ایمان ایرانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، از تشکیل گروه جهادی انصارالزهرا(س) به همت جمعی از دانشجویان استان تهران خبر داد.


وی تصریح کرد: گروه جهادی انصارالزهرا(س) به منظور خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم کشور در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، اقتصاد مقاومتی و … به همت جمعی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان فعال و باتجربه اردوهای جهادی دانشجویی تشکیل شد.

 

مسئول گروه جهادی انصارالزهرا(س) با بیان اینکه گروه جهادی انصارالزهرا(س) به منظور خدمت رسانی به مردم در خرداد ماه ۹۴ به همت جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال و باتجربه اردوهای جهادی دانشجویی تشکیل شد،اظهار داشت: برادران و خواهران حلقه‌ی اولیه این گروه در سه‌سال گذشته در مناطق روستایی کمتر برخوردار شهرستان‌های کوهدشت و چگنی استان لرستان فعالیت می‌کردند که در تابستان ۹۲ به عنوان گروه جهادی نمونه دانشجویی استان تهران انتخاب شده و از طرف ریاست سازمان بسیج دانشجویی مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

 

وی افزود: پروژه تکمیل دو مسجد در روستاهای این مناطق، بهسازی مدارس، برگزاری جشن و مراسمات مذهبی، و کلاس‌های مختلف فرهنگی و آموزشی برای اهالی در رده‌های سنی مختلف از فعالیت‌های افراد حلقه‌ی اولیه‌ی گروه بوده است.

 

ایرانی با بیان اینکه هم اکنون هم به همت جمعی از فعالان اردوی‌های قبلی و جمع دیگری از فعالان حرکت‌های جهادی استان تهران گروهی به نام گروه جهادی انصارالزهرا(س) با توان بیشتر و ورود به عرصه‌های فعالیت گسترده تر تشکیل شده است،تاکید کرد: کلیه برادران و خواهرانی که علاقه‌مند به حرکت‌های جهادی هستند می‌توانند عضو گروه شده و در اردوهای آن شرکت کنند. این گروه در حال حاضر با توجه به ساختار جدید خود در حال برنامه‌ریزی و شناسایی مناطق محروم می‌باشد، امیدواریم ان شاالله اولین اردوی گروه جهادی انصارالزهرا(س) در تابستان ۹۴ ویژه برادران و خواهران برگزار خواهد شد.


وی در پایان خاطر نشان کرد: کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به این گروه جهادی از طریق وبلاگ اطلاع رسانی گروه به آدرس jahadi-ansar.blog.ir قابل مشاهد می‌باشد.


انتشار خبر خبرگزاری دانشجو

انتشار خبر در دانشجوخبر

انتشار خبر در سایت سازمان بسیج دانشجویی