بسم الله الرحمن الرحیم


حدود 40 روز تا 7ام اسفند و زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باقیمانده است و فضای کشور هرروز بیشتر انتخاباتی می شود. شورای محترم نگهبان قانون اساسی در حال بررسی تایید صلاحیت هاست و گروه ها و جریان های سیاسی هم درحال آماده کردن لیست های خود.

در مورد انتخابات نکات فراوانی به ذهنم می رسد که میشود بیان کرد. اما اولین مطلب در این باره را اختصاص میدهم به افرادی که به نظر حقیر شایستگی حضور در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را دارند. در واقع چهل روز قبل از انتخابات و قبل از اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده و قبل از معرفی لیست های گروه های مختلف سیاسی، من نظرم خودم بر روی این افراد است. این نظر براساس شناخت هایی است که شخصا دارم و با توجه به معیارهای امام امت بیان شده است.


البته ممکن است این لیست با توجه به اتفاقات روزهای آینده (مانند انصراف بعضی از نمایندگان یا ارائه لیست های جریان های سیاسی یا شناخت بیشتری که به دست بیاورم و ...) دچار تغییراتی شود. از طرفی ممکن است حقیر لزوما همه رفتارها و مواضع این افراد را تایید نکنم اما بحث بر سر انتخاب بهترین هاست.


رای من برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری:

حضرات آیات و حجج الاسلام: مصباح یزدی، جنتی، یزدی، موحدی کرمانی، ری شهری، حائری شیرازی، صدیقی، تقوی، آقاتهرانی، طائب، سقای بی ریا، تسخیری، مدرسی، باقری کنی، رشاد، امامی کاشانی، امینی.


رای من برای انتخابات مجلس شورای اسلامی:

شخصیت های محترم و عزیز: حدادعادل، آقاتهرانی، رسایی، کوثری، پرویزداوودی، سلیمانی، میرکاظمی، نبویان،سقای بی ریا، زاکانی، بذرپاش،خ طبیب زاده، خ آلیا، خ وحیددستجردی، مجتبی رحماندوست، سیدمهدی هاشمی، نادران، طلا، کوچک زاده، زاهدی وفا، فروزنده، ودود حیدری، عبدالمالکی، نوباوه، حجت الاسلام شیرمردی، سیدمحمد حسینی، توکلی، ابوترابی فرد.