بسمه تعالی


پیروزی تاریخی جریان مقاومت در فلسطین را تبریک میگویم! خدا را شکر. سرانجام مقاومت جانانه مردم مظلوم و بی دفاع غزه جواب داد و موشک های اهدایی جمهوری اسلامی  سگ هار و نگهبان شیطان بزرگ در منطقه را تسلیم کرد.


مقاومت مسلحانه تا زمان نابودی رژیم جعلی صهیونیستی تنها راه پیروزی است. و دیدم که این پیروزی نزدیک تر از آنی بود که گمانش را می بردیم.

مردم مظلوم غزه با دست خالی مقاوت کردند تحریم و محاصره 8 ساله شکسته شد. کاش رئیس جمهور و دیگر مسئولین دولت یازدهم و دستگاه دیپلماسی آن اندکی و فقط اندکی چشم داشتند تا صحنه واقعی جهان را به نظاره بنشیند و عبرت بگیرند.


بعد از نوشت 1: اگر کاندیدای اول (سعید جلیلی) یا شاید حتی کاندیدای دوم (محمدباقر قالیباف) جریانی که به مقاومت اعتقاد داشتند سال گذشته رای می آورد الان تحریم های آمریکا هم برداشته شده بود و لازم نبود آقایان با خفت به ازای اندکی از پول خودمان مقدار زیادی از صنعت و تاسیسات هسته ای را ...

بعد از نوشت 2: امروز روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) است. تبریک! از امروز تا روز میلاد امام هشتم (دنیا و آخرتم به فدایش) عازم مناطق کمتر برخوردار استان لرستان برای خدمت رسانی بسیج سازندگی هستیم.... یا علی مدد