى عقب بمانیم، بدانید کشور لطمه خواهد دید.

با ملاحظه‌ى جهتگیرى‌هاى انقلابى و اسلامى. در زمینه‌ى فرهنگ، دچار رودربایستى نشوید. در همه‌ى شعبه‌هاى فرهنگى - چه در موضوع کتاب، چه در کارهاى هنرى، چه در مؤسسات فرهنگى - جهتگیرى‌ها را انقلابى و اسلامى قرار بدهید.


9
هدایت بیداری اسلامی

حرکت رو به جلوی ملت ایران اراده السلامی مردم منطقه را احیا کرد

حوادثی که امروز در مصر وتونس ولیبی و بحرین و برخی کشور های دیگر در حال وقوع است ،حواددثی تعیین کننده وسرنوشت ساز برای ملت های مسلمان است

امروز روز امتحان بزرگ ملتهای اسلامی است


10
امام خامنه ای در همایشحمایت از فلسطین:

فلسطین از بحر تا نهر است

اامام بزرگوار ما اعلام کردند که یکی از اهداف انقلاب اسلامی ،آزادی فلسطین و قطع غده سرطانی اسرائیل است


11

تنها جایی که رهبرعزیز ما سر خم میکند....

ولی امر مسلمین در مشهد مقدس:
انقلابهای اسلامی در منطقه مقدمه تحولی بزرگ تر وحاکمیت اسلام است
تحولات کنونی در دنیای اسلام نویدبخش آینده روشنی است که نشانه های آن آشکار شده است

12
سفر به کرماشاه،استقبال تاریخی

دنیا در پیچ بزرگ تاریخی

نظام سرمایه داری اکنون در یک بن بست کامل است. بحران غرب شروع شده است ودنیا در یک پیچ بزرگ تاریخی است.



13
رهبرفرزانه انقلاب در اجتماع عظیم مردم گیلانغرب:
 نظام سرمایه داری را ملتهای اورپا وآمریکا به آتش خواهند کشید

رئیس جمهور آمریکا به کشور افغانستان - که کشور تحت اشغال آنهاست و صد و چند ده هزار نیروى آمریکائى و ناتو در افغانستان هستند - سفر میکند، اما جرأت نمیکند از پایگاه بگرام، که پایگاه آمریکائى است، خارج شود؛ با هیچکدام از رجال سیاسى افغانستان در کابل  و غیر کابل نتوانست ملاقات کند؛ رفت به پایگاه، از پایگاه آمد بیرون! شما از اکثریت مردم میترسید، از اکثریت ملتها میترسید. امروز شما از اکثریت ملت خودتان در آمریکا هم میترسید؛ نشانه‌اش این حرکت و جنبش وال استریت است که به نیویورک محصور نماند؛ در شهرهاى متعدد دیگر در آمریکا مردم اظهار نفرت میکنند.

 پرچم اسلام ان‌شاءاللَّه همه‌ى این منطقه را نجات خواهد داد. امروز ما داریم مشاهده میکنیم که روزبه‌روز نهضت اسلامى در این منطقه‌ى عظیم اسلامىِ خاورمیانه رو به گسترش است؛ دشمن در حال انزواست، در حال عقب‌نشینى است و حرکت اسلامى على‌رغم حرکتى که دشمن براى خاموش کردن آن میکند، در راه پیشروى است.
 
شما جوانها ان‌شاءاللَّه به توفیق الهى آن روزى را که پرچم اسلام در همه‌ى این مناطق به اهتزاز دربیاید و یک مجموعه‌ى متحد اسلامىِ مقتدر و باعزت تشکیل بشود، خواهید دید.


14
پاسخ به تهدید های نظامی

دشمن را از درون متلاشی خواهیم کرد

ما ملتی نیستیم که بنشینیم تماشا کنیم قدرتهای پوشالی که از درون کرم خورده وموریانه خورده اند ملت استوار وپولادین ایران را تهدید کنند

هرکسی فکر تجاوز به جمهوری اسلامی در مخیله اش خطور کند باید خود را اماده دریافت سیلی های محکم ومشت های پولادین کند.

هم امریکا بداند ،هم دست نشاندگانش بداند،هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستی  در منطقه بداند پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرض،تجاوز، بلکه هرگونه تهدید پاسخی کوبنده خواهد بود که انها را از هم خواهد پاشید ومتلاشی خواهد کرد  


15
امام امت در دیدار بسیجیان
صدای سخن امام بسیجیان امروز از کالیفرنیا شنیده می شود!

استقامت وشکستن اسطور های دروغین درس بزرگ امام وملت بسیجی ایران به ملت های جهان بود/جمهوری اسلامی به کانون اصلی تحرکات بیداری ملت ها تبدیل شده است وهمین واقعیت دشمنان را خشمگین کرده است

 بسیج سیاسى است، اما سیاست‌زده نیست، سیاسى‌کار نیست، جناحى نیست؛ بسیج مجاهد است، اما بى‌انضباط نیست، افراطى نیست؛ بسیج عمیقاً متدین و متعبد است، اما متحجر نیست، خرافى نیست؛ بسیج بابصیرت است، اما ازخودراضى نیست؛ بسیج اهل جذب است -اهل تسامح در اصول نیست؛ بسیج غیور است، پاسدار خطوط فاصل است؛ بسیج طرفدار علم است، اما علم‌زده نیست؛ بسیج متخلق به اخلاق اسلامی است، اما ریاکار نیست؛ بسیج در کار آبادکردن دنیاست، اما خود اهل دنیا نیست. این شد یک فرهنگ.




16
رهبر انقلاب در دیدار مردم قم
در شرایط بدر وخیبر هستیم

بر خلاف تصور و تحلیل‌های جبهه استکبار، نظام جمهوری اسلامی امروز نه تنها در شرایط شعب ابی طالب نیست بلکه در شرایط بدر و خیبر قرار دارد و به لطف و فضل الهی حضور مردم در انتخابات آینده مجلس به عنوان یکی از مظاهر دخالت مردم در سرنوشت کشور، حضوری پرشور و دشمن‌شکن خواهد بود


17
آرمیتا وعلیرضای آقا...



18
دیدار با جوانان کشور های اسلامی


شما جوانان حامل بشارتهای بزرگ هستید

بیداری اسلامی مقدمه قیام جهانی علیه آمریکاست

تاریخ بشر در آستانه تحولی عظیم است

قیانم ملت های منطقه علیه دیکتاتوری های وابسته جزئی از مبارزه بشریت با دیکتاتوری خطرناک صهونیست است


19
نماز جمعه مهم وجهانی امام امت

پشت هرگونه کشوری که با اسرائیل بجنگد ایستاده ایم


20
رهبر انقلاب در تجلیل از حضور ملت در انتخابات مجلس،
رأی اکثریت قاطع مردم در انتخابات مجلس نهم، در واقع رأی به اصل نظام اسلامی و نشان‌دهنده اعتماد کامل آنان به نظام بود

رأی اکثریت قاطع مردم در انتخابات مجلس نهم،همچون سیلی هوشیارکننده، افرادی را که درخصوص اصل نظام و آینده آن و مردم، در توهم و خیال‌پردازی بسر می‌بردند، بیدار، و حقیقت را آشکار کرد.

مردم در انتخابات 12 اسفند و در عرصه رویارویی با جبهه مخالفان، قدرت ناشی از ایمان و بصیرت خود را به میدان آوردند و با این حرکت عظیم، طراحی‌های چندین ماهه معاندان را برای انتخاباتی بی‌رونق، نقش بر آب کردند.