بسم الله الرحمن الرحیم


انتخاب حضرت آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری بسیار خوشحالمان کرد. اقدامی که هم باعث خوشحالی دوستاران انقلاب اسلامی بود هم بدخواهان، فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی را بسیار عصبانی و ناراحت کرد.


باید از تمامی نمایندگان بصیر و عزیزی که با این اقدام معنا دار خود تو دهنی محکمی به هاشمی و دار و دسته اش و به انگلیس خبیث و شیطان بزرگ زدند تشکر کنیم. تکثیر مصباح ها و یزدی های جوان در این دوره کار خود را کرد. خبرگان منتخب ملت با این اقدام در عمل توهم پیروزی اطلاح طلبان را لگدمال کردند. توهمی که بر اهل بصیرت کاملا مشخص بود اما شاید نیاز به اقدامی عملی داشت تا همه متوجه آن شوند.


بدخواهانی که تمام سعی خود را برای تخریب عمارانقلاب به کار برده بودند و اراجیفی در مورد شورای نگهبان، شورایی شدن رهبری، نظارت بر رهبری و تغییر آیین نامه خبرگان مطرح می کردند حالا می توانند آرزوهای خود را به گورستان برده و قبل از آن به نظارت بر صفحه تویتر خود و هم به تربیت و ادب فرزندان فاسد و مجرم شان بپردازند!


یادم می آید سر انتخاب آیت الله مهدوی کنی(ره) به ریاست خبرگان و عزل هاشمی هم، بحث شیرینی دادن مطرح بود برام. هم اکنون هم خبر ریاست آیت الله جنتی الحق شیرینی و شاد باش دارد!