هرسال دوست دارم روز شهادت حضرت زهرا(س) در تجمع میدان هفت تیر شرکت کنم. میدان هفت تیر در طول سال مسیر حرکتمه و خیلی وقتها از وجود فضای غیر اخلاقی این میدان ناراحت و غمگین میشوم. 

مغازه ها و افرادی که با پوشش غیراسلامی و بعضا ضداسلامی شون برای خرید و کارهای دیگه به این میدان می آیند، واقعا باعث اندوهم هستند. برای همین هرسال دوست دارم روز شهادت حضرت زهرا بیام به این میدان و گریه کنم. بیام به این میدان به درو دیوارش بگویم شاهد باشید درین روزگار علاوه بر آن بی دینی ها، این روضه ها و دین داری ها هم هست. بیایم به این میدان تا به برکت روضه و عزاداری مان گناه رو از فضای این خیابان و میدان پاک کنیم.

امسال اما، توفیق بود روز شهادت مهمان کریمه اهل بیت بودم. در شهر مقدس قم، روز شهادت حضرت زهرا سالهاست دو تن از مراجع بزرگوار راهپیمایی به سوی حرم دارند. توفیق بود امسال از بیت آیت الله صافی گلپایگانی در خیابان انقلاب اسلامی(چهارمردان) در دسته ی عزا حرکت کرده و به جلوی درب حرم رسیدم. از طرفی به سمت خیابان صفاییه رفتم و در روضه ی دسته ی عزای آیت الله وحیدخراسانی هم شرکت کرده و باز به سمت حرم برگشته و نماز ظهر را در حرم خواندم. 

جایتان خالی، نائب الزیاره مومنین و مومنات بودم.

عزاداری هاتون قبول باشه.

یازهرا