افرادی که میگویند تحریم ها پدر مردم را درآورده و آب خوردن هم به تحریم ها مربوط کردند، پیام حضور بی سابقه و پرمضمون اقشار مختلف مردم را درک کنند.

به گزارش دانشجوخبر؛ 

ایمان ایرانی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در مصاحبه با دانشجوخبر بیان کرد: روزگذشته یکی از به یادماندنی ترین روزهای تاریخ انقلاب بود و مردم و بخصوص نسل جوان با حضور انقلابی و پرشور خود حماسه بازگشت 270 شهید خط شکن دفاع مقدس را تکمیل کردند و حال و هوای متفاوتی به خیابان های شهر تهران دادند. روزگذشته فضای شهر تهران مانند فضای روز نهم دی ماه 88 فضای متفاوت و سرشار از شور و خشم انقلابی مردمی بود که شعار ایستادگی و نبرد با آمریکا سر میدادند.

این فعال دانشجویی اشاره کرد: ما دانشجویان نسل سومی از بزرگترها و پیشکسوتان جهاد و شهادت شنیده بودیم که همیشه در طول تاریخ انقلاب هر زمان که مشکلی پیش می آمد و افرادی میخواستند بعضی از ارزشهای انقلاب به فراموشی سپرده شود شهدا از زیرخروارها خاک خود را نمایان میکردند و با حضور خود در شهرها اجازه نمیدادند آرمانهای انقلاب فراموش شود. ما جوانان روز گذشته این موضوع را به خوبی لمس کردیم و همان طوری که رهبری عزیز در پیام خود اشاره کردند در "لحظه های نیاز این ملت" با چشمان خود دیدیم که شهدای خط شکن و غواص بعد از 29 سال چطوری با حضور خود پیام ایستادگی و استقامت و تسلیم نشدن در برابر زیاده خواهی ها و فشارهای دشمنان، بخصوص آمریکای جنایتکار را به جامعه منتقل کردند.

ایرانی با اشاره به نقش مستقیم آمریکا در دادن اطلاعات عملیات کربلای 4 به رژیم بعث اشاره کرد که مشخص نیست چرا عده ای با وجود این همه جنایات شرم آور آمریکایی ها بر ضد ملت ایران هنوز به این رژیم استکباری خوشبین هستند و چشم به سراب وعده های آنها دوخته اند. کاش این افراد بجای شرکت در کنسرت موسیقی روز گذشته خود را به دریای خروشان ملت میرسانند و میدیدند که ملت چگونه با چشمان اشکبار و قلب های سرشار از احترام و عشق به استقبال رزمندگانی آمده بودند که حتی با دست های بسته حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نشدند و لحظه ای به دشمن لبخند نزدند.

ایرانی بیان کرد: ملت انقلابی ایران روزگذشته با یادآوری پیام ولایتمداری و ایستادگی شهدای مظلوم غواص کربلای4  در برابر دشمنان، درخواست قاطع خود را به گوش تمامی مسئولین و مذاکره کنندگان رساندند که هیچ کس حق کوتاه آمدن در برابر آمریکا و رد شدن از خطوط قرمز نظام در مسئله ی هسته ای و دیگر مسائل را ندارد. و این مسئله به خوبی در شعارهای مردم و دستنوشته های آنها مشخص بود.

این عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در پایان ضمن ادای احترام  مجدد به شهدای تازه تفحص شده و بخصوص شهدای مظلوم غواص و تشکر از مردم برای حضور بی سابقه خود بیان کرد امیدواریم عده ای خستگی و عافیت طلبی خود را به حساب مردم نگذارند و از طرف ملت مقاوم و تسلیم نشدنی ایران شعار ندهند و افرای که میگویند تحریم ها پدر مردم را درآورده و افرادی که آب خوردن هم به تحریم ها مربوط کردند، پیام حضور بی سابقه و پرمضمون ملت را درک کنند تا خدای نکرده هیچوقت شرمنده شهدا و مردم نشوند.


متن خبر در سایت سازمان بسیج دانشجویی

متن خبر در دانشجوخبر