ایمان ایرانی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور:

روحانی در آستانه یوم الله 9دی به دیدار خانواده جانبازان و شهدای فتنه 88 برود / رییس جمهور بیش از هرکسی مدیون شهدای فتنه است
دولت آقای روحانی وظیفه دارد بر اساس مطالبه جدی مردم و بخصوص جنبش دانشجویی مقدمات محاکمه انقلابی عوامل اصلی، سران و تکیه گاه فتنه 88 را محیا کند

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان تهران گفت:آقای روحانی در آستانه یوم الله 9دی به دیدار خانواده جانبازان و شهدای فتنه 88 بروند.

ایمان ایرانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، درباره اظهارات روحانی مبنی بر اینکه «هی به لکه های سیاه سال‌های گذشته اشاره نکنیم»، اظهار داشت: در یک سال و نیم گذشته شاهد بوده‌ایم که آقای رئیس جمهور در مناسبت‌های مختلف با الگو برداری از سیره امام خامنه‌ای به دیدار خانوداه‌های شهدا می‌روند و ضمن ادای احترم با آن‌ها گفتگو می‌کند که این دیدار‌ها بسیار امر پسندیده‌ای است و انتظار داریم ایشان این روند را تا پایان مسئولیت خود ادامه دهد.

 

وی افزود: دانشجویان در آستانه قیام تاریخی مردم در ۹ دی ۸۸ که بساط فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آن‌ها را جمع کردند؛ به آقای رئیس جمهور پیشنهاد می‌کنیم به دیدار جانبازان و خانواده‌های شهدای مظلوم فتنه ۸۸ رفته و پای درد و دل‌های آن‌ها بنشیند.


جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور استان تهران تصریح کرد: شخص آقای رئیس جمهور بیش از هر کسی مدیون جانبازان و شهدای فتنه است چراکه اگر فداکاری آن‌ها نبود امروز وی در این جایگاه قرار نمی‌گرفت.

 

ایرانی افزود: اگر در سال ۸۸ رهبری و مردم در برابر شورش حیرت انگیز جریان سیاسی اصلاحات و حمایت‌های شخص آقای هاشمی و خانواده وی مقاومت نمی‌کردند امروز دیگر چیزی به نام مردم سالاری دینی در ایران وجود نداشت که آقای روحانی بتوانند به پشتوانه آن به مقام ریاست جمهوری برسد.


وی ابراز داشت: ما در سال ۸۸ شاهد آن بودیم که جریان فتنه ابتدا در ۲۲ خرداد در برابر جمهوریت نظام و خواست و رای مردم شورش کرد سپس در مناسبت‌های مختلف چهره واقعی خود را نشان داد و با توهین و جسارت به ارکان نظام و اعتقادهای دینی مردم با بد‌ترین دشمنان کشور هم راستا شد.

 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور آقای رئیس جمهور اخیرا در سحنرانی خود اشاره کرد که «هی به لکه های سیاه سال‌های گذشته اشاره نکنیم» که جا دارد از آقای روحانی سوال کنیم که چطور است شما هنوز برای توجیه اشتباهات خود به تخریب دولت گذشته می‌پردازید و به قول خودتان لکه‌های سیاه عملکرد دولت قبل را بزرگ می‌کنید اما انتظار دارید مردم خیانت و توطئه عده‌ای در براندازی نظام‌شان را فراموش کنند؟ قطعا چنین نخواهد بود.

 

ایرانی خاطرنشان کرد: دولت آقای روحانی وظیفه دارند بر اساس مطالبه جدی مردم و مخصوصا جنبش دانشجویی مقدمات محاکمه انقلابی عوامل اصلی، سران و تکیه‌گاه فتنه ۸۸ را محیا کنند.



متن خبر در سایت سازمان بسیج دانشجویی

متن خبر در خبرگزاری دانشجو