به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، ایمان ایرانی، مسئول دبیرخانه امربه معروف و نهی از منکر دانشگاه های استان تهران بیان کرد: اولین شماره نشریه دانشجویی اختصاصی امر به معروف و نهی از منکر با نام نشریه «معجزه» منتشر شد.

 وی گفت: این نشریه از این پس دو هفته یکبار منتشر میشود و در آن بصورت اختصاصی به مطالب مربوط به فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر پرداخته خواهد شد. مطالبی از قبیل بازخوانی سخنان امام خامنه ای (مدظله العالی) در مورد این فریضه، بررسی موانع و مشکلات مربوط به اجرای آن، راهها و روش های صحیح امر به معروف، بررسی احکام مربوطه، خاطرات دانشجویی کسانی که این فریضه را اجرا میکنند، مصاحبه و گفتگو با صاحب نظران و کلیه مطالب مربوط به این واجب دینی و انقلابی. این نشریه به همت فعالان دانشجویی دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران در دوصفحه تهیه میشود و توزیع آن به صورت مجازی و کاغذی خواهد بود.

ایرانی در ادامه با توجه به اهداف انتشار این نشریه گفت: رویکرد و هدف نشریه معجزه احیای فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر در میان دانشجویان ارزشی و در مرحله ی بعد کلیه دانشجویان دانشگاه ها می باشد. فریضه ای که یکی از پایه های اصلی دین مبین اسلام است اما متاسفانه مورد غفلت واقع شده و کمتر به آن توجه میشود. تا حدی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان "واجب فراموش شده" یاد میکنند.

وی با توجه به تبلیغات دشمنان اشاره کرد: در سالهای گذشته دشمنان خارجی و دنباله رو های آنها با برنامه ریزی و به هر بهانه ای سعی کرده اند امر به معروف و نهی از منکر را اذهان مردم ما تخریب کنند تا دیگر کسی به این واحب دینی عمل نکند و آنها بتوانند به راحتی نقشه های شوم خود برای زمین زدن اسلام و انقلاب را اجرایی کنند. لذا مدتی است افراد دغدغه مند برای خنثی کردن این توطئه ها فعال شده و در مجموعه ی بسیج دانشجویی استان تهران هم دبیرخانه ای برای احیای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است که امیدواریم در حد توان خود به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

مسئول دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه های استان تهران در پایان بیان کرد: از تمامی دانشجویان و اساتید و صاحب نظران دانشگاهی و حوزوی دعوت میکنیم تا با ارسال انتقادات و پیشنهادات خود در مورد محتوای این نشریه ما را در هرچه غنی تر شدن آن یاری کنند. همچنین منتظر مقالات و خاطرات دانشجویان گرامی در مورد امر به معروف و نهی از منکر هستیم و ان شاالله آنها را در این نشریه منتشر خواهیم کرد.


انتشار خبر در دانشجو خبر

انتشار خبر در خبرگزاری دانشجو

انتشار خبر در سایت سازمان بسیج دانشجویی

انتشار خبر در سایت جنبش حیا