جلیلی در جمع پر شور مردم اراک در مسجدالزهرا:

به گفته رهبر معظم انقلاب ما در موقعیت بدر و خیبریم/ ما نخواهیم گذاشت ما را به اسم تنش زدایی از پشت خیمه های دشمن عقب بکشند/ دولتی موفق خواهد بود که دقیقا پشت سر رهبری حرکت کند



هرجا که نگاه قرآنی در جامعه ای حاکم شود برکات خدا به آن جامعه نازل خواهد شد. این نعمت قرآن را مادر 34 سال گذشته تجربه کرده ایم و دیدیم که هرموقعه این تجربه را عملی کردیم پیروزی نصیب ما شده است. جوانانی از شهر شما برخواستند و به جبهه رفتند تا توانستند رجمت الهی را نصیب مردم شهر خود کنند این نعمت تنها برای جبهه ها نیست بلکه در سیاست و اقتصاد هم این سنت جاری است کسانی که مسئول هستند فقط وظیفه فردی ندارند بلکه وظیفه سیاسی و اجتماعی دارند.

امروز دشمنان با تمام ابزارهای خود تاب مقابله با ما را ندارند. امروز به گفته رهبر معظم انقلاب ما در موقعیت بدر و خیبریم. و ما نخواهیم گذاشت ما را به اسم تنش زدایی از پشت خیمه های دشمن عقب بکشند. اگر قرار باشد با شعار تنش زدایی و هر حرفی که دشمن می زند عقب بنشینیم که دیگر چیزی از این کشور باقی نمی ماند. امروز دفاع از مسأله هسته ای تنها دفاع از یک مسأله نیست، بلکه دفاع از تمام منافع کشور اسلامی ما است.

 
وی در ادامه گفت: هرگاه در خط ولایت و پیروی از امام (ره) درست حرکت کردیم موفقیت های فراوانی برای ما رقم خورده است و هرگاه زاویه و انحراف پیدا کرده ایم باعث عقب گرد و ضرر فراوان برای ما وبده است.
 
وی شرط موفقیت یک دولت را اینگونه بیان کرد: دولتی موفق خواهد بود که دقیقا پشت سر رهبری حرکت کند. این یک شعار نیست بلکه یک باور و اعتقاد است. آن تفکری که رزمندگان در جنگ تحمیلی به وسیله آن پیروز شدند، امروز باید به ادارت و وزارتخانه ها بیاید و این ارگان ها با آن تفکرها اداره شوند.