بسم الله الرحمن الرحیم


ان شاالله 7ام اسفند ماه در لبیک به ندای رهبرعزیزم، حضرت امام خامنه ای، پای صندوق رای رفته و به نخبگان و خبرگان انقلابی و حزب اللهی رای می دهم. افرادی که مقابل "جریان غیرانقلابی داخل نظام" و شیطان بزرگ ایستاده اند و بایستند.

رای من برای مجلس خبرگان رهبری:

برای مجلس خبرگان رهبری اکثر کاندیداها در خط انقلاب هستند. از طرفی متاسفانه در لیست های ای که توسط جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران اعلام شد بعضا و در موارد کمی شاهد حضور افراد ناصالح و کنار گاشتن افراد حزب اللهی و انقلابی هستیم. مثلا جامعه مدرسین حضرت آیت الله حائری شیرازی را در لیست قرار نداد اما حسن روحانی را قرار داد. یا جامعه روحانیت حاضر شد ننگ حمایت از راس فتنه و تحریف امام را برای خود ثبت کند. البته اکثریت افراد معرفی شده توسط این دو تشکل بسیار محترم و کاملا مورد تایید هستند. اما بخاطر این نمونه ها و نبود رقیب خاص غیرانقلابی، بنده ترجیح میدهم خودم هم حتما تحقیقی کنم تا به کاندیداها رای بدهم و افراد اصلح را انتخاب کنم.


از طرفی جریان کدخدا دوست و "غیرانقلابی های داخل نظام" بعد از ردصلاحیت عناصرشان (سیدحسن مصطفوی، موسوی بجنوردی، انصاری، منتجب نیا، امجد و ...) ترفند جدیدی به کار برده و آن استفاده از بعضی افراد لیست جامعه مدرسین برای رای نیاوردن دیگر اعضای این لیست است! دشمن هم عملا با آنها همصدا شده و بی بی سی فارسی صریحا اعلام کرده به 16 نفر لیست منتسب هاشمی رای بدهید تا جنتی و یزدی و مصباح رای نیاوردند!! و البته امام عزیزمان هم که صریحا به این موضوع اشاره کردند و فرمودند مردم برخلاف خواست دشمن عمل کنند.


رای من:

1- حضرت علامه مصباح یزدی

2- حضرت آیت الله جنتی

3- حضرت آیت الله یزدی

4- حضرت آیت الله اعرافی

5- حضرت آیت الله باقری کنی

6- حضرت آیت الله مدرسی

7- حضرت آیت الله علی مومن

8- حضرت آیت الله موحدی کرمانی

9- حضرت آیت الله تسخیری

10- حضرت آیت الله اختری

11- حجت الاسلام مصباحی مقدم

12- حضرت آیت الله حمیدی

13- -

14- -

15- -

16- -



رای من برای مجلس شورای اسلامی:


با وجود بعضا ایراداتی که در لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان وجود دارد اما بخاطر وحدت قابل قبول این جریان بر اساس انگیزه های انقلابی - و نه سهم خواهی گروه ها - و همچنین برای رای نیاوردن افراد حامی دولت و اصلاح طلب بنده به لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان رای میدهم. جز یک استثنا. تاکید میکنم دوستان انقلابی و حزب اللهی بصورت کامل به این لیست رای بدهند. حتی اگر افرادی در لیست وجود دارند که عملکرد قابل قبولی نداشته اند.

افردای که با رنگ نارنجی مشخص شده اند افرادی هستند که بنده به دلایلی نمی خواستم به آنها رای بدهم. اما چون در فهرست نهایی ائتلاف بزرگ اصولگرایان هستند به آنها رای میدهم تا حامیان دولت غیرانقلابی کنونی و غرب زده ها شکست بخورند. ان شاالله


رای من:

1- دکتر غلامعلی حدادعادل

2- حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی

3- دکتر احمد توکلی

4- دکتر علیرضا زاکانی

5- دکتر پرویز داوودی

6- حجت الاسلام نبویان

7- محمد کوثری

8- دکتر میرکاظمی

9- دکتر مهرداد بذرپاش

10 دکتر محمد سلیمانی

11- دکتر فروزنده

12- بیژن نوباوه

13- دکتر مجتبی رحماندوست

14- دکتر عبدالمالکی

15- دکتر قریشی

16- دکتر الیاس نادران

17- خانم زهره طبیب زاده

18- خانم فاطمه آلیا

19- خانم دکتر دستجردی

20- خانم الهیان

21-  حجت الاسلام ابوترابی فرد

22- حجت الاسلام مصباحی مقدم

23- خانم لاله افتخاری

24- خانم فاطمه رهبر

25- دکتر حسین مظفر

26- محمدنبی حبیبی

27- دکتر آل اسحاق (عدم شناخت)

28- دکتر اردکانی (عدم شناخت)

29- مهدی وکیل پور (عدم شناخت)

30- دکتر عامری (عدم شناخت)