بسمه تعالی


یکی از سنت های خوبی که ما داریم همین افطاری هرساله مان است. امسال میشود سال دهم. سال دهمی که یک روز ماه مبارک رمضان ما بچه های دوره دورازدهم مدرسه راهنمایی علامه حلی 2 دور هم جمع میشویم.معلم هامون هم. چقدر دلم برایتان تنگ شده رفقای قدیمی... چقدر دلم برات تنگ شده سعید آقامیری. سیدسروش حسینعلی پور. امیرسینا اسکندری فر. سهراب نارستان. فرید حبیبی. محمدرضا عربپور. علیرضا صالحه. محمدحسین کشاورز. سید رضا هاشمی و ... چقدر دلم برای تک تک تان تنگ شده.

راستی دلم برای بعضی از معلم ها هم حسابی تنگ شده. آهای عمویادگار دوم راهنمایی ما! آهای سرحلقه حلقه هویج! دلم برایتان تنگ شده.

امیدوارم هرچه زودتر بساط افطاری امسالمان را برقرار کنیم که حسابی دلم تنگ رفقای قدیمی راهنمایی و دبیرستانیست.


بعد از نوشت1: دلم برای امیرحسین اخوین و  استاد محمدتقی رجبی تنگ نشده! چون در حلی 3 می بینمشون!

بعد از نوشت2: عکس مربوط به اولین افطاری است! ایمان ایرانی در سال اول راهنمایی پای سفره افطار در مدرسه علامه حلی2!