بسم الله

روز گذشته و صبح امروز بیش از 100 نفر از طرفداران مرسی در خیابانهای مصر کشته شدند و هزاران نفر هم زخمی شده اند. (اصلا کاری به این ندارم که مرسی و جریان اخوان المسلمین (بخوانید اخوان الاسرائیل) چه خیانت هایی به دنیای اسلام کرده است.)

در طول یک ماه گذشته در مصر همین وضعیت است.

در سوریه اوضاع خیلی وخیم تر است. جنایت هایی به پا میشود که نمونه های آن  فقط در زمان  بنی امیه دیده شده است. علویون و طرفداران مقاومت را به بدترین شکل ها به شهادت می رسانند.

در عراق هنوز بعد ده سال انفجارهای وحشتناک هر روز باعث کشتار شیعیان میشود.

در افغانستان و پاکستان تفریح روزانه هواپیماهای آمریکا کشتار مردم بی گناه و بی دفاع است....
در میانمار ...

در فلسطین 70 سال است که ...

تا حالا دقت کرده ایم چهار سال پیش که با سناریو و نقشه و توسط عوامل انگلیس خبیث یک خانم (ندا آقاسلطان) در خیابانهای تهران به زمین افتاد چه قشقری در سطح جهان اتفاق افتاد؟؟ 700 میلیون نفر در عرض 24 ساعت فیلم صحنه به زمین افتادن این خانم را دیدند!! اما حالا که در عرض 24 ساعت 100 نفر در مصر توسط ارتش کودتای مصر قتل عام شدن هیچ حرف خاصی از طرف جریان استکبار و نهاد های وابسته صهیونیستی که نام خود را نهاد های حامی حقوق بشر(!) گذاشته اند شنیده نمی شود.

این تفاوت کاملا طبیعی است. از نظر این نهاد های خبیپث فقط کسانی که نوچه و برده سیاست های حیوانی غرب باشند انسان و دارای حقوق بشر هستند و قطعا هرکسی که آزاده باشد ، هرکسی که برده سیاست های آنها نباشد هر کسی که با سیاستهای استعماری انها مبارزه کند نه تنها انسان به حساب نمی اید که حقوقی داشته باشد بلکه باید به بدترین شکل کشته شود.


و ما فرزندان بسیجی خمینی و خامنه ای کبیر این سیر کثیف را برهم میزنیم؛ همان طوری که در حال حاضر بدجوری به خیمه های آخر آنها نزدیک شده ایم.

امام روح الله :
تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.