به گزارش دانشجوخبر؛ ایمان ایرانی فعال دانشجویی و عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در مصاحبه ای با اشاره به حضور پرشور مردم و بخصوص دانشجویان و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳آبان امسال افزود: حضور مردم در این راهپیمایی کم سابقه بود و این موضوع قطعا برای آمریکایی ها و عوامل نفوذی داخلی آنها پیام های مهمی دارد. این راهپیمایی که در واقع اولین راهپیمایی و اولین اعلام موضع رسمی مردم بعد از تایید مشروط برجام بود، نشان داد مبارزه با استکبار تعطیل بردار نیست و ملت ایران هرگز اجازه نمیدهد به بهانه برجام، فریاد رسای استکبارستیزی و آمریکاستیزی خاموش شود.

 

ایرانی گفت: دانشجویان نسل سوم و چهارم انقلاب با حضور معنی دار خود نشان دادند که همانطوری که رهبری فرمودند اماده ادامه مبارزه با استکبارند و امریکا مصداق اتم استکبار است. دانشجویان نشان دادند هرگز اجازه نخواهند داد دشمنی که ۳۷سال پیش از در بیرون کردند، حالا بخواهد با ترفندهای دیپلماتیک و با نفوذ فرهنگی و اقتصادی اینبار از پنجره به کشور برگردد.

 

وی در پایان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد مسئله نفوذ بیان کرد: ما انتظار داریم مسئولین کشور در دولت، مجلس، قوه قضاییه و دستگاه های امنیتی در مورد موضوع نفوذ بسیار حساس بوده و هشدار رهبری را جدی بگیرند. متاسفانه دیده میشود که هم اکنون عده ای از رسانه های کشور بلندگوی بزک آمریکا و فراموشی جنایات آنها شده اند. از مسئولین انتظار داریم قاطعانه با این خط نفوذی برخورد بشه و همانطوری که رهبری فرمودند، بزک چهره آمریکا، خیانت به ملت است.



متن خبر در دانشجوخبر

متن خبر در خبرگزاری دانشجو

متن خبر در فارس