بسم الله الرحمن الرحیم




در آستانه دور هزارم(!) مذاکرات هسته ای جریان فکری هاشمی رفسنجانی و شیطان بزرگ، همه بدانند ما دیدگاه و نگاهمان با این آقایان جداست. البته به فرموده ی اماممان حمایت میکنیم. در دفاع از حقوق هسته ای با آنها همدل و هم زبانیم. ان شاالله مسئولین دولتی هم به توصیه رهبری گوش کنند و با ملت در دشمنی با آمریکا، در عدم اعتماد به آمریکا و هم پیمانانش، در دل نبستن به خارج، در اهتمام به استفاده از ظرفیت داخلی، در گره نزدن معیشت مردم به مذاکرات، هم دل و هم زبان شوند.

ما مانند امام خامنه ای عزیز به این مذاکرات خوشبین نیستیم. کاملا دلواپسیم. دلواپس آرمانهای اسلامی و انقلابی مان، دلواپس منافع ملی مان. دلواپس فریب خوردن تیم مذاکره کننده...

عکس مربوط به راهپیمایی ۲۲بهمن ۹۳، خیابان آزادی. همراه برادرعزیزم سیدحمید بطحایی.

متن دستنوشته:
من محمدجواد ظریف نیستم،
من مصطفی احمدی روشن هستم،
من قاسم سلیمانی هستم،
من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام