بسمه تعالی


دوستانی که من را از نزدیک میشناسند بهتر میدانند چقدر به سازمان صدا و سیما انتقاد دارم و چقدر از خیلی از برنامه ها و سیاست های آن شاکی هستم. همیشه به بچه ها به شوخی میگفتم به نظر من باید سازمان صدا و سیما را با چند موشک شهاب سه کلا تخریب کرد.

امروز برای اولین بار رفتم جام جم. فردا صبح قراره در برنامه حرف حساب شبکه یک حضور پیدا کنم و در مورد حرکت های جهادی مان صحبت بشود.

امروز رفته بودم که یکسری از فیلم های اردوی اخیرمان را بهشون بدهم که در برنامه فردا از آنها استفاده کنند. در همین چند دقیقه ای که در ساختمان گروه اجتماعی شبکه اول بودم نکاتی دیدم که بد نیست با شما هم در میان بذارم.


1- خانم مجری چادری که در برنامه های صداو سیما دیده بودمش چه آرایشی که نداشت. البته به قول آقای ضرغامی اسمش گریمه.

2- این خانم چادری چقدر راحت با مرد های آنجا راحت حرف میزد!  مدل حرف زندنشان با هم برای من آزار دهنده بود. همیشه یکی از بیشترین انتقادهایم به صدا و سیما این بود که در آن حجاب رعایت میشود اما عفاف و حیا هرگز...

3- یه بنده خدایی به آقایی که پشت کامپیوتر نشسته بود و داشتن با هم صحبت میکردن گفت تصویر مرگ بر آمریکا را از تیتراژ برنامه (نمیدانم کدام برنامه) بردارد و بجاش تصاویر رزمنده های خودمون را بذار! حکما براش مسئولیت داره بر خلاف فرموده های راس فتنه چیزی در برنامه هایشان پخش شود.




در حین اردو جهادی اخیرمان یک گروه سه نفره از شبکه سه همراهمان بودند و از اردو مستند تهیه میکردند. یک روز باهاشون حرفم شد. سر چی؟ سر اینکه سیاست های صدا و سیما اسلامی نیست. بعد از کلی بحث آقامرتضی (تصویر بردار گروه) گفت ایمان من کلیت حرفاتو قبول دارم و در برابر انتقاد هات جوابی ندارم...! حالا اینکه انتقادهام چی بود باشه برای یک فرصت مناسب تر.

مدت هاست از دست خرابکاری های صدا و سیما خواب از چشمانم ربوده شده است...