به گزارش دانشجو خبر؛ ایمان ایرانی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در واکنش به برخورد با دانشجویان در مراسم استقبال از آقای روحانی بیان کرد: متاسفانه در روزهای اخیر و درجریان سفر جناب آقای روحانی به شهر شیراز شاهد اتفاقات نادری در برخورد با دانشجویان بودیم که باعث ناراحتی و تعجب فراوان جامعه ی دانشگاهی و عموم مردم شده است.
درحالی که عده ای از دانشجویان در مسیر استقبال از رییس جمهور با بلندکردن مقوا نوشته هایی که حاوی سخنان مقام معظم رهبری و درخواست انتشار فکت شیت ایرانی بودن، عده ای از افراد لباس شخصی و عده ای از ماموران به سمت دانشجویان حمله کرده با پاره کردن دستنوشته ها، آنها را مجروح میکنند و تعدادی هم بازداشت میشوند.
ایرانی در ادامه افزود: باید از جناب آقای روحانی پرسید دلیل چنین رفتارهایی توسط اطرافیان ایشان چیست؟ مگر ایشان در تبلیغات انتخاباتی نگفتند سرهنگ نیستند و حقوقدان هستند؟ کدام سرهنگی چنین رفتارهایی انجام میدهد؟ آیا درخواست انتشار فکت شیت ایرانی که باعث توخالی شدن دست دشمنان برای مکر و حیله بیشتر میشود، جرم است؟ آیا از نظر دولت مردان بلندکردن دستنوشته های توصیه های مقام معظم رهبری جرم است؟

این فعال دانشجویی خطاب به رییس جمهور گفت: جناب آقای رییس جمهور در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بیان کردند به خدا پناه میبرن از بستن دهان منتقدین و استبداد رای. و با توجه به اتفاقات دو سال گذشته واقعا از ایشان درخواست داریم به خدا پناه ببرند زیرا نه تنها دهان منتقدین با هر روشی بسته میشود و به آنها توهین میشود بلکه اخیرا شاهد ضرب و شتم دانشجویان منتقد هم بودیم.

عضو شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی با بیان مطالبه ی دانشجویان از رییس جمهور گفت: از جناب آقای روحانی درخواست داریم هرچه سریعتر دستور برخورد قانونی با حمله کنندگان به دانشجویان را داده و چنین اقداماتی را محکوم کنند، در غیر این صورت ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان شیرازی به جرم مطالبه ی انتشار فکت شیت ایرانی، در حافظه ی تاریخی جامعه دانشگاهی به عنوان نماد برخورد دولت با مطالبات دانشجویان خواهد ماند.

متن خبر در خبرگزاری دانشجو