بسم الله الرحمن الرحیم


راستش را بخواید باور نمیشه... نمیدانم در چند سال گذشته چند بار قصد و نیت سفر کردم اما نشد. سفر به سرزمین عشاق. همان سرزمینی که مولا علی (ع) فرمودند: هذا مصارع العشاق. سرزمین کربلا.

انشاالله تا چند ساعت دیگه راهی سفر عتبات خواهم بود. از 2 آبان تا 9 ام. هنوز باورم نمیشود که انشاالله راهی کربلا و نجف هستم.البته مطمئن بودم روزی پایم به انجا خواهد رسید... نایب الزیاره خواهم بود. یا علی مدد 


راستی قربان آقاجانم برم. وقتی دیشب پیامک خداحافظی را برای دوستان و آشنایانم ارسال میکردم انبوهی از پیام های التماس دعا و حرف های زیبا برایم ارسال شد. قربان آقا جانم برم که خیلی ها زنگ زدند و در مورد حاجات خود طلب دعا کردند... همه را یادداشت میکنم و آنجا به یاد تک تک دوستان خواهم بود انشاالله. خدایا به فدای مولا حسین که همه عزت و آبروی ماست.


قال على علیه السلام: هذا... مصارع عشاق شهداء لا یسبقهم من کان قبلهم ولا یلحقهم من کان بعدهم.حضرت على علیه السلام روزى گذرش از کربلا افتاد و فرمود: اینجا قربانگاه عاشقان و مشهد شهیدان است شهیدانى که نه شهداى گذشته و نه شهداى آینده به پاى آنها نمى‏رسند.